Race Across The World Suomi Kausi 2
Race Across The World Suomi, kaudelle kaksi , en löytänyt aloitusta. Olisiko se tässä.
Katso lähetysajat : Race Across The World Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (676)
Vierailija kirjoitti:
Lauran "koti-ikävä" tarkoitti ikävä kännykkää. Surullista, ettei pysty nauttimaan tällaisesta mahdollisuudesta kierrellä pitkin Eurooppaa, kun ei sitä rakasta pientä vekotintä pääse samalla räpläämään.
Olihan hänellä pieni kamera jolla kuvasivat mm Pariisissa. Outoa. Tuollahan olisi voinut kuvata vaikkapa metrokarttoja. Sama mahdollisuus muilla ?
Samaa mieltä mitä kerroit Sagasta. Pariisi tosin ei ole boheemi taiteilikaupunki kuin mennen ajan elokuvissa. :-)
Melko tylsä ohjelma. Kameramiehet sen kuin jaksaa. Ollaan kuvaamassa kun saavutaan, lähdetään jne. Kieliraitokin kaikilla rajoittuu yjsinkertaiseen englantiin. Tänk juuh tänks tsuuh,,,,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisikos tuossa kisassa ostaa vaikka 1500€ auton ja sillä ajaa esimerkiksi tuolta sofiasta turkuun
Ei saa, koska pitää mennä julkisilla kulkuvälineillä.
Niinkö? Miksi sitten tuolla monikin on saanut kulkea matkoja kaverinsa henkilöautolla tai paikallisen järjestämällä autokuljetuksella?
Kyllä minä olisin tonnilla heittänyt mukavan tyttöparin vaikka suomeen asti, sähköauto ei kuluta ja oishan lataustauoille jotain viihdykettä keksinyt :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viivi ja Ella ketä he on? Onko nyt tavallisimpia mukana, kaikki ei ole julkisuuden henkilöitä.
Reini ja tytär , omat odotukset korkeat - varsinkin jos eivät ole hirveästi viettäneet aikaa yhdessä.
Sergei ja Sini, näkyykö eripura reissulla.
Vivi onkin näyttelijä, mutta en musta nähneeni häntä missään.
Et ole sitten katsonut Salattuja elämiä, jossa esiintyi vuosia. Lesbona.
Kuka mummo katsoo Salattuja elämiä?!
En ole koskaan katsonut yhtäkään kokonaista jaksoa Salattuja elämiä :D Joskus kun oottelee jotain ohjelman alkua sieltä tulee muutaman minuutin sellaisia Salkkarin huvittavia pätkiä, joissa näyttelijä jää aina haavi auki ja kuva muuttuu siniseksi :'DD
ohis
Reini ja tytär olivat vain matkalla, ei kilpailemassa. Rahaakin käyttivät siihen malliin, ettei se olisi riittänyt loppuun asti.
Vierailija kirjoitti:
Mummon verkkaritakki katosi, voi surku. Mä en tajua miksi jotain tunnearvoltaan kallista on pakko ottaa mukaan matkalle, kun vaarana on sen aarteen kadottaminen tai että joku varastaa sen.
Ehkä sen takia että se tuo kotoisaa oloa kun reissaa kaukana kotoa? Ymmärrän täysin että tuollaisen ottaa mukaan.
Huomaa taas kuin ka suomalaiset näyttelijät eivät osaa näytellä. Kaikki ohjelman näyttelijät ovat ihan samanlaisia kuin heidän näