Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Italiassa esimerkiksi tomaatit maistuu niin paljon paremmalta kuin Suomessa?

Vierailija
05.04.2025 |

Sama juttu käytännössä kaiken muunkin kanssa...

Kommentit (103)

Vierailija
101/103 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mutta Italiassa on paljon mammanpoikia, jotka eivät muuta koskaan pois vanhempien luota ja itsenäisty, koska se mamman pastakastike yksinkertaisesti maistuu liian hyvälle. 

Voi ei :D

Varmasti niiden äidit on kypsiä tilanteeseen.

Vierailija
102/103 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se riippuu ihan lajikkeesta. Esimerkiksi itse kasvatan omassa kasvihuoneessani tosi aromikkaita ja meheviä tomaattilajikkeita. Niihin verrattuna kaupan tomaatit maistuvat veteen kastetulta paperimassalta. 

Jatkan vielä, eli joitakin aikoja sitten luin jutun, jossa suomalaiskaupoissa myytävien tomaattien mauttomuutta ihmeteltiin. Siitä kävi ilmi, että mauton tomaattilajike on päätynyt kauppojen valikoimiin ainoastaan hyvän säilyvyytensä sekä napakan ulkomuotonsa ansiosta. Tottahan tämä onkin, kyseisen tomaattilajikkeen hedelmä säilyy jopa kuukausikaupalla täysin muuttumattomana. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/103 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa joku perustaisi Suomeen Aito Marketin, jossa olisi vain laadukas heviosasto ja liha/kalatiski. Sekä itse juureen leivottua lepää. Sinne voisi kantaa ne rahat, jotka nyt menevät terveysjäteille. Ei tarvitsisi olla sitä moskaa, joka säilyy hyllyssä huoneen lämmössä viikosta toiseen, mutta joka on ah, niin tuottavaa kauppiaille.

Suurin osa sairauksista on itse hankittuja. Ihan omilla valinnoilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi