Paskapuhetta, että miehen status ei kiinnosta naisia
Tällä palstalla aina aina sanotte että kyllä se tavis duunari kelpaa, tee prisma testi jne.
Tein tinder testin: sama mies, samat kasvot, sama kroppa.
Erotuksena vain työpaikka. Toisessa profiilissa olin siivooja. Toisessa lääkäri.
Lääkärinä tinderi alkoi plimputtamaan mätcheistä. Sama hymy, sama bio. Mutta nyt olin kiinnostava. "Oletko sinkku?", "Näytät turvalliselta", "Tosi älykäs fiilis susta".
Totuus: naiset rakastuvat statukseen. Valtaa ja varallisuutta pidetään seksikkäinä vaikka kuinka muuta väitettäisiin.
Kommentit (123)
Tottahan tämä on. Naiselle miehen status on kaikki kaikessa. Nainen valitsee mieluummin persaukisen lääkärin kuin työttömän miljonäärin. Nykypäivän naiset ovat äärimmäisen statuskeskeisiä vaikka itse on kaupan kassa ja osaa laskea 2+2=5.
Aha, mun mies on duunari. Hänellä ei ole omaisuutta.
Totta kai kiinnostaa. Tosin riippuu naisesta juuri minkälainen status kiinnostaa. Toisia kiinnostaa enemmän koulutus, toisia julkisuus, toisia raha jne. Itse olen korkeasti koulutettu ja naiset siitä usein tykkäävät, vaikka minulle se on luonnollisesti arkinen ja itsestäänselvä asia.
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstan ihmemaassa kelpaa hyvin lihavat, kaljut, persaukiset alle 170cm miehet.
Oikeassa maailmassa sellainen kelpaa vain jos se on ulkkari.
Esim tiktok täynnä naisia vinkumassa kun ei löydy miestä. No kaikki joilla on edes puolikaskin aivosolu tietää että kyse on siitä ettei löydy statusmiestä. Miten te naiset ette ymmärrä sitä kuinka pieni joukko miehiä on esim aloituksessa mainittu lääkäri?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstan ihmemaassa kelpaa hyvin lihavat, kaljut, persaukiset alle 170cm miehet.
Varmaankin tuo pessimismi paistaa jo kauas ulkonäöstä. Ei ihme jos naiset juoksee karkuun.
Nautin kun naiset on yksin ja kärsii
Olen joskus uteliaisuuttani ollut tinderissä. Mutta en kyllä yhdestäkään huomannut "Lääkäri Hessu tässä hei tms.
Vierailija kirjoitti:
Esim tiktok täynnä naisia vinkumassa kun ei löydy miestä. No kaikki joilla on edes puolikaskin aivosolu tietää että kyse on siitä ettei löydy statusmiestä. Miten te naiset ette ymmärrä sitä kuinka pieni joukko miehiä on esim aloituksessa mainittu lääkäri?
Jokaiselle tuollaiselle naiselle tulee päivittäin miehiltä kymmeniä viestejä privana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaankin tuo pessimismi paistaa jo kauas ulkonäöstä. Ei ihme jos naiset juoksee karkuun.
Juujuu. Pessimismistä se tietenkin johtuu. Ei suinkaan niistä syistä mistä se pessimismi alkujaan tuli.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän asema voi vaikuttaa. Miksi kukaan ottaisi ohuemman lompakon, jos on paksumpi tarjolla muuten samassa paketissa. Oikeasti kaikki muu merkitsee kuin lompakko. Tinder on haavemaa.
Vaikuttaa tietenkin. Omassa kaveripiirissä on yksi selkeä asia. Kaveri on lakinainen, niin hänen mies on kirurgi. Sitten on kaverimies, joka on varatuomari. Hänen vaimo on lastenlääkäri. Kaikki ketkä on yli keskitulosia jne tai on oma firma mikä on menestynyt, niin heidän kumppanit on hyvissä ammateissa ja tienaa hyvin. Noista ei yksikään pariudu ns alaspäin. Noista ei yksikään vedä ketään perässä oli se mies tai nainen. Lakinainen on sanonut ihan suoraan, että jos ei olis hyvin tienaavaa miestä, joka on hänen tulojen tasolla tai yli, niin olis sinkkuna ennemmin.
Kun katsoo heidän elämää, niin kaikilla on iso talo, veneet, mökit ja muut systeemit. Noista ei kukaan riitele rahasta tai tavarasta. Noilla on ihan erilaiset riidat. NOiden ei tartte ajatella raha-asioita ja onko varaa tehdä jotain tai ostaa.
Miehille vaikuttaa naisen ulkonäkö enemmän kuin mikään muu.
Sama bio, samat harrastukset, sama työpaikka ja se instabeibe saa kyselyitä pilvin pimein, vaatimattoman näköinen ei.
Paskapuhetta se on. Minä olen seurustellut 14 vuotta vain amiksen käyneen raksamiehen kanssa.
Höh, äläpäs yleistä. Ehkä nuorten kohdalla onkin noin, tai ns onnentonkijoiden. Meillä osalla aikuisista naisista on jalat maassa tukevasti. Toki nuoremmillakin, kotioloista ja kasvatuksestahan kaikki on kiinni. Meidän suku on ihan tavallista työtätekevää kansaa ja puolisot myös. Ja itse pidän ihan normaaleita työtätekevistä miehistä, enkä koskisi pitkällä tikullakaan "statusmiehiin". Enemmän merkitsee luonne, elämäntyyli, että on sopusoinnussa itsensä kanssa.. Mieluummin olen ja elän pienessä vanhassa mökissä kun isossa talossa/kartanossa.
Älä yleistä. Kaikki naiset eivät ole samanlaisia. Jos katsot aviopareja kaupassa, kadulla ja missä hyvänsä niin huomaat että vain muutama prosentti on statuksen perään, muut ovat ihan taviksia, naimisissa taviksen kanssa.
Tiedossa on mutta naiset ei myönnä. Ekaks udellaan aina ammatti ja varallisuus.
Naiset tienaavat nykyään niin hyvin että eivät halua mitään kivirekeä vedettäväkseen, vaan toisen ihmisen joka pystyy osallistumaan elämään vastaavalla tavalla.
Miksi ihmeessä ottaisin jonkun köyhän joka ei pystyisi kanssani harrastamaan asioita joista nautin? Sellainenhan heikentäisi minun elämänlaatua koska kokisin huonoa omaatuntoa siitä että toisella ei ole varaa samaan kuin minulla. Parisuhteen tulee parantaa elämänlaatua.
Laitatko linkin? Postaa vaikka screenshotit jonnekin.
Kyllähän asema voi vaikuttaa. Miksi kukaan ottaisi ohuemman lompakon, jos on paksumpi tarjolla muuten samassa paketissa. Oikeasti kaikki muu merkitsee kuin lompakko. Tinder on haavemaa.