"Puolisosta kuoriutui persuja äänestävä mies"
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/54b54508-8dc1-4a35-93bd-a7a41ae53035
Persuja äänestävä mies joutaa vaihtoon.
Kommentit (684)
Olen persujen kanssa monessa asiassa samaa mieltä, mutta niin olen myös eri mieltä. En ole äänestänyt persuja, mutta en vihervasuriakaan. Olenko minä nyt sitten razisti, varmaan ainakin puoliksi koska olen jossain määrin samaa mieltä persujen kanssa. Huh, nyt tuli identiteettikriisi.
Vierailija kirjoitti:
Olen persujen kanssa monessa asiassa samaa mieltä, mutta niin olen myös eri mieltä. En ole äänestänyt persuja, mutta en vihervasuriakaan. Olenko minä nyt sitten razisti, varmaan ainakin puoliksi koska olen jossain määrin samaa mieltä persujen kanssa. Huh, nyt tuli identiteettikriisi.
Helposti sitten kriiseilet. Tietenkin melkein minkä tahansa poliittisen organisaation kanssa voi olla joistain asioista samaa mieltä. Kannattaminen ja äänestäminen ovat sitten kuitenkin jo tekoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas persumyönteinen mode täällä. Olen yrittänyt kommentoida ihan asiallisesti ja fiksusti. Mutta ei, ei suvaita Purra-kritiikkiä ei. Eikä minkäänlaista negaa persuista. Censored.
Eilen katosi salamana ketju, missä aloittaja kertoi kyllästyneensä p_suihin ja vaihtaneensa puolueensa vasemmistoliittoon. Ihan asiallista keskustelua ehti olla muutaman kommentin verran, kunnes sensuuri iski.
Olen yrittänyt tässäkin ketjussa keskustella, asiallisesti, perustellen. Mutta ei, kommentit eivät läpäise seulaa. Olen yrittänyt viilata r-sanoja, mm-sanoja, mutta ei, mikään ei auta. Kun mielipide on väärä, niin vaikka voissa paistaisit sen r-sanan, niin ei sitä ei vaan saa sanoa.
Miten voi keskustella rXxizmista, jos koko sana on kielletty? Jos koko sanaa ei saa lausua ääneen? Kun kukaan ei sano r-sanaa, koko
Yhteiskunnat (sekä suomalainen että mm) ovat lähtökohtaisesti naisvihamielisiä ja sen vuoksi iso osa naisvihaa menee niin sanotusti läpi seulan "normaalina". Siinä missä k unniamurhat eivät ole normaaleja suomessa, se että isä pimppaa tyttäriään ja katsoo läpi sormien tähän kohdistuvaa väkivaltaa esimerkiksi on. Suomi on polygamistinen (eroaminen, uusperheet, useat kumppanit ja muu promiskuiteetti) jopa pahemmassa määrin kuin islam. Naisista lähes 100% silvotaan tai pahoinpidellään sairaalassa synnytyksen yhteydessä. Lapsiin kohdistuu jatkuva kaappausuhka, niitä omistellaan ja viedään äideltä jos eivä luovuta näitä instanssien "käyttelyyn". Kun tekijä on valkoinen, "rikosta ei tapahtunut".
Mm-vihassa on pohjimmiltaan kyse siitä, kuka tällä tontilla saa alistaa ja vihata. Kaikki kansa ei ole ollenkaan tuolla aaltopituudella, ja ne jotka ovat, kiihottuvat siitä suuresti puolin ja toisin. Persu on siis luonteeltaan paljon lähempänä mm-muslimia kuin vaikkapa akateemikkoa.
Naisten kannattaisi pysyä ihan erossa kaikista tällaisista ryhmittymistä ja ennemminkin hakeutua toistensa seuraan. Tämä vaan ei onnistu, jos naisellakin veri virtaa enemmän pillussa kuin aivoissa, mikä on valitettavasti tilanne myös valtaosan naisten kohdalla.
Tosi outo ketju. En mä menisi sanomaan persulle, että sä oot ihan sairas, jos et anna mahdollisuutta tolle ylisuvaitsevalle viherpiiperölle - ja saattaahan se olla ettei se ees äänestä vihreitä tai oo noiden kanssa kaikesta samaa mieltä. Sanoisin, että vaikeetahan tuosta varmaan tulee, mutta itepä valitset suuntaan tai toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Jos Sanna Marin Ensimmäinen Suurelta kysytään niin kyllä, kyllä olet. Katsos kun Hänen mukaansa olet joko puolesta tai vastaan, keskitietä ei tämä Oikein Ajattelijain joukkio tarjoa.
Jos tulee punakapina niin sinut tapetaan väärin ajattelijana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valtaosa tietämistäni ulkomaalaistaustaisista äänestäisi konservatiivista ehdokasta
Persuja äänestävä m_muuttaja sahaa kyllä omaa oksaansa ja täysillä.
