Miksi osa miehistä pysyy vaimonsa rinnalla, vaikka hän ikääntyy ja miksi osa vaihtaa nuorempaan?
Onko ensimmäisten miesten kohdalla kyse oikeasta rakkaudesta?
Kommentit (174)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ex-vaimo ei olisi pihdannut 15 vuotta, niin ehkä olisimme vielä yhdessä. Kun lapset olivat teini-ikäisiä, ei ollut enää mitään syytä olla eroamatta.
Oisko sun pitänyt ehkä autella vähän enemmän niissä kotitöissä ja lasten jutuissa. Miks nainen tyydyttäis sun tarpeet kun et selvästikään tyydyttänyt hänen tarpeitaan. Pajatsosta ei voi ottaa enemmän kuin sinne laittaa.
Sama toisinpäin. Rahat ja siivoajat jne. kyllä kelpaa, mutta seksiä ei jaksa harrastaa. Se on sitten turha vinkua, kun mies lähtee.
Mikä on siivoaika? (Monikossa siivoajat) Tarkoitatko siivoojaa?😅
Toiset ikääntyvät naiset ovat mukavia, toiset ovat tai heistä tulee sietämättömiä. Siinä se ero.
Mies jättä sairastuneen naisen 6 kertaa useammin kuin nainen miehensä vastaavassa tilanteessa.
Miehelle vain seksi merkitsee mitään ja kun sairaus lopetttaa sen, niin adios.
Siinä sitä on ihmettelemistä. Vaihdoin 30 vuotta sitten 15 vuotta nuorempaan mieheen. Kelpaa edelleen, koska pitää itsestään huolta. Mitään ikäistäni vanhaa ukkelia en huolisi, saati vanhempaa tutisevaa pappaa.
Riippuu miehen arvomaailmasta. Ja yhteensopivuus yleensä. Ehkä miehet erilaisia.
Mun mies on mua 12 vuotta vanhempi ja onnellisesti naimisissa 21 vuotta ja ollaan toistemme parhaat kaverit. Mies sanoo joka päivä rakastavansa ja kehuu kauniiksi, hieroo mun selkää aina kun haluan ja ostaa mulle herkkuja jos pyydän. Tekee älyttömän hyvää ruokaa, pesee pyykit, siivoaa, imuroi ja tekee ihan kaikkea kotitöitä. Hakee mut kuntosalilta autolla ja on muutoinkin tosi huomaavainen kumppani. Meidän kodissa myös nauretaan paljon ja keskustellaan. Joka viikonloppu tehdään yhdessä jotain hyvää ruokaa, juodaan viiniä sen kanssa ja keskustellaan ja katsotaan leffoja herkkujen kanssa. Vietetään kaikki vapaa-ajat yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Menkää töihin ,tai kiivetkää liukkaalle peltikatolle niin loppuu se pillusta puhumimen hetkeksi taikka lopullisesti.
Tässä taas kiteytyy hyvin miksi niitä eroja tulee. Naisten viha seksiä kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ex-vaimo ei olisi pihdannut 15 vuotta, niin ehkä olisimme vielä yhdessä. Kun lapset olivat teini-ikäisiä, ei ollut enää mitään syytä olla eroamatta.
Oisko sun pitänyt ehkä autella vähän enemmän niissä kotitöissä ja lasten jutuissa. Miks nainen tyydyttäis sun tarpeet kun et selvästikään tyydyttänyt hänen tarpeitaan. Pajatsosta ei voi ottaa enemmän kuin sinne laittaa.
Olisikohan tuon vaimon pitänyt hieman tyydyttää miehen tarpeita? Jännä kuinka moni nainen on sitten ihan murheen murtama ja suruissaan, kun mies lähtee metsästämään paremaa naista. Olisi nainekin voinut erota, jos on niin surkeaa olla.
Moni nainen? Montako lastesi äitiä sä oot jättänyt? Lasten kasvattaminen teineiksi on 24/7/365 työ. Lasten tarpeet menee aina edelle. Jos mies ei auta tässä, niin ei siitä nais parasta välttämättä irtoa enempää. Se, että mies itse luulee tekevänsä 2/3 kotitöistä/lasten asioista, ei todennäköisesti pidä paikkaansa. Toki voihan se nainenkin pihdata ihan vaan huvikseen, mutta todennäköisyys on kuitenkin pienempi.
Tässä kohtaa naisille lällätellään että olisit valinnut paremmin.
Rakkaus, rakastaminen on harvinaista...
Koska vanhat miehet ( yli 35- vuotiaat) eivät ole haluttuja naisten keskuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on mua 12 vuotta vanhempi ja onnellisesti naimisissa 21 vuotta ja ollaan toistemme parhaat kaverit. Mies sanoo joka päivä rakastavansa ja kehuu kauniiksi, hieroo mun selkää aina kun haluan ja ostaa mulle herkkuja jos pyydän. Tekee älyttömän hyvää ruokaa, pesee pyykit, siivoaa, imuroi ja tekee ihan kaikkea kotitöitä. Hakee mut kuntosalilta autolla ja on muutoinkin tosi huomaavainen kumppani. Meidän kodissa myös nauretaan paljon ja keskustellaan. Joka viikonloppu tehdään yhdessä jotain hyvää ruokaa, juodaan viiniä sen kanssa ja keskustellaan ja katsotaan leffoja herkkujen kanssa. Vietetään kaikki vapaa-ajat yhdessä.
