Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi poikaystäväni kohtelee minua näin?

Vierailija
06.04.2025 |

Minä ja mun poikaystävä ollaan seurustelu lähes 2 vuotta. Suhteemme alussa hän oli aivan ihana ja huomaavainen, kiltti ja rauhallinen, paras poikaystävä mitä olisi voinut koskaan toivoa. Olin todella onnellinen hänen kanssaan ja kaikki oli niin vaaleanpunaista. Hän otti mut huomioon ja kehui mua maailman kauneimmaksi tytöksi. Tehtiin yhdessä vaikka mitä kivaa ja naurettiin aina yhdessä hassuille jutuille. Ajattelin, että ei voisi paremmaksi muuttua.

Nyt tilanne on muuttunut päinvastaiseksi. Poikaystävästä on tullut puolen vuoden sisään kylmä, ilkeä ja arvaamaton. Hän saattaa yhtäkkiä vain huutaa mulle ja haukkua mua tyhmäksi, idiootiksi, kehariksi jos esim. ollaan jostain asiasta kovin eri mieltä. Pyörittelee usein silmiä mulle. Häntä myös huolettaa mun elintavat ja puuttuu mm. Mun liikkumisiin, syömisiin, painoon, ulkonäköön jne. Oon tosi loukkaantunut tästä. Poikkis on siis tosi liikunnallinen itse. Hän huokaili mulle ja oli vetäytyneen oloinen yksi päivä, kun maattiin yhdessä hänen sängyllään. Silittelin häntä ja kysyin mikä on. Hän sanoi että kai minä itsekin tiedän, ja katsoi mahaani. Hän sanoi suoraan, että ei ole kokenut enää minua kovin viehättäväksi, koska maha on kasvanut vähän enemmän, ja siksi seksiäkin on ollut vähemmän. Sanoi että pelkää että lihon tulevaisuudessa ja valittaa siitä, etten ole niin liikunnallinen kuin hän. En edes ole lihava, vaan normaalipainoinen. Toki oon vähän niinkun sellainen "laihaläski" eli kehossa on rasvaa enemmän kuin lihasta. Pyrin toki liikkumaan viikossa muutamia kertoja, vaikkei liikunta itsessään ole mun intohimoni. Arvostan enemmänkin taidetta ja musiikkia, mitä harrastankin paljon, vaan hän ei tunnu arvostan näitä juttuja. Lisäksi poikkis on kommentoinut mun tummia silmänalusia, sitä että käytän samoja vaatteita usein ja on sanonut että tapani häiritsevät häntä paljon. Näistä ärsyttävistä jutuista poikkikselle on kuitenkin silloin tällöin, satunnaisesti maistunut seksi.

Poikaystäväni on aina pyytänyt anteeksi näiden tapahtumien jälkeen ja on luvannut, ettei nämä hänen tapansa toistu enää. Hän valehtelee. Miksi hän ei eroa musta, jos kokee että en ole enää hänen arvoisensa, ihanne tyttöystävä? Rakastaako hän mua edes enää? Mitä järkeä silloin hänen on olla kanssani, jos kaikki asiat ärsyttää? Musta tuntuu, että mun olemuskin ärsyttää häntä ihan liikaa. 

Mitä pitäisi tehdä? Muuttuuko asiat enää, vai onko meidän suhde jo tuhoon tuomittu?

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö itse osaa tehdä päätöstä erosta?

Anna kun arvaan: "Muuten mies on tosi tosi ihana. En tietenkään jätä häntä!"

Näinhän se aina jännämiesten kanssa.

Jos mies on pitkä ja komea, niin nainen kyllä alentuu palvelemaan tätä.

Vierailija
22/67 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo narsismilta kuulosta, mutta alkuhuuma on loppunut ja miehestä on tullut ilkeä. Olette varmaan alle kolmekymppisiä? Ero nyt on huomattavasti helpompi kuin lasten ja asuntolainan jälkeen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö itse osaa tehdä päätöstä erosta?

Anna kun arvaan: "Muuten mies on tosi tosi ihana. En tietenkään jätä häntä!"

Näinhän se aina jännämiesten kanssa.

Kuulostaa kyllä kilttimieheltä. Ei eroa, vaikkei edes pidä naisestaan, "kun on niin kiltti". Mieluummin tuhoaa naisen täysin olemalla hirviö, kuin vain sanoo, mitä haluaa. 

Vierailija
24/67 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on törkeä sinua kohtaan. Selvästikin  hän haaveilee erilaisesta tyttöystävästä, mutta ei sitten kuitenkaan eroa sinusta, koska saa sinulta huomiota ja hellyyttä. Varmasti teille molemmille olisi parempi erota. 

Vierailija
25/67 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo narsismilta kuulosta, mutta alkuhuuma on loppunut ja miehestä on tullut ilkeä. Olette varmaan alle kolmekymppisiä? Ero nyt on huomattavasti helpompi kuin lasten ja asuntolainan jälkeen. 

Tuossa narsisti-artikkelissa lukee mm. näin:

"Suhde narsistin kanssa on poikkeuksellinen kokemus: se tuntuu ainutlaatuiselta, sillä narsistilla on kyky luoda vaikutelma täydellisestä rakkaustarinasta. - -

Narsistiselle suhteelle on ominaista vauhdikas, yltiöromanttinen ja täydelliseltä tuntunut alku. Ennen pitkää ihanuuden rinnalle tulee mukaan myös kylmältä tuntuvaa, laiminlyövää, väheksyvää tai muuten ikävää käytöstä. Vaikka sen luulisi karkottavan ihmisen, kumppani jääkin koukkuun odottaessaan hyvän palaavan takaisin."

Vierailija
26/67 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli nuorena just tällainen poikaystävä. Petti mua lopulta puolen vuoden ajan mun selän takana ja lopulta erottiin kun tuli kännissä hakkaamaan mua kun nukuin, koska olin surkea tyttöystävä.

Vierailija
27/67 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassinen narskun kaava. Rakkauspommitusta alkuun ja luhistamista sen jälkeen. Potkaise pihalle jo tänään jos et ole luonteeltasi masokisti? Ei tule muuttumaan tuosta paremmaksi, pahenee vain.

Vierailija
28/67 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystäväsi kohtelee sinua noin koska ei rakasta sinua ja toivoisi sinun olevan joku muu. Eipä siinä ole mitään tehtävissä, ei se rakkaus tuossa kohtaa suhdetta enää ala muodostua.   

Vierailija
29/67 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan jonkun teinin aloitukselta.

Mut oli miten oli niin jätä se.

Vierailija
30/67 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, koska olet tarkkaan valikoitu, juuri sopivan yksinkertainen, et liian näyttävä tai kaunis, jotta muut miehet kiinnostuisi, helposti vedätettävä, koska nooh...jätetään sanomatta...Sinut siis imetään kuiviin, kunnes masennut, kuihdut, muutut varjokuvaksi, tunteettomaksi ja ilottomaksi, jota liikutellaan henkisesti vuoristoradassa ylös, alas, ylös, alas, millä päällä narsku nyt sattuu kulloinkin olemaan.  Ihanaa seesteistä, rakastavaa elämää ja turvallista tulevaisuutta tuollaisen kanssa et tule saamaan. Ikuista munankuorilla kävelemistä, salailua ja ei-niin-kivoja yllätyksiä. Jokainen tekee omat valintansa elämässä, toiset huonompia kuin toiset, mutta virheistä voi oppia! Tsemppiä sinulle ja kannattaa hakea apua varhaisessa vaiheessa

Vierailija
31/67 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa ja ala arvostaa itseäsi! Pää pystyyn ja ole ylpeä kehostasi ja taiteellisista kyvyistäsi  ja harrastuksistasi. Kyllä varmasti löytyy ajatusmaailmaltaan kypsä nuori mies, joka haluaa juuri sinut.  

LeskiukkO 68v

Vierailija
32/67 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei normaali ihminen ala alkuhuuman jälkeen haukkumaan mm. toisen ulkonäköä. 😬

Vierailija
33/67 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt vääriä kysymyksiä ap. Oikea kysymys on että miksi hyväksyt hänen kohdella sinua tuolla tavalla?

Vierailija
34/67 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyt vääriä kysymyksiä ap. Oikea kysymys on että miksi hyväksyt hänen kohdella sinua tuolla tavalla?

Koska hän on 0/10 jämänainen, kuten kaikki te muutkin tällä palstalla.

Vierailija
35/67 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti sinussa ei ole mitään vikaa. Ihan oikeasti. Ei ole. Älä anna hänen syödä itsetuntoasi. Eroa!

Tulet kiittämään itseäsi myöhemmin ja kasvat vahvaksi upeaksi ihmiseksi jos lähdet. Olen ollut tuossa ja se oli helvettiä eikä tuo ole tervettä ollenkaan mitä koet vaan henkistä väkivaltaa. Se voi muuttua myös fyysiseksi. 

Aloita lukemalla kirjaa "miksei se vain lähde?" ja ajatuksesi avartuu. Tiedän mitä käyt läpi, tiedän täysin. Itse olin liian pitkään ja kadotin itseni kokonaan, tapahtui paljon pahoja asioita joita maksan vieläkin. Älä anna tuon miehen pilata elämääsi. Tämä ei ole yhtään liioittelua, ymmärrät sen vielä jonain päivänä. 

Vierailija
36/67 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, älä nyt heti usko näitä palstan miesvihaajien "jätä se sika" -viestejä.  Kuulostaa, että olette aika nuoria ja vielä mennään vain fiilisten mukaan. Kahdessa vuodessa se rakkauden alkuhuuma on hiipunut ja arkinen elämä edessä. Nyt olisi kasvattavan keskustelun paikka ja selvittää, mitä haluatte elämältä. Parisuhde vaatii hoitamista ja toisiinsa luottamista. Iän mukana arvot myös muuttuvat. Tee selväksi, että et ikuisesti ole sen näköinen kuin nyt, eikä myös poikaystäväsikään. On hyväksyttävä iäin mukanaan tuoma muutos, mitä se sitten onkaan. Suhteella on tulevaisuus vain jos molemmat haluatte ylläpitää sitä. Parisuhteessa on aina ongelmia, oleellista on miten ne yhdessä osaataan käsitellä. Puhuminen ja avoimuus helpottaa.

Vierailija
37/67 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selittäisitkö vähän logiikkaasi. Miksi mies on alkuhuuman loppumisen jälkeen ilkeä ellei ole persoonassa jotain vialla?

Vierailija
38/67 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, koska olet tarkkaan valikoitu, juuri sopivan yksinkertainen, et liian näyttävä tai kaunis, jotta muut miehet kiinnostuisi, helposti vedätettävä, koska nooh...jätetään sanomatta...Sinut siis imetään kuiviin, kunnes masennut, kuihdut, muutut varjokuvaksi, tunteettomaksi ja ilottomaksi, jota liikutellaan henkisesti vuoristoradassa ylös, alas, ylös, alas, millä päällä narsku nyt sattuu kulloinkin olemaan.  Ihanaa seesteistä, rakastavaa elämää ja turvallista tulevaisuutta tuollaisen kanssa et tule saamaan. Ikuista munankuorilla kävelemistä, salailua ja ei-niin-kivoja yllätyksiä. Jokainen tekee omat valintansa elämässä, toiset huonompia kuin toiset, mutta virheistä voi oppia! Tsemppiä sinulle ja kannattaa hakea apua varhaisessa vaiheessa

Tämä kuvaus oli osuva, nimimerkki: kaiken tuon kokenut.

Aaapee eroa! 

Vierailija
39/67 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja seurustelee narsistin kanssa, ei se siitä parannu, se vain pahenee. Lähde äkkiä ennen kuin jotain peruuttamatonta tapahtuu.

Vierailija
40/67 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhoon tuomittu. Pelasta itsesi ennen kui  tuo haukkuminen tuhoaa sinut, kohta et luota enää kehenkään! Poikakaveri on persoonaltaan häiriintynyt, ei hän parane tuosta.  Rakkauspommitti sinua aluksi, että jäit ansaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan