Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muutaman kerran vuodessa huomaan tuntemattoman naisen katsovan minuun negatiivisesti

Vierailija
05.04.2025 |

Yleensä katsovat joko kroppaa tai rintoja. Olen hoikka, ihan normaali. Tuollainen negatiivisuus on yllättävää, koska yleensä minuun suhtaudutaan hyväntuulisesti tai neutraalisti.

En jotenkin jaksaisi ajatella, että parikymppinen tai nelikymppinenkään nainen olisi kateellinen keski-ikään yltäneelle kanssasiskolleen. Mistä hapan naama siis johtuu?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varoitan: tämä on aihe/tabu josta ei täällä saa puhua. Keskustelut poistuu 😐

Älä anna kenenkään kaasuvalottaa itseäsi. Luota kokemukseesi

Vierailija
2/11 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaasuvalottaa? Taidat olla aika syvällä tässä nettimaailmassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaasuvalottaa? Taidat olla aika syvällä tässä nettimaailmassa?

Mitä et nyt ymmärtänyt?

Vierailija
4/11 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pukeudun välillä boheemisti, kuin koditon ja vanhat mummot kavahtaen nyrpistelevät. Olen oikeasti hyvintoimeentuleva mutta en piittaa ulkonäöstäni.

Vierailija
5/11 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pukeudun välillä boheemisti, kuin koditon ja vanhat mummot kavahtaen nyrpistelevät. Olen oikeasti hyvintoimeentuleva mutta en piittaa ulkonäöstäni.

Ei boheemi pukeudu kuin koditon

Vierailija
6/11 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni vain kuvittelee muiden tuijottavan. Silloinhan katselet itsekin itsesi katselijaa. Miksi? Eli voit vastata itse omaan kysymykseesi.

Vierailija
7/11 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni vain kuvittelee muiden tuijottavan. Silloinhan katselet itsekin itsesi katselijaa. Miksi? Eli voit vastata itse omaan kysymykseesi.

Ja näin löysi ensimmäinen kaasuvalottaja keskusteluun :D

Vierailija
8/11 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin varmaan kokisin näitä katseita vähän useammin kuin muutaman kerran vuodessa. Ap

Vierailija
9/11 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti voi olla myös kateutta, vaikka kohde olisi vanha. En ole varma, kun en osaa aina samaistua näihin mulkoilijoihin.

Mutta mulkoilua tulee usein silloin, kun on hyvin istuvia vaatteita päällä (tai sitten sen vain huomaa silloin). On omasta mielestään pukeutunut erityisen asiallisesti, ja silti mulkoillaan. Oletan, että syynä on ne vaatteet tai keho itsessään. On hienoa, huonoa, tai rumaa tai kaunista, liikaa tai liian vähän, läski tai lauta.

Ihmiset on mulkkkuja. Ajatukset tahtoo näkyä ulospäin. 

Vierailija
10/11 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti voi olla myös kateutta, vaikka kohde olisi vanha. En ole varma, kun en osaa aina samaistua näihin mulkoilijoihin.

Mutta mulkoilua tulee usein silloin, kun on hyvin istuvia vaatteita päällä (tai sitten sen vain huomaa silloin). On omasta mielestään pukeutunut erityisen asiallisesti, ja silti mulkoillaan. Oletan, että syynä on ne vaatteet tai keho itsessään. On hienoa, huonoa, tai rumaa tai kaunista, liikaa tai liian vähän, läski tai lauta.

Ihmiset on mulkkkuja. Ajatukset tahtoo näkyä ulospäin. 

Ajatusten negatiivinen sävy siis näkyy ulospäin. Ei sisältö. Sävy voi olla niin negatiivinen, että se kumoaa jopa kauniit sanat. Tietää heti, ettei toinen tarkoita sitä, mitä sanoo. 

Vierailija
11/11 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse oon huomannut, että kun kulkee isomman naisen kanssa, joka ei juuri meikkaa tai tykkää feminiinisestä tyylistä, niin muut naiset heti ihailee :D

Olen aina se josta muut naiset ei pidä, aika naisellinen siis xD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi