Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En tiennytkään, että mustaherukkamehutiiviste korvaa loistavasti punaviinin ruuanlaitossa

Vierailija
05.04.2025 |

Niin, tein naudan sisäpaistista burgundinpataa. Siihen pitäisi laittaa punaviiniä, mutta en halunnut sitä ostaa, sillä minulla meneillään nyt alkoton jakso ja itseni tuntien se loppuviini olisi sitten tullut juotua. Ei olisi siihen jäänyt, vaan olisin käynyt kaupasta sitten olutta. Joten punaviini oli nounou.

Löysin sitten ohjeen, missä kehoitettiin korvaamaan punaviini mustaherukkamehutiivisteellä. Toimii loistavasti. Aivan uusi juttu minulle. Aivanko olisi punkkua käyttänyt. Tuo samaa täyteläisyyttä ja syvyyttä tuohon pataan. 

Ajattelin jakaa tännekin, sillä en voi olla ainoa ihminen Suomessa, jolle tämä oli uusi oivallus.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen korvannut punaviinin vodkalla tai kossulla. Voin suositella myös vodkapastaa mutta toisin kuin voisi luulla siihen ei mene koko pulloa vaan suurimman osan voi jättää juotavaksi.

Vierailija
22/22 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ostin Alkosta alkoholittoman punaviinin, joka maistui hieman laimennetulta itsetehdyltä mustaherukkamehulta, joten uskon, että mustaherukkatiiviste tai vahva mehu sopii ruoanlaittoon hyvin, en vain itse sellaisia ruokia valmistele (tai tee vain itselleni). Mutta jos joskus innostuisin, hyvin voisi korvata punaviinin ruoanlaitossa tuollaisella mehulla tai tiivisteellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla