Miksi poikaystäväni kohtelee minua näin?
Minä ja mun poikaystävä ollaan seurustelu lähes 2 vuotta. Suhteemme alussa hän oli aivan ihana ja huomaavainen, kiltti ja rauhallinen, paras poikaystävä mitä olisi voinut koskaan toivoa. Olin todella onnellinen hänen kanssaan ja kaikki oli niin vaaleanpunaista. Hän otti mut huomioon ja kehui mua maailman kauneimmaksi tytöksi. Tehtiin yhdessä vaikka mitä kivaa ja naurettiin aina yhdessä hassuille jutuille. Ajattelin, että ei voisi paremmaksi muuttua.
Nyt tilanne on muuttunut päinvastaiseksi. Poikaystävästä on tullut puolen vuoden sisään kylmä, ilkeä ja arvaamaton. Hän saattaa yhtäkkiä vain huutaa mulle ja haukkua mua tyhmäksi, idiootiksi, kehariksi jos esim. ollaan jostain asiasta kovin eri mieltä. Pyörittelee usein silmiä mulle. Häntä myös huolettaa mun elintavat ja puuttuu mm. Mun liikkumisiin, syömisiin, painoon, ulkonäköön jne. Oon tosi loukkaantunut tästä. Poikkis on siis tosi liikunnallinen itse. Hän huokaili mulle ja oli vetäytyneen oloinen yksi päivä, kun maattiin yhdessä hänen sängyllään. Silittelin häntä ja kysyin mikä on. Hän sanoi että kai minä itsekin tiedän, ja katsoi mahaani. Hän sanoi suoraan, että ei ole kokenut enää minua kovin viehättäväksi, koska maha on kasvanut vähän enemmän, ja siksi seksiäkin on ollut vähemmän. Sanoi että pelkää että lihon tulevaisuudessa ja valittaa siitä, etten ole niin liikunnallinen kuin hän. En edes ole lihava, vaan normaalipainoinen. Toki oon vähän niinkun sellainen "laihaläski" eli kehossa on rasvaa enemmän kuin lihasta. Pyrin toki liikkumaan viikossa muutamia kertoja, vaikkei liikunta itsessään ole mun intohimoni. Arvostan enemmänkin taidetta ja musiikkia, mitä harrastankin paljon, vaan hän ei tunnu arvostan näitä juttuja. Lisäksi poikkis on kommentoinut mun tummia silmänalusia, sitä että käytän samoja vaatteita usein ja on sanonut että tapani häiritsevät häntä paljon. Näistä ärsyttävistä jutuista poikkikselle on kuitenkin silloin tällöin, satunnaisesti maistunut seksi.
Poikaystäväni on aina pyytänyt anteeksi näiden tapahtumien jälkeen ja on luvannut, ettei nämä hänen tapansa toistu enää. Hän valehtelee. Miksi hän ei eroa musta, jos kokee että en ole enää hänen arvoisensa, ihanne tyttöystävä? Rakastaako hän mua edes enää? Mitä järkeä silloin hänen on olla kanssani, jos kaikki asiat ärsyttää? Musta tuntuu, että mun olemuskin ärsyttää häntä ihan liikaa.
Mitä pitäisi tehdä? Muuttuuko asiat enää, vai onko meidän suhde jo tuhoon tuomittu?
Kommentit (67)
Tiedät varmasti itsekin, että on aika laittaa sika luiskaan. Miehet ei osaa erota vaikka vihaisivat kumppaniaan sydämensä pohjasta. Eikä normaalit puhu noin rumasti kenellekään.
Ihastumisen vaaleanpunaiset lasit ovat tippuneet silmiltänne.
Olet rakastunut nieslapseen, joka ei tuosta muutu.
Eroa. Oikeasti. Vaikka tuntuu nyt pahalta, kiität itseäsi myöhemmin. Älä tuhlaa aikaasi yhtään enempään idioottiin, joka kohtelee sinua huonosti.
Lopetat suhteen välittömästi, tuollaista ei tarvitse sietää!
Eroa ennen kuin suhun sattuu enemmän.
Etkö itse osaa tehdä päätöstä erosta?
Anna kun arvaan: "Muuten mies on tosi tosi ihana. En tietenkään jätä häntä!"
Luin jokin aika sitten tän artikkelin Iltalehdestä, kuulostaa narsistiselta käytökseltä:
https://www.iltalehti.fi/mieli/a/9ce56758-4fee-40b6-9a4f-703c82913e1d
En valitettavasti ole trolli. Olisinpa.
- Ap
Vierailija kirjoitti:
Tiedät varmasti itsekin, että on aika laittaa sika luiskaan. Miehet ei osaa erota vaikka vihaisivat kumppaniaan sydämensä pohjasta. Eikä normaalit puhu noin rumasti kenellekään.
Sika luiskaan! Hyvin sanottu👍
Senkin ajan, jonka kulutit tämän vuodatuksen näpyttelyyn, olisi voinut käyttää ko. mulgusta eroamiseen. Olisit jo vapaa.
Vierailija kirjoitti:
- Ap
Jos tämä on totta niin juokse, ap, juokse. Nyt. Lujaa.
Vierailija kirjoitti:
Senkin ajan, jonka kulutit tämän vuodatuksen näpyttelyyn, olisi voinut käyttää ko. mulgusta eroamiseen. Olisit jo vapaa.
Ääni tälle. Ap, pakkaa kamat ja muuta heti tänään vaikka kaverin luo.
Älkää ihmeessä väkisin jääkö huonoon suhteeseen. Ei ole pakko. Jos ei tunnu hyvältä, lähtekää eri suuntiin. Tai jos pidätte kidutuksesta ja kärsimyksestä ja saatte siitä kiksejä, jatkakaa vaan,
Vierailija kirjoitti:
Etkö itse osaa tehdä päätöstä erosta?
Anna kun arvaan: "Muuten mies on tosi tosi ihana. En tietenkään jätä häntä!"
Näinhän se aina jännämiesten kanssa.
Jännä miten jotkut tosiaankin miettii jäädä henkilön seuraan, joka esittää halveksivia ja julmia kommentteja. Missä on omanarvontunto. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Älkää ihmeessä väkisin jääkö huonoon suhteeseen. Ei ole pakko. Jos ei tunnu hyvältä, lähtekää eri suuntiin. Tai jos pidätte kidutuksesta ja kärsimyksestä ja saatte siitä kiksejä, jatkakaa vaan,
Miten lähteä jos ei rahaa ja yhteinen asunto
En ole ap
Taideharrastus likipitäen kertoo ajatusmaailman eli teillä ei nyt synkkaa maailmankatsomukset.
Alussa se kohteli sinua niin kuin halusi itseään kohdeltavan ja nyt se kohtelee sinua niin kuin sinä kohtelet miestä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Ap
Jos tämä on totta niin juokse, ap, juokse. Nyt. Lujaa.
Miten se juoksee, kun ei ole liikunnallinen?
Onko tämä joku sama trolli joka tehtailee näitä?