Miksi osa miehistä pysyy vaimonsa rinnalla, vaikka hän ikääntyy ja miksi osa vaihtaa nuorempaan?
Kommentit (174)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toiset ikääntyvät naiset ovat mukavia, toiset ovat tai heistä tulee sietämättömiä. Siinä se ero.
Toiset mummoutuu ja leikkaa hiukset lyhyeksi jo kolmekymppisenä eivätkä lähde enää kotoa mihinkään illanviettoihin tms. Sohva vaan kutsuu.
Arvaas mitä, minulla on aina ollut lyhyet hiukset ja niin vaan on vientiä riittänyt. Todella naurettavaa kuvitella, että sillä olisi suurikin merkitys.
Jätin kerran 22-vuotiaan ollakseni 18-vuotiaan kanssa. Olin itse tuolloin kolmekymppinen. Lol
Vierailija kirjoitti:
Ei se ikääntyminen vaan käytöksen muutos. Se on ihan se ja sama miltä näyttää, kun seksi loppuu.
Naisen kannalta kaljuuntuva kaljamaha, joka köpöttelee kaukosäädin kädessään sohvalle, ei välttämättä herätä kiinnostusta. Myös mies voi siis olla se repsahtanut osapuoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ex-vaimo ei olisi pihdannut 15 vuotta, niin ehkä olisimme vielä yhdessä. Kun lapset olivat teini-ikäisiä, ei ollut enää mitään syytä olla eroamatta.
Oisko sun pitänyt ehkä autella vähän enemmän niissä kotitöissä ja lasten jutuissa. Miks nainen tyydyttäis sun tarpeet kun et selvästikään tyydyttänyt hänen tarpeitaan. Pajatsosta ei voi ottaa enemmän kuin sinne laittaa.
Lisäksi vielä, että yksikään terve nainen ei pihtaa jos mies on hyvä sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Jätin kerran 22-vuotiaan ollakseni 18-vuotiaan kanssa. Olin itse tuolloin kolmekymppinen. Lol
Tirsk. Olitpa hassu. Lollollol.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies jättä sairastuneen naisen 6 kertaa useammin kuin nainen miehensä vastaavassa tilanteessa.
Miehelle vain seksi merkitsee mitään ja kun sairaus lopetttaa sen, niin adios.
Mies on katsos naista älykkäämpi. Mies ajattelee järjellä, kun taas nainen tunteella. Mies ymmärtää että sairas vaimo ei ole järkevä sijoitus. Siksi hankkiutuu eroon rippakivestä
Eli mies on tunteeton psykopaatti. Hienosti kuvailtu miessukupuolta. Hyvä, että teidän todellinen luontonne paljastuu nuorille naisillekin. Osaavat välttää äitiensä kohtalon.
Sama pätee toisinpäin. Naiset haluaa eroon ennen aikaansa vanhenevasta, viinanhuuruisesta ukkelista, jotteivat joudu omaishoitajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, teinin kanssa samalla tasolla oleva kolmekymppinen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toiset ikääntyvät naiset ovat mukavia, toiset ovat tai heistä tulee sietämättömiä. Siinä se ero.
Toiset mummoutuu ja leikkaa hiukset lyhyeksi jo kolmekymppisenä eivätkä lähde enää kotoa mihinkään illanviettoihin tms. Sohva vaan kutsuu.
Arvaas mitä, minulla on aina ollut lyhyet hiukset ja niin vaan on vientiä riittänyt. Todella naurettavaa kuvitella, että sillä olisi suurikin merkitys.
Toiset siis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksuaaliselta markkina-arvoltani, kyllä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ex-vaimo ei olisi pihdannut 15 vuotta, niin ehkä olisimme vielä yhdessä. Kun lapset olivat teini-ikäisiä, ei ollut enää mitään syytä olla eroamatta.
Oisko sun pitänyt ehkä autella vähän enemmän niissä kotitöissä ja lasten jutuissa. Miks nainen tyydyttäis sun tarpeet kun et selvästikään tyydyttänyt hänen tarpeitaan. Pajatsosta ei voi ottaa enemmän kuin sinne laittaa.
Lisäksi vielä, että yksikään terve nainen ei pihtaa jos mies on hyvä sängyssä.
Empatiakyvyttömyys ottaa vallan, siitä se johtuu.
Osa miehistä on valinnut kumppanin, osa ilmeisesti kivannäköisen koristeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teineistä kiinnostuneella, jälkeenjääneellä aikuisella miehellä ei ole mitään markkina-arvoa. Noita on nähty maalaiskylien peräkammareissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilastojen mukaan on todella, todella harvinaista, että mies vaihtaisi nuorempaan.
Nuoremmalla tässä tarkoitan sitä, että uusi kumppani olisi vähintään 5 vuotta miestä nuorempi.
Tilastojen mukaan on harvinaista myös se, että mies ylipäätään jättäisi. Yleensä naiset jättää.
Kyllä! Aivan totta! Jätin miehen koska hän on väkivaltainen. Haluan pysyä hengissä.
Mistä te löydätte tällaisia?!! Huhhuh...
Missä ne kaikki iäkkäämmät 40-60 vuotiaat miehet on 20-30 vuotiaan tairbulan kanssa? Asun Helsingissä ja laaja tuttavakunta enkä tiedä yhtäkään tällaista pariskuntaa?? Vain täällä AV:lla kuulee niistä. Missään Prismassakaan en ole nähnyt ison ikäeron pareja. Ei edes täällä Helsingissä.
ne vaihtaa ketkä pystyy, mutta joka tapauksessa vaimo on äidinkorvike ja tissimiesten juttuja
t. persemies
Vierailija kirjoitti:
Missä ne kaikki iäkkäämmät 40-60 vuotiaat miehet on 20-30 vuotiaan tairbulan kanssa? Asun Helsingissä ja laaja tuttavakunta enkä tiedä yhtäkään tällaista pariskuntaa?? Vain täällä AV:lla kuulee niistä. Missään Prismassakaan en ole nähnyt ison ikäeron pareja. Ei edes täällä Helsingissä.
Riippuu varmaan miten isosta ikäerosta kyse? Itse olen 35-vuotias mies ja tyttöystäväni on 20-vuotias. Näytän maksimissaan 5 vuotta häntä vanhemmalta. Ihmiset eivät yleisesti ottaen koe meitä muuksi kuin saman ikäisiksi.
Maajussikin vaihtaa sarkaa ettei siemenet mene hukkaan köyhtyvässä maassa.
M69
Vierailija kirjoitti:
Joku 2-5 vuotta ikäeroa on nyt ihan ok, mutta vaikea tajuta näitä, joilla on 30-50 vuotta ikäeroa. Mitä yhteistä elämässä silloin on. Ihan eri historiat, erilaiset ystäväpiirit, eri kehitystehtävät elämänkaarella jne. Toinen alkaa olla vanhus, toinen elää parhaita vuosiaan.
Tottakai poikkeuksia on, vanhoja sieluja ja nuoria sieluja jne. En kuitenkaan jaksaisi katsoa pelkkää ulkonäköä, jos koko elämänpiiri ja henkinen ikä olisi totaalisen eri vaiheessa. Tämä ihmetyttää paljon niissä miehissä, jotka ottavat yht'äkkiä 30 vuotta nuoremman siipan. Riittääkö ihan vain pelkkä ulkokuori ja seksi? Ja mitä nainen tästä suhteesta saa, kun joutuu olla omaishoitaja aikaisemmin kuin ymmärtääkään?
Minä haluan parisuhteesta henkistä kohtaamista, pelkkä pinta ja kuori ei riitä. Että on yhteistä puhuttavaa, yhteistä historiaa, henkiset arvot kohtaavat, voi nauraa samanlaisille asioille.
Viisaita sanoja sinulta, kiitos!
- vanheneva mies ei tuosta vain OTA vuosikymmeniä nuorempaa, mukavaa typykkää; tytöt tuppaavat tykkäämään nuorista miehistä. Vanha mies puhuu ja puhuu seksistä, vaikka se ei oikein enää onnistukaan ja se on wanhusmiehelle todellinen kolaus. Teston väheneminen hätäännyttää miehiä.
Jos aikuinen ihminen tarvii kuria, jotain on jäänyt lapsen asteelle.