Hauskaa seurata näitä kalliolaisia "vaihtoehtonuoria" nykyään. Se kalliolainen vaihtoehtoisuus rakennettiin ysärin alussa, ja minä olin sitä
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kallion tytöille voi tarjota metaa ja lakkaa niin saa helposti pillua.
Luultavasti nuoret on yhtä fiksuja kuin mekin oltiin nuorena. Viinat ja kaikki saatiin ilmaiseksi, mutta vastineeksi ei annettu mitään. Riitti ku oli hyvä puhumaan ja hetken hauskaa seuraa. Ei tarvinnut haaroja avata ja aina ilmaiset kännit.
Pummin mielestä toi oli varmasti tosi fiksua.
No me oltiin noin 16-17v, osa ehkä 15v. Ei kai mitään saanut tuossa iässä muuta ku pummimalla. Onneksi oli myös kioskeja, jotka myi alaikäisille, jos rahaa oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti nuoret on yhtä fiksuja kuin mekin oltiin nuorena. Viinat ja kaikki saatiin ilmaiseksi, mutta vastineeksi ei annettu mitään. Riitti ku oli hyvä puhumaan ja hetken hauskaa seuraa. Ei tarvinnut haaroja avata ja aina ilmaiset kännit.
No me oltiin noin 16-17v, osa ehkä 15v. Ei kai mitään saanut tuossa iässä muuta ku pummimalla. Onneksi oli myös kioskeja, jotka myi alaikäisille, jos rahaa oli.
Kallio oli ysärillä The Place to Be. Nykyään täynnä taviksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään panna nuoria vasemmistolaisia Kallio-mimmejä. Heillä ei ole hajuakaan, että olen oikeasti äärioikeistolainen yms. mitä vastustavat henkeen ja vereen, ainakin puheissa. :D Mutta helppoa pillua, joten minun on vaikea vastustaa.
Juttusi perusteella olet neitsyt ja syrjäytynyt runkkari.
Saatat olla yksi näitä kalliolaisia, joita olen hässinyt. Iskikö paniikki?
Varmuudella en ole. Samoin tämä viestisi varmisti neitsyytesi.
Saatat olla, jos olet vasemmistolainen pääkaupunkiseutulainen, joka hengaa Kalliossa päin, ja mikä tärkeintä, asetut ikähaitarille 18-25 v, ja olet vähintään siedettävän näköinen. :)
Minäkin saatan olla pannut häntä, olen paneskellut monen tuntomerkkeihin sopivan kanssa jo 90 luvun alusta asti satunnaisesti Hesoissa käydessäni. Oma poikuus meni 1991 joten sitä ennen olisi pitänyt liikkua tuollapäin ettei oltaisi hässitty.
Ihan hyviäkin panoja ollut, ei siinä mitään mutta tosiasiassa pohjoisten erämaiden tytöt niitä notkeimpia ja villeimpiä, eivät ole tunkkaatuneet yksiöissään!
T Ketjua sivusta seurannut toinen mies, samalla Kotipizza Perfektaa syövä (Ananas, katkarapu, salami, tonnikala) joka myös nussinut naisia kalliossa, kerrankin vapuna porraskäytävässä ja myös muuallakin Hesoissa, luultavasti tätä viestien naistakin nussinut kuten tuo toinenkin mies jonka viestiä alussa lainattiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olkoon, kuulostat voittajaluonteelta.
Ysärillä Kallio oli paikka, jossa ei ollut voittajia. Vasta myöhemmin kiinteistövälittäjät alkoivat puhua sitä ylös.
Kun ei ollut konkreettista arvoa, piti keksiä jotain gloriaa kuitenkin. Boheemiutta, vapaata taidetta. Suomeksi huumeilua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään panna nuoria vasemmistolaisia Kallio-mimmejä. Heillä ei ole hajuakaan, että olen oikeasti äärioikeistolainen yms. mitä vastustavat henkeen ja vereen, ainakin puheissa. :D Mutta helppoa pillua, joten minun on vaikea vastustaa.
Saatat olla, jos olet vasemmistolainen pääkaupunkiseutulainen, joka hengaa Kalliossa päin, ja mikä tärkeintä, asetut ikähaitarille 18-25 v, ja olet vähintään siedet
Niin se on pieni maailma!
Saatatte siis molemmat olleet panneet minuakin! Olen tuntomerkkeihin sopiva nainen Hesoista ja olen harrastanut irtosuhteita ehkä sadan kanssa nuorena. Mutta ihana "nähdä" teitä jälleen pojat, tai toki siis miehet, miten se on elämä teitä viskellyt ja kiitos vielä kerran yhteisistä hetkistämme- otettaisiinko uusiksi, vink, vink, vaikka kolmestaan tällä kertaa👄
Punatukkainen olen luonnostaan, nokkani sievän pysty ja silmät vihreät, joko tulee muistoja mieleen- nimi alkaa ännällä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valistunut veikkaus: Mitä s-tauteja tässä "neidossa" mahdollisesti EI ole ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valistunut veikkaus: Mitä s-tauteja tässä "neidossa" mahdollisesti EI ole ...
Mietin pääni puhki. En löytänyt yhtäkään.
Hyi ällötys. Sitten ihmetellään miksi niin moni nuori nainen ei enää halua perustaa perhettä tai seurustella kun tällaisia yhden kommentoijan kaltaisia käveleviä ällötyksiä hyväksikäyttöä nuoria naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olkoon, kuulostat voittajaluonteelta.
Ysärillä Kallio oli paikka, jossa ei ollut voittajia. Vasta myöhemmin kiinteistövälittäjät alkoivat puhua sitä ylös.
Kun ei ollut konkreettista arvoa, piti keksiä jotain gloriaa kuitenkin. Boheemiutta, vapaata taidetta. Suomeksi huumeilua.
Jos jossain ihmiset haluaa narkata itsensä hengiltä, mitä sitten? Ilmeisesti Kallio on sellainen paikka.
Vierailija kirjoitti:
Hyi ällötys. Sitten ihmetellään miksi niin moni nuori nainen ei enää halua perustaa perhettä tai seurustella kun tällaisia yhden kommentoijan kaltaisia käveleviä ällötyksiä hyväksikäyttöä nuoria naisia.
No ei ne nuoret naiset tyhmiä ole. Suurinta osaa nuorista naisista ei pääse kukaan hyväksikäyttämään, ihan varma. Niin se on aina ollut.
Ap, olet ärsyttävä keski-ikäinen parhaat päivänsä näkenyt ukko:
" Muistatteko, kun minä... Silloin kaikki oli paremmin, koska minä..."
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen lort tomies joka jakaa munaansa kaikille :D Ei parisuhdematskua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen ihminen "hässii" yhtään ketään. Joku pikapano jossain vessassa? Oksettavaa.
Semmoinen joka yhdistää seksin toisen arvon loukkaamiseen.
Erikoinen mielisairaus pitää olla, että tämmöisiä juttuja kirjoittaa. Joku koirankynnen leikkaaja päässyt puhelimelle.
Maailma on täynnä käveleviä dildoja, joilta saa munaa
Aviomiehet etsitään sitten niistä kunnollisista miehistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hässinyt sanan käyttö paljastaa että olet maalta ja hiukan yli 50-vuotias alemman tulotason mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me tehtiin tota samaa. Huijattiin miehiä tarjoamaan ja livettiin vessan kautta ulos baarista. Tosin emme olleet heille mitään luvanneetkaan, ehkä toivoivat salaa. Ketään ei päästetty kotiin asti, ellei ollut poikaystävämateriaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me tehtiin tota samaa. Huijattiin miehiä tarjoamaan ja livettiin vessan kautta ulos baarista. Tosin emme olleet heille mitään luvanneetkaan, ehkä toivoivat salaa. Ketään ei päästetty kotiin asti, ellei ollut poikaystävämateriaalia.
Nuoriso osaa ja keksii kaikki nuo temput. Eihän ne ala mitään pllua jakamaan. Minä muistan, kun minulla oli kaveri ja yhtäkkiä se ryösti viinalaukkua ja tupakat joltain sammuneelta mummolta ja olin silleen, en tunne tuota ihmistä ja ei enää ollut mun kaveri. Ei kyllä ollut kaveri enää, kun meni vähän liian pitkälle ne temput. Piti ottaa hajurako moiseen lurjukseen.
Sinä olet täällä ainoa, joka puhuu pikapanoista vessassa. Paljastit juuri likaisen mielesi. Soo soo. -sama