Miksi osa miehistä pysyy vaimonsa rinnalla, vaikka hän ikääntyy ja miksi osa vaihtaa nuorempaan?
Kommentit (174)
Osalla miehistä seksuaalinen halukkuus säilyy pitkään. Jos tällaisen miehen vaimon halut häviää, on ero todennäköinen.
Jos molempien halut häviää, tuskin tulee eroa.
Vierailija kirjoitti:
Osalla miehistä seksuaalinen halukkuus säilyy pitkään. Jos tällaisen miehen vaimon halut häviää, on ero todennäköinen.
Ei 7-kymppinen seksuaalisesti halukas mies helposti jätä pitkäaikaista kumppaniaan, vaikka tämä ei enää olisikaan yhtä aktiivinen. Tämä on fakta.
Vierailija kirjoitti:
...katsos kun jotkut rakastaa toisiaan.
Luulet vaan🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...katsos kun jotkut rakastaa toisiaan.
Luulet vaan🤭
Itsetunnottoman hymähtelyä.
Vierailija kirjoitti:
Koska kaikki miehet ei kelpaa kenellekään toiselle. Harvemmin se mies muutenkaan ketään jättää, nainen se on kuka heittää sen pihalle ja sitten mies yrittää paniikissa päästä kenen tahansa toisen naisen helmoihin pesimään.
Kylläpä naiset nyt elementissään. Älä koskaan luota itseesi liikaa, mieskin yllättää. Näin kävi kolleegalleni, kun mies otti eron nuorimman 18 vuotis syntymäpäivänä.
Mihin mun pitäis lähtee tai vaimo lähettää kun hyvä kokki ja pitää kodin siistinä. Tuolla on tinderi täynnä vit...unkantotelineitä joita polkee kun siltä tuntuu ja ei tarvi kitinöitä kuunnella sen enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän se on että tätä ei voi tietää etukäteen. Siksi nuoret naiset ei enää halua miestä ollenkaan koska ei voi tietää kiinnostaako miestä vain nuoruus vai voiko liitto kestää. Itsekin ajattelen näin. Etsin miehen sitten keski-iässä jolloin pelkän nuoruuden ihannoijat on sitten karsiutuneet pois ehdokkaista. Lapset tässä kuviossa jää tekemättä mutta parempi sekin kuin olla valheellisessa liitossa, tehdä lapset ja tulla jätetyksi iän vuoksi. Asian, jolle kukaan ei voi mitään.
Harva tulee jätettyä iän vuoksi. Ongelma on se, että suhde kuolee. Jos ei ole haluja, niin mieksi jäädä liittoon.
Ei koko avioliitto voi pelkän seksin ympärillä pyöriä.
Tuskin on rakkautta kumpikaan. Se, joka jää, pelkää kasvojen menetystä, maineen menemistä ja se joka lähtee ei pelkää.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on mua 12 vuotta vanhempi ja onnellisesti naimisissa 21 vuotta ja ollaan toistemme parhaat kaverit. Mies sanoo joka päivä rakastavansa ja kehuu kauniiksi, hieroo mun selkää aina kun haluan ja ostaa mulle herkkuja jos pyydän. Tekee älyttömän hyvää ruokaa, pesee pyykit, siivoaa, imuroi ja tekee ihan kaikkea kotitöitä. Hakee mut kuntosalilta autolla ja on muutoinkin tosi huomaavainen kumppani. Meidän kodissa myös nauretaan paljon ja keskustellaan. Joka viikonloppu tehdään yhdessä jotain hyvää ruokaa, juodaan viiniä sen kanssa ja keskustellaan ja katsotaan leffoja herkkujen kanssa. Vietetään kaikki vapaa-ajat yhdessä.
Otit miesorjan 😅. Meillä tehdään kaikki yhdessä. Sinä kerrot mitä mies tekee sinun eteen. Mikä sinun panoksesi on suhteessa?
luulen, et minun ja puolison liitto kestänyt siksi, että ollaan edelleen myös toistemme kaverit ja uskotut. Harrastetaan yhdessä, meillä on saman ikäisinä samat nuoruus kokemukset osittain, ollaan katsottu samat lastenohjelmat, käyty samat festarit jne. On kyllä saman ikäisiä ystäviä/tuttavia joilla nimenomaan nuorempi uusi vaimo/naisystävä. Siitä huolimatta puolisoni on mieluimmin kanssani. Luulen, että siinä on se ystävyys ja jonkunlainen samankaltaisuus joka pitää yhdessä. Itse taas en missään nimessä ottaisi nuorempaa miestä, vaikka olisikin mahdollista. Jos eroaisimme, en usko että etsisin minkäänlaista parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vanha mies vaan haluaa, muttei pysty. Siksi heitä kukaan ei halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilastojen mukaan on todella, todella harvinaista, että mies vaihtaisi nuorempaan.
Nuoremmalla tässä tarkoitan sitä, että uusi kumppani olisi vähintään 5 vuotta miestä nuorempi.
Tilastojen mukaan on harvinaista myös se, että mies ylipäätään jättäisi. Yleensä naiset jättää.
Kyllä! Aivan totta! Jätin miehen koska hän on väkivaltainen. Haluan pysyä hengissä.
Tilastojen valossa mies on suurin uhka naisen terveydelle.
Naisia pitää hieman kurittaa, jotta oppisivat olemaan! 🙂
Oletko sinä se papparainen, joka raiskaili vaimoaan, kunnes siitä(kin) tuli rikollista?
En lukenut koko ketjua, mutta osa miehistä rakastuu vaimoonsa ihmisenä eikä siihen, miltä vaimo tänään näyttää. Toisaalta jos vaimo on ollut kaunis nuorena, mies ajattelee häntä edelleen samana kaunottarena ja kumpikin puolisoista saa vanheta ja rupsahtaa rauhassa. Hyvin harvoin mieskäään komistuu - ainakaan enää yli viiskymppisenä.
Viehätyn omanikäisistäni luonnollisista naisista, mature on genreni myös eroottisessa viihteessä. Ikä saa näkyä.
Koen muutenkin tärkeänä, ettei parisuhteessamme ole mitään isoa sukupolvien välistä kuilua. Ollaan jotenkin samalla levelillä.
Parikymppiset voivat olla sieviä jne mutta eivät herätä mitään viehättymisen tunteita jostakin syystä. En usko että paljoa yhteistä keskusteltavaa olisi parisuhteessakaan.
M45
Tiedän kyllä, että useimmille naisille on mahdotonta ymmärtää sitä, että joskus syy on naisessa eikä miehessä.
Palstanaisten todistusten mukaan noita jälkimmäisiä tapauksia ei ole, koska kukaan nuorempi nainen ei lähde vanhemman miehen mukaan. Ei kukaan. Ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset miehet jättää vaimonsa ja vaihtaa nuorempaan, jotka pelkäävät omaa vanhenemistaan. Eivät siis hyväksy sitä, että nuoruus meni jo.
Kun naapurimaan johtaja Mr P erosi ikäisestään vaimosta, ilmoitettiin, että vaimo vetäytyi eron jälkeen luostariin. Todellisuudessa vaimo meni jonkun nuoren urheilijan kanssa naimisiin. Liian kova isku P:n imagolle.
Eiköhän ole omia temppujaan tehnyt itse salassa. Mutta kova paikka se monille on kun kiinnostus onkin jollain nuorempaan kuin itse, varsinkin paljon nuorempaan. Kun ei se vaan iästä ole naisilla kiinni mistä pitää 🙃

Kaikki eivät ole statusmiehiä. Kyllähän rummotkin vaihtaisivat mielellään rikkaampaan ja koulutetumpaan, mutta eivät kelpaa enää kenellekään:). Naisten rupsahtaminen on parasta maailmassa.