Täysin sama asia, jos 3. valtakunnan Aatun marsseille olisi hurrannut Daavidin tähti rinnassa juutalainen.
Sinä et tunne ilmeisesti yhtäkään ahkeraa opiskelua ja työtä varten maahan muuttanutta?
Tajuatko miten vihaisia he ovat "maan/maanosanmiehille" jotka a) pilaavat heidänkin mainettaan b)pummivat yhteisestä kuormasta?
Suora lainaus erään Irakilaistaustaisen miehen suusta liittyen ex-sotilastaustaisiin geelitukkiin: Trash people.
Intiasta muuttanut baarimikkoni ei vihaa mitään niinpaljon kuin loisivia somppuja. Äänestää pe
Kunnes törmää kadulla rassepersuun, jota triggeröi baarimikon tummuus. On naiivia väittää, ettei tällaista r--tuennakkoluuloon perustuvaa väkivaltaa maassamme ole. Mediaan noussut taannoinen yliopistoproffan tapaus tuskin oli ainut laatuaan. Palstan mainos-keskustelussa on vähän väliä näitä, jotka bongaavat mainoksista jokaisen vähänkin tummemman ihmisen ja itkuparkuvihamölinä alkaa. Mixi tuon värisii yhyy. Tällaisia persuissa on, tällaisia tällä palstalla on, tällaisia Suomessa on.
Ja mitä ketjun aiheeseen tulee, niin en voisi seurustella persun kanssa juurikin edellisistä syistä. Miten kehtaisin edes julkisesti liikkua kumppanin kanssa, joka huutelee vieraille ihmisille asiattomuuksia näiden tumman ihon vuoksi? Häpeäisin silmät päästäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valtaosa tietämistäni ulkomaalaistaustaisista äänestäisi konservatiivista ehdokasta
Persuja äänestävä m_muuttaja sahaa kyllä omaa oksaansa ja täysillä.
Täysin sama asia, jos 3. valtakunnan Aatun marsseille olisi hurrannut Daavidin tähti rinnassa juutalainen.
Sinä et tunne ilmeisesti yhtäkään ahkeraa opiskelua ja työtä varten maahan muuttanutta?
Tajuatko miten vihaisia he ovat "maan/maanosanmiehille" jotka a) pilaavat heidänkin mainettaan b)pummivat yhteisestä kuormasta?
Suora lainaus erään Irakilaistaustaisen miehen suusta liittyen ex-sotilastaustaisiin geelitukkiin: Trash people.
Intiasta muuttanut baarimikkoni ei vihaa mitään niin
Hänellä on Perussuomalaisen puolueen jäsenkortti. :)
Vierailija kirjoitti:
Tosi outo ketju. En mä menisi sanomaan persulle, että sä oot ihan sairas, jos et anna mahdollisuutta tolle ylisuvaitsevalle viherpiiperölle - ja saattaahan se olla ettei se ees äänestä vihreitä tai oo noiden kanssa kaikesta samaa mieltä. Sanoisin, että vaikeetahan tuosta varmaan tulee, mutta itepä valitset suuntaan tai toiseen.
Se on juuri se, että konservatiiveilla on aina ollut halu määräillä naisia pariutumaan niille konsuille sopivalla tavalla. Tässä ei ole kyse mistään muusta kuin siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on juuri se, että konservatiiveilla on aina ollut halu määräillä naisia pariutumaan niille konsuille sopivalla tavalla. Tässä ei ole kyse mistään muusta kuin siitä.
Ne tietää ettei konservatiivimiehille muuten riitä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Sanna Marin Ensimmäinen Suurelta kysytään niin kyllä, kyllä olet. Katsos kun Hänen mukaansa olet joko puolesta tai vastaan, keskitietä ei tämä Oikein Ajattelijain joukkio tarjoa.
Oi voi, tulehan jo tähän päivään sieltä sisällisota-ajoista.
Te persuissa katsotte asioita henkilöpalvonta-lasien läpi, koska teillä itsellänne on tämä Oi Mestari-kultti. Sekä Purran "Empatia ei kuulu politiikkaan" sm-kultti.
Ei meillä demareissa/vasemmistossa ole tuollaista. Marinia esim. arvostetaan hänen poliittisen uransa (ja kansainvälisen näkyvyytensä) ansiosta, en tiedä ketään joka pitäisi häntä jonakin yli-ihmisenä. Kaikki demareissakaan ei erityisemmin pidä siitä luxus-osastosta, mitä Marin jossain vaiheessa toi esiin. Vasemmistossa ollaan asiallisia ja arvostelukykyisiä - jopa omia voidaan katsoa kriittisesti. Tuota puolta en ole persuissa tavannut. Virheitä ei myönnetä, omia ei moitita, vaikka aihetta olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas persumyönteinen mode täällä. Olen yrittänyt kommentoida ihan asiallisesti ja fiksusti. Mutta ei, ei suvaita Purra-kritiikkiä ei. Eikä minkäänlaista negaa persuista. Censored.
Asiallisesti? Vassarin öyhöttämistä saakin sensuroida
Kyllä, asiallisesti. Vasemmistolainen mielipide on täällä vain pannassa - sen olen huomannut kyllä. Sinähän tämän palstan linjan ilmaisit.
Sen sijaan suvakkih--- huutelijat saavat mellestää. Heitä ei sensuroida - heidän huutelunsa on jopa suotavaa.
Ai? Äsken kun katsoin niin vielä oli viesti tallella jossa kaikkia persuja sanottiin razisteiksi ja h o m ofoobikoiksi
No se nyt ei ainakaan minun kommenttini ollut. En siis ymmärrä, miksi osa r-zismi-sanoista menee läpi. Itse en ole sanonut, että kaikki, vaan osa. Osa on näkyvästikin rasseja persuissa. Hölmöä sitä ryhtyä kenenkään kieltämäänkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä nykyinen trendi on ihan sairas. Tätä kannattaa ja kuuluttaa varsinkin nuoret naiset. Kaikki on niin mustavalkoista ja totaalisen oikeaa tai väärää. Mitään keskitietä ei ole. Itseä suorastaan kauhistuttaa tällainen radikalisoituminen, jolle ollaan täysin sokeita. Näillä tarkoitus pyhittää keinot. Radikalisoituminen on aina yhtä haitallista oli se minkä tahansa aatteen, hyvänkin puolesta. Radikalisoitumisessa unohtuu aina se etteivät asiat ole niin yksinkertaisia. Jos et ole kaikista asioista sokeasti samaa mieltä niin olet vihollinen ja sinut saa tuomita, häpäistä ja julistaa arvottomaksi kun mielipiteesi on yksiselitteisesti vain VÄÄRÄ ja siten sinä olet PAHA ihminen. On olemassa aina vain yksi ja ainoa totuus. Ei ole olemassa sellaista asiaa kun ei mielipidettä ollenkaan tai puhumattakaan siitä että ymmärtää molempien puolien kannan, mutta asettuu itse keskelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika on ajanut konsumiesten ohi. Niin se vain on. Parisuhdekelpoisuus määritellään ihan eri tavoin kuin ennen maaseudulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä nykyinen trendi on ihan sairas. Tätä kannattaa ja kuuluttaa varsinkin nuoret naiset. Kaikki on niin mustavalkoista ja totaalisen oikeaa tai väärää. Mitään keskitietä ei ole. Itseä suorastaan kauhistuttaa tällainen radikalisoituminen, jolle ollaan täys
Radikalisoituminen ja ns. järkipuhe riippuvat näkökannasta. Se kai on jokaiselle aikuiselle selvä asia. Sulle Marin on radikaali, jollekulle muulle on Halla-aho.
Minusta on erikoista, että vaaditaan tietää ihmisen puoluekanta tai äänestyspäätös. Mitä ihmettä tällä asialla on merkitystä, jos se ihminen on muuten sinulle sopiva? Ja useimmista ihmisistä ei pysty ulospäin tai käytöksen perusteella päättelemään äänestyspäätöstä.
Koen ahdistavana nykykulttuurin, jossa pyritään jopa aktiivisesti selvittämään ihmisen äänestyskäyttäytymistä. Polittiinen puoluekanta tai äänestyspäätös eivät kuulu muille.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on erikoista, että vaaditaan tietää ihmisen puoluekanta tai äänestyspäätös. Mitä ihmettä tällä asialla on merkitystä, jos se ihminen on muuten sinulle sopiva? Ja useimmista ihmisistä ei pysty ulospäin tai käytöksen perusteella päättelemään äänestyspäätöstä.
Koen ahdistavana nykykulttuurin, jossa pyritään jopa aktiivisesti selvittämään ihmisen äänestyskäyttäytymistä. Polittiinen puoluekanta tai äänestyspäätös eivät kuulu muille.
Sitten pariutuu sellaisen ihmisen kanssa, joka niistä vähät välittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella moni korkeakoulutettu mies on oikealle kallellaan ja ainakin jossain määrin konservatiivi, etenkin ns. kovilla aloilla (oikis, kauppis, di, lääkis).
Vierailija kirjoitti:
En olisi alkanut parisuhteeseen persumiehen kanssa. Jos mielestäni paljastuisi nyt persu, niin ero tulisi. Myös näin 15 avioliittovuoden ja kahden lapsen jälkeen.
Hyi saatana säälin miestäsi kun tuollaisen äärihullun kanssa joutuu olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella moni korkeakoulutettu mies on oikealle kallellaan ja ainakin jossain määrin konservatiivi, etenkin ns. kovilla aloilla (oikis, kauppis, di, lääkis).
&n
Konservatiivejakin on monenlaisia. On Jani Mäkelä ja Sauli Niinistö.
Ai? Äsken kun katsoin niin vielä oli viesti tallella jossa kaikkia persuja sanottiin razisteiksi ja h o m ofoobikoiksi