Moni meistä haluaa maailmasta paremman paikan, mitä teet omalta osaltasi sen eteen?
Täälläkin valitetaan ihmisten itsekkyydestä, välinpitämättömyydestä ja kaikesta muusta pahasta maailmassa.
Ihmiset hokevat kuinka maailma on kamala ja "jonkun" pitäisi tehdä asialle jotain.
Mitä teet itse, jotta maailma olisi parempi paikka? Mitä teet tänään? Jokainen teko vaikuttaa.
Kommentit (128)
Ostan suomalaista aina kun mahdollista. En ylikuluta vaikka niin minua aivopestään, minkäs sille voin että asun pohjoisella pallonpuoliskolla jossa lämmityskulut on pakollista.
Olen ystävällinen ja hyväntuulinen. En kiusaa pienempiä ja vähäisempiä. Avulias lähimpiäni kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Juuri oli vähän aikaa sitten Helsingin Sanomissa juttu siitä miten kierrätys on oikeasti vain sumutus jolla peitetään ympäristölle merkittävien asioiden tekeminen.
Niin, kait se sitten olisi parempi heittää kaikki jätteet pihalle, nurkan taakse tai pitkin metsiä. Tai tienvarsia. Nykyään paljon käytöstä poistettua tavaraa ja jätettä kierrätetään tavalla toisella. Uusiomateriaaliksi tai energiaksi. Kaikki kallistuu, se on hyvä, kierrätys tulee aina vaan kannattavammaksi. Niin turha kulutus ja ylikansoitus, nehän ne oikeat ongelmat on.
Olen päällikkö suurehkossa yrityksessä ja suosin kaikessa miehiä koska he tuovat taloon rahat.
Kieltäydyn menemästä töihin ja maksamasta veroja niin kauan kunnes meille inceleille kirjataan lakiin valtion takaama seksinsaantitakuu.
Vierailija kirjoitti:
Opiskelen alaa, jolla toimimalla katson voivani kantaa korteni yhteiseen kekoon.
Eli sinusta tulee julkiselle sektorille verorahoja kuluttava, uupumusta itkevä akka.
Levitän iloa kertomalla hauskoja vitsejä. Tottakai jotkut sitruunapillut eivät niille naura, mutta suurin osa nauraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pysyttelen omissa oloissani pois ihmisten tieltä.
Samalla tavalla ajattelen minäkin. Hulluus on saavuttamassa lakipisteen ja tuskin mitään on enää tehtävissä. Ei jää muuta mahdollisuutta kun ihmetellä, että miten ihmeessä näin on käymässä.
Paljonko psyykenlääkkeitä syöt?
Vierailija kirjoitti:
Kieltäydyn menemästä töihin ja maksamasta veroja niin kauan kunnes meille inceleille kirjataan lakiin valtion takaama seksinsaantitakuu.
Annoit juuri itse ratkaisun ongelmaasi. Olet itse vastuussa itsestäsi, ei valtio.
Laitan kaikki kärjet ilmaan. Maailma parantuu kaikista vaivoista seuraavassa ydinsodassa.
Pidän talouden rattaat pyörimässä. Ostan tai tilaan joka viikko jotain ihanaa josta saan iloa.
Vierailija kirjoitti:
Laitan kaikki kärjet ilmaan. Maailma parantuu kaikista vaivoista seuraavassa ydinsodassa.
Palokärjet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opiskelen alaa, jolla toimimalla katson voivani kantaa korteni yhteiseen kekoon.
Eli sinusta tulee julkiselle sektorille verorahoja kuluttava, uupumusta itkevä akka.
Ajattele asiaa tältä kannalta: saat uuden työkaverin. Sit sun ei tarvi valittaa yksin...
Vierailija kirjoitti:
Pysyttelen omissa oloissani pois ihmisten tieltä.
Sama.
Jätin tämä vuonna Museokortin ostamatta.
Haistakaa ny jo vit-tu saatanan hyvesignaloijat 🖕
Vierailija kirjoitti:
Haistakaa ny jo vit-tu saatanan hyvesignaloijat 🖕
👵🏻: Hyi, ilkeää ja tuhmaa!
Olen kohtelias muille. Se alkaa olla harvinainen taito täällä.
Maailmanparannus on kaunosielujen ja hyväksikäytettävien idealistien hommaa, jonka olisi pitänyt jäädä 70-luvulle. Niinkuin se jäikin!
Olen ystävällinen, empaattinen ja sympaattinen. Jaksan kuunnella ammatikseni rasittavia ihmisiä, jotka purkavat pahaa oloaan muihin. Useimmiten he eivät ole edes tietoisia todellisista syistä itsessään, vaan etsivät syyllisiä muista. Silti jaksan.
Näin on käymässä siksi, että näin annetaan käydä. Ihan omaa syytä tämä on. Idiootit ja psykopaatit määräävät maailman menon ja ne järkevät työnnetään syrjään. Tuo on sinänsä kummallista, sillä niitä pääosin kunnollisia ihmisiä on suurin osa. Vain muutama ihminen tuhannesta on kusipää. Silti ne kusipäät määräävät. Ja onnistuvat saamaan kaikki muutkin kilpailemaan toisiaan vastaan, sen sijaan että yhdessä tehtäisi maailmasta parempi paikka. Eli me kaikki hävitään.