Miksi ennakkoäänestämässä käyvät juuri ne ihmiset joilla ei ole mitään muuta kuin aikaa
Kommentit (97)
Eläkeläisten kannattaa käydä ennakkoäänestämässä sillä he voivat olla huomenna jo kuolleita.
Vierailija kirjoitti:
Ja rahaa.
Miten se tähän liittyy?
Vierailija kirjoitti:
Ja rahaa.
Kokoomuslainen ei koskaan jätä äänestämättä. Sen sijaan työtön, masentunut erittäin usein.
Tietysti äänestetään ennakkoon ja heti. Koskaan ei tiedä onko elossa vaalipäivänä.
Täytyy ymmärtää että myös vanhuksilla on omat muoti-ilmiöt, kuten käteisen käyttö, ennakkoäänestäminen, vyöruusurokotukset, maskin käyttö, läpällinen puhelinkotelo, nastakengät, itse virkatut kamalat myssyt ym ym
Vierailija kirjoitti:
Täytyy ymmärtää että myös vanhuksilla on omat muoti-ilmiöt, kuten käteisen käyttö, ennakkoäänestäminen, vyöruusurokotukset, maskin käyttö, läpällinen puhelinkotelo, nastakengät, itse virkatut kamalat myssyt ym ym
Kahvin hanstraaminen, hätävara, kiisselin syöminen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja rahaa.
Miten se tähän liittyy?
Välttyvät kiusallisesti kulkemasta vaalipäivänä vaalipaikalla olevan hyväntekeväisyyskerääjän ohitse ja säästävät
Vanhukset käyvät ennekkoon äänestämässä juuri siksi, etteivät halua olla tukkeena varsinaisena vaalipäivänä. Vitsailut
iäkkäiden kuolemasta on vain noloa. Älä itse koskaan tule vanhaksi ja sairaaksi!
Vierailija kirjoitti:
Ootko pahastikin kehitysvammainen?
Eikö se ole loogista, kun on aikaa niin menee kun haluaa? Ei ole pakko mennä just sillon sunnuntaina. Sen lisäksi ainakin itsellä vaikuttaa myös terveys eli hyvänä päivänä menen tietysti ettei vaan joudu jättämään äänestämättä sen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko pahastikin kehitysvammainen?
Kyllä, äö:ni on alle 70
Mikä tää sun ennakkoäänestyspakkomielle on? Oot tehtaillut nyt jotain kymmenkunta aloitusta tästä aiheesta. Vaikuttaa mielenterveysongelmalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja rahaa.
Miten se tähän liittyy?
Välttyvät kiusallisesti kulkemasta vaalipäivänä vaalipaikalla olevan hyväntekeväisyyskerääjän ohitse ja säästävät
Niin kipeän totta. Tähän kulminoituu ahneen sukupolven kuningasideat.
Samaa ihmettelin eileen kun heti äänestyspisteen avattua klo 10 oli 15-20min jono. 90% vanhuksia. Eikä kyse mistään suuresta kaupungista.
Toki vanhuksilla samat oikeusdet äänestää mutta miksei sitä voisi tehdä arkena ennen klo 15 kun suurin osa töissä? Arkisinkin monta ennakkoäänestyspistettä auki.
Terveyssyistä kävin tälläkertaa ennakkoon. Enkä oo vanhus. Näkyi siellä olevan muitakin nuorempia.
En minä ainakaan jaksa mennä virallisena vaalipäivänä sinne ruuhkaan jonottamaan. Nyt pääsi kätevästi kauppareissulla ilman jonoja.
N37, en eläkkeellä
Tjaa, sitä voi vaikka kuolla juuri ennen varsinaista äänestyspäivää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja rahaa.
Kokoomuslainen ei koskaan jätä äänestämättä. Sen sijaan työtön, masentunut erittäin usein.
Kyllä työtönkin voi äänestää kokoomusta ja moni äänestääkin. He ovat näitä työttömiä joiden urasuunnitelma on jotain muuta kuin "miten saan pummittua maksimimäärän tukia itselleni".
Vierailija kirjoitti:
Eläkeläisten kannattaa käydä ennakkoäänestämässä sillä he voivat olla huomenna jo kuolleita.
samahan se koskee suakin!
Ja rahaa.