Mulla sama. Tosin mieheni on minua 2v nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
Rakastuin häneen lukio ikäisenä, muutaman vuoden päästä siitä naimisiin. Hän ei ole enää kaikista seksikkäin nainen mutta on niin tavattoman ihana ja äärimmäisen älykäs että olen ehdottomasti saama puolella joten olisi hulluutta vaihtaa kehenkään muuhun. Toisekseen, olen huomannut, että minullakin on syntymäpäivä kerran vuodessa.
Olipa mukavasti kirjoitettu! Onnea teille eteenpäinkin.
Vierailija kirjoitti:
Toiset ikääntyvät naiset ovat mukavia, toiset ovat tai heistä tulee sietämättömiä. Siinä se ero.
Toiset mummoutuu ja leikkaa hiukset lyhyeksi jo kolmekymppisenä eivätkä lähde enää kotoa mihinkään illanviettoihin tms. Sohva vaan kutsuu.
Joku 2-5 vuotta ikäeroa on nyt ihan ok, mutta vaikea tajuta näitä, joilla on 30-50 vuotta ikäeroa. Mitä yhteistä elämässä silloin on. Ihan eri historiat, erilaiset ystäväpiirit, eri kehitystehtävät elämänkaarella jne. Toinen alkaa olla vanhus, toinen elää parhaita vuosiaan.
Tottakai poikkeuksia on, vanhoja sieluja ja nuoria sieluja jne. En kuitenkaan jaksaisi katsoa pelkkää ulkonäköä, jos koko elämänpiiri ja henkinen ikä olisi totaalisen eri vaiheessa. Tämä ihmetyttää paljon niissä miehissä, jotka ottavat yht'äkkiä 30 vuotta nuoremman siipan. Riittääkö ihan vain pelkkä ulkokuori ja seksi? Ja mitä nainen tästä suhteesta saa, kun joutuu olla omaishoitaja aikaisemmin kuin ymmärtääkään?
Minä haluan parisuhteesta henkistä kohtaamista, pelkkä pinta ja kuori ei riitä. Että on yhteistä puhuttavaa, yhteistä historiaa, henkiset arvot kohtaavat, voi nauraa samanlaisille asioille.
Vierailija kirjoitti:
Joku 2-5 vuotta ikäeroa on nyt ihan ok, mutta vaikea tajuta näitä, joilla on 30-50 vuotta ikäeroa. Mitä yhteistä elämässä silloin on. Ihan eri historiat, erilaiset ystäväpiirit, eri kehitystehtävät elämänkaarella jne. Toinen alkaa olla vanhus, toinen elää parhaita vuosiaan.
Tottakai poikkeuksia on, vanhoja sieluja ja nuoria sieluja jne. En kuitenkaan jaksaisi katsoa pelkkää ulkonäköä, jos koko elämänpiiri ja henkinen ikä olisi totaalisen eri vaiheessa. Tämä ihmetyttää paljon niissä miehissä, jotka ottavat yht'äkkiä 30 vuotta nuoremman siipan. Riittääkö ihan vain pelkkä ulkokuori ja seksi? Ja mitä nainen tästä suhteesta saa, kun joutuu olla omaishoitaja aikaisemmin kuin ymmärtääkään?
Minä haluan parisuhteesta henkistä kohtaamista, pelkkä pinta ja kuori ei riitä. Että on yhteistä puhuttavaa, yhteistä historiaa, henkiset arvot kohtaavat, voi nauraa samanlaisille asioille.
Ja se vanhan miehen väsähtänyt ulkonäkö, saati ajatusmaailma. Arvot historiasta. Aikansa tuote.
Kun näkee millaista kuria jotkut naiset pitävät miehilleen vaikka sukujuhlissa niin ei ihme , että osa vaihtaa naista.
Vierailija kirjoitti:
Mies jättä sairastuneen naisen 6 kertaa useammin kuin nainen miehensä vastaavassa tilanteessa.
Mies on katsos naista älykkäämpi. Mies ajattelee järjellä, kun taas nainen tunteella. Mies ymmärtää että sairas vaimo ei ole järkevä sijoitus. Siksi hankkiutuu eroon rippakivestä
Vierailija kirjoitti:
Kun miestä alkaa liikaa ahdistaa, hän todellakin etsii useimmiten uuden viihdyttäjän eli osa vain toisen naisen. Mutta kun arkeakaan ei jaksa, lähtee. Voi lähteä myös sairaan lapsen takia. Saattohoidon naisilla on (lähes) aina uusi jo tilalla. Kun miestä ahistaa, eikä osaa sitä käsitellä. Muiden hyvinvoinnista viis.
Kaikki eivät saa nuorempaa ja osa oikeasti rakastaakin vaimoaan ja lastensa äitiä. Osa voi myös pelätä, että erotessaan menettää lastensa kunnioituksen.
Ei tämä ukko minnekkään aasiaan lähde,on lapseton äidinpoju joka näkee päiväunia.Hyvä jos on naapurikunnassa käynyt elämänsä aikana.