Moni meistä haluaa maailmasta paremman paikan, mitä teet omalta osaltasi sen eteen?
Täälläkin valitetaan ihmisten itsekkyydestä, välinpitämättömyydestä ja kaikesta muusta pahasta maailmassa.
Ihmiset hokevat kuinka maailma on kamala ja "jonkun" pitäisi tehdä asialle jotain.
Mitä teet itse, jotta maailma olisi parempi paikka? Mitä teet tänään? Jokainen teko vaikuttaa.
Kommentit (128)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannustan ihmisiä ja vastailen viestiketjuihin positiivisesti esimerkiksi täällä. Olen myös valmis "viskaamaan ksipäitä bussin alle(lähinnä kiusaajia ja muiden elämää terrorisoivia)", kun tilaisuus tulee.
Turpa kii 👵🏻huora tai tullaan se illalla tukkimaan!
Ja te päätätte, kuka on kiusaaja tässä maailmassa? Kyllä se taitaa vain olla parempi koittaa olla tekemättä mahdollisimman vähän vahinkoa täällä maassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätän lapset tekemättä. Luonto kiittää.
Helppo sinun on jättää kun yksikään mies ei koskisi edes kepillä 🤣
Olen menossa naimisiin syksyllä. Mikä sinua harmittaa?
Mistä lähtien menopaussi-ikäiset mielenterveysongelmaiset vanhatpiiat menee naimisiin? 🤣
En tiedä, itse olen 32 v ja mieleltäni terve. Mieheni on vuoden nuorempi.
Kaikki uskoo 😂😆
Eipä se sinun uskomuksistasi miksikään muutu.
Niin. Onneksi vapaaehtoinen lapsettomuus kuitenkin vain lisääntyy, vaikka se sinua ahdistaakin jostain syystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannustan ihmisiä ja vastailen viestiketjuihin positiivisesti esimerkiksi täällä. Olen myös valmis "viskaamaan ksipäitä bussin alle(lähinnä kiusaajia ja muiden elämää terrorisoivia)", kun tilaisuus tulee.
Ja te päätätte, kuka on kiusaaja tässä maailmassa? Kyllä se taitaa vain olla parempi koittaa olla tekemättä mahdollisimman vähän vahinkoa täällä maassa.
👵🏻: YYYHYYYYY YYYHYYYY!
Nostan maasta ääliöiden ja typerysten heittämiä roskia - ketään millään tavoin koskaan tuomitsematta.
Vierailija kirjoitti:
Ammun jokaisen vapaana kulkevan kissan. Miljoonia lintuja säästyy.
Tähtään jatkossakin sinuun - PAM! - ei ihmisuhreja.
Viimeksi nauroin kun ne auto-onnettomuudessa kuolleet oni tyttöjä 👍. Maailmassa on liikaa naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ammun jokaisen vapaana kulkevan kissan. Miljoonia lintuja säästyy.
Tähtään jatkossakin sinuun - PAM! - ei ihmisuhreja.
Vinkattu poliisille.
Ainakin sen minimin. Joka päivä. Eli en tee asioita, jotka pahentavat jo valmiiksi huonoa tilannetta entisestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopii yrittää, saattaa sattua.
Minua taas naurattaa että naisista tulee veloja siinä vaiheessa kun vaihdevuodet alkaa, sitä ennen se lapsi ja mies olisi kyllä kelvannut. Vrt Lenita Airisto.
Vierailija kirjoitti:
Äänestän järkevää ehdokasta, joka kuuntelee asiantuntijoita ja jolla on myötätuntoa. En populististia enkä ilkeilijää.
Jännä, kuinka populistinen ja ilkeä on (tämän otannan perusteella) se suositumpi vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Minua taas naurattaa että naisista tulee veloja siinä vaiheessa kun vaihdevuodet alkaa, sitä ennen se lapsi ja mies olisi kyllä kelvannut. Vrt Lenita Airisto.
Missä todellisuudessa naisista tulee veloja vasta vaihdevuosissa?
Vierailija kirjoitti:
Äänestän järkeviä puolueita, en syö lihaa, en omista autoa, olen lapseton.
Jokainen, joka käy äänestämässä, äänestää mielestään järkevää puoluetta, tai ainakin vähiten järjetöntä.
Vierailija kirjoitti:
Olin päiväkodissa töissä yli kymmenen vuotta. Uskon että rakastamalla näitä lapsia ja huolehtimalla heidän turvallisuudestaan, tunteistaan ja kyynelistään voin tehdä tulevaisuuden maailmasta vähän lämpimämmän paikan elää. Lopulta uuvuin koska lapsia oli liikaa ja sydämeen sattui kun en voinut olla heille läsnä, joten vaihdoin mielenterveyspalveluihin. Yritän siellä nyt parhaani mukaan tukea ihmisiä kohti valoisampaa tulevaisuutta. Uskon että jokaisella ihmisellä ja teolla on väliä. Toivottavasti heistä joku kuntoutuu vielä töihin, ehkä joku ei hyppääkään sen junan alle, tai jaksaa olla vanhempi omalle lapselleen eikä heitä tarvitse ottaa huostaan. Yksi palanen kerrallaan
Voisinpa sanoa samaa. Toivon olen menettänyt jo kauan sitten. Omaa perhettä en ikinä tule saamaan. Se on ilmiselvää. Ei enää aika riitä. Harmittaa, ettei omalle kohdalle koskaan osunut ketään, joka oikeasti välittäisi. Ehkä se oma elämä olisi valoisampi. No, ainakin se juna jäi kokematta. Toistaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
👵🏻: YYYHYYYYY YYYHYYYY!
Maailma olisi parempi paikka, jos lakkaisit yrittämästä tehdä aktiivisesti hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan siinä jossa sana vapaaehtoinen on psykologinen defenssi elämättömälle elämälle ja torjutuksi tulemiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan siinä jossa sana vapaaehtoinen on psykologinen defenssi elämättömälle elämälle ja torjutuksi tulemiselle.
Arvasinkin ettet ymmärrä kirjoitettua kieltä. Kannattaa katsoa vaikka sanakirjasta mitä vapaaehtoinen tarkoittaa, se on hyvä alku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun suurin pelko nuorena oli se, että jos en eläkään tätä elämää. Niinhän siinä sitten kävi. Jotenkin vaistosin tämän asian.
Eikä todeksi sinun fantasioinnillasi.