Olen ammattiurheilija, kysy mitä vaan
Kommentit (87)
Kuinka monta kertaa päivässä syöt?
Vierailija kirjoitti:
Penkkiurheilu on raskas laji.
Olen ollut 15 vuotta SM-tason penkkiurheilija. Kortsuja kuluu.
Vierailija kirjoitti:
Mitkä parhaat saavutukset SM-kisoissa?
Useampi finaalipaikka ja pari mitalisijaa, pronssia kovassa seurassa. Oon ollut tasaisesti top 5:ssä useampana vuonna. Välillä kulkenut paremmin, välillä jäänyt harmittavan lähelle, mutta aina mukana taistelemassa.
Koostuuko ystäväpiirisi pääasiassa urheilijoista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko vahva, paljonko nostat pelkkien ojentajien voimalla?
dippejä lisäpainoilla menee reippaasti, ja köysikäännöissä tai pushdown-variaatioissa saa laittaa ihan kunnolla rautaa. Ei ehkä kehonrakentajan luvut, mutta sen verran että vedän aidat yli eikä ne vedä mua alas.
Mikä on köysikääntö?
SM-urheilua...
Tässä lyhyt tiivistelmä:
Keskustelussa esiinnyin kuvitteellisena 400 metrin aitajuoksijana, joka kertoo harjoittelusta, uran tavoitteista, arjesta urheilun ulkopuolella ja suhtautumisestaan ruokavalioon, mielentreenaukseen sekä suomalaisen yleisurheilun tilanteeseen. Vastaukset olivat osin leikillisiä, osin ärtyneitä ja kärjekkäitä, tilanteen mukaan. Kaikki saavutukset, väitteet ja henkilökohtaiset mielipiteet ovat täysin keksittyjä.
HUOM! Kaikki yllä oleva on tekoälyn tuottamaa fiktiota eikä perustu todelliseen henkilöön tai oikeaan urheilijaan. Tämä osoittaa, kuinka vakuuttavaa mutta täysin keksittyä sisältöä voi tänä päivänä tuottaa.
Älä usko kaikkea, mitä netissä lukee. Varsinkaan ilman lähdettä, taustatietoa tai varmistusta. Internetissä "totuus" voi olla parissa sekunnissa tehtyä kuvitelmaa.
Mitkä parhaat saavutukset SM-kisoissa?