Hauskaa seurata näitä kalliolaisia "vaihtoehtonuoria" nykyään. Se kalliolainen vaihtoehtoisuus rakennettiin ysärin alussa, ja minä olin sitä
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään panna nuoria vasemmistolaisia Kallio-mimmejä. Heillä ei ole hajuakaan, että olen oikeasti äärioikeistolainen yms. mitä vastustavat henkeen ja vereen, ainakin puheissa. :D Mutta helppoa pillua, joten minun on vaikea vastustaa.
Tyypillinen lort tomies joka jakaa munaansa kaikille :D Ei parisuhdematskua
Hyvin moni nainen on minut kiikkiin halunnut saada, perheen perustamista myöten, mutten ole ansaan langennut. Luuletko että loukaannun siitä, että kutsut minua lort tomieheksi? En ole nainen!
Ai vieläkö se vaihtoehtoluuseritouhu on voimissaan? Luulisi ihmisen jossain vaiheessa kyllästyvän sossumassiin ja luteiseen kaksioon kalliossa.
Yhdellä työpaikalla oli muutama kolmenkymmenen ikävuoden hujakoilla oleva "kalliohippinainen".
Vaikka nyt yrittivät olla kovin tiedostavia ja radikaaleja, niin henkinen kehitys, sekä itsen-, elämän- ja maailmankokemus heillä vastasi paremminkin varhaisteini-ikää. Luovuuden käyttö ja ongelman ratkaisutaidot olivat olemattomat. Aidot reaktiot ja toiminnat heillä eri tapahtumiin olivat kukkahattusossutäti-pelkuruutta, ja niitä he sitten itselleen uskottelivat rohkeiksi ratkaisuiksi opitulla ja päälleliimatulla woke-jargonilla. Ja heidän pukeutuminen tietty oli konservatiivisen ja hyväksytyn trendikästä "hippeilyä".
Huh-huh. Oli ihan toisaalta mielenkiintoista, toisaalta säälittävää ja toisaalta humoristista heidän touhottamista seurata.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään panna nuoria vasemmistolaisia Kallio-mimmejä. Heillä ei ole hajuakaan, että olen oikeasti äärioikeistolainen yms. mitä vastustavat henkeen ja vereen, ainakin puheissa. :D Mutta helppoa pillua, joten minun on vaikea vastustaa.
Sulla ei ole toivoakaan siitä että sun esitys menisi joillekin kalliolaisille vasemmistolaistytöille läpi. Et osaisi ikinä pukeutua oikein, niin ettei sun natsius näkyisi joka paikasta.
Naiset,varsinkin kalliolaisfemakot, pilaavat maailmaa enemmän kuin saastuttaminen. Stadissa olen luudannut koko ikäni ja mitään kuvottavampaa ei löydy kuin tiedostavat kalliolaismimmit. Toki mitä enemmän menee itään, rumempaa on. Mutta itse olen westside 'til i die.
Vierailija kirjoitti:
Oi niitä aikoja kun kallio oli vielä Kallio.
Joo, silloin ei tarvinnut koskaan käydä siellä, paitsi hakemassa mausteita aasiakaupasta. Ja nopeasti pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juttusi perusteella olet neitsyt ja syrjäytynyt runkkari.
Saatat olla yksi näitä kalliolaisia, joita olen hässinyt. Iskikö paniikki?
Millainen ihminen "hässii" yhtään ketään. Joku pikapano jossain vessassa? Oksettavaa.
Sinä olet täällä ainoa, joka puhuu pikapanoista vessassa. Paljastit juuri likaisen mielesi. Soo soo. -sama
Hässiminen kirjaimellisesti tarkoittaa pikapanoa. Sellaiseen ei ole mitään syytä ellei sitä tee jossani julkisella paikalla. Se että "hässit" jotain vasemmistolaisia kalliossa ei luo mitään muuta kuvaa kuin tuon.
Ymmärrät varmaan myös, että yläluokkaisuuteen kuuluu yläluokkaiset käytöstavat. Alhaisimpien pillujen jahtaaminen ja pillujen jahtaaminen ylipäätään paljastaa, ettet ole mitään ylääluokkaista elämässäsi nähnytkään.
Oi niitä aikoja kun kallio oli vielä Kallio.