Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi enää ei saa vanheta luonnollisesti?

Vierailija
06.04.2025 |

Mä olen tällainen aivan perusihminen. Työssäkäyvä jo keski-ikää lähestyvä henkilö ja täti-ihminen.

Mä olen tosi onnellinen, kun saan elää just sitä parasta aikaa vähän rupsahtaneena ja olla onnellinen siitä, ettei enää tarvi olla mitään ihmeellistä ja jännittävää.

Moni mua kymmenen vuotta vanhemmatkin työkaverit koittaa löytää jotain ikuista nuoruuden lähdettä. Ja on tosi epävarmoja, vaikka pitäisi olla se paras aika elämässä, kun saisi vain olla. 

Mä ainakin aion olla just niin vanha kuin olen, nautin niistä tavallisista asioista, mistä joskus silloin nuorena haaveili, kun piti olla sitä tätä ja tota ja opiskella ja tehdä uraa. Nyt oon vanhempi, vähän rupsahtanut ja ruosteinen, mutta onnellinen. 

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole vielä yrittänyt estää mua vanhenemasta, eikä vähäteltykään ole. Päin vastoin.

Vierailija
62/69 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katherine.Rosemary kirjoitti:

Ei kannata tavoitella ikuista nuoruutta niinkun Madonna lukuisilla kauneusoperaatioillaan.

Mieluummin repsahtaa luonnollisesti ja ei välitä muiden mielipiteistä.

V*tttuako sulle muiden asiat edes kuuluu? Siinähän repsahdat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen saa vanheta tyylillään. Miksi ap kritisoi niitä, jotka tekevät toisin kuin hän itse. Tässä tapauksessa vanhempia, nuoruuden lähdettä etsiviä ja samalla puheenvuorolla leimaa heidän itsetuntonsa heikoksi. Miksi se olisi merkki heikosta itsetunnosta jos haluavat näyttää nuoremmalta/paremmalta itseltään ja se on heille tärkeää. 

Vierailija
64/69 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nämä luonnollisesti repsahtanut aina muistavat mainita muut, jotka eivät heidän mielestään repsahda luonnollisessa tahdissa? Vtuttaako 😅

Vierailija
65/69 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa. Ei muilla ole nokan koputtamista.

Vierailija
66/69 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan kamalan näköisiä ne ketkä menee muokkaan kasvojaan. Madonnan kasvotkin näyttää nykyään epänormaalilta.

Pamela Anderson kohta 58 v., näyttää ihanalta, ei ole kasvot maalissa eikä kirurgia näy jos on tehty

Vierailija
67/69 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaako ap "perusihmisellä" kiikuttelevaa persua, joka valittaa muiden tekemisistä?

Vai ihanko muuten olet noin tyhmä.

Vierailija
68/69 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa tietenkin. Ei paljon kiinnosta mitä muut tekee tai ajattelee, ja sehän tässä onkin aivan ihanaa. 

Kovasti aloittaja silti muita tarkkailee ja arvostelee.

En arvostellut, vaan totesin, että monelle se vanheneminen voi olla todella kova paikka, vaikka ei tarvitsisi. Tottakai saa jokainen elää niin kuin haluaa.

Mutta se, että joku voi haluta ikääntyä luonnollisesti, ei pitäisi olla mikään nolo asia. Jos joku vanhempi ihminen haluaa keskittyä ulkonäköönsä ja yrittää näyttää nuoremmalta kuin on, on aivan ok. 

Lähinnä nyt vaan tällaisessa ulkonäkökeskeisessä maailmassa halusin vain tuoda esiin sen, että on myös aivan ok olla just sen ikäinen ja näköinen kuin on. Ja voi olla onnellinen.

Jokainen tekee omat val

Kai jokainen saa huolehtia terveydestään ja kunnostaan.

Itse olen 65, käyn kuntosalilla, uimahallissa, jumpissa, lenkkeilen jne.

Meikkaan, värjään hiuksiani jne. 

Näitä kaikkia olen tehnyt vuosikymmenet. Miksi ikääntyessään pitäisi lakata huolehtimasta itsestään ja ulkonäöstään?

Mielestäni juuri vanhana pitää panostaa omaan terveyteen ja hyvinvointiin. Varsinkin kun nykyinen terveydenhoito on mitä on.

Vierailija
69/69 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nämä luonnollisesti repsahtanut aina muistavat mainita muut, jotka eivät heidän mielestään repsahda luonnollisessa tahdissa? Vtuttaako 😅

Oletettavasti. 

Luonnollisesti rupsahtaneita röökinryppyisiä ja omenamahaisia Rituja ja Pirkkoja on lähiöt ja maaseutu pullollaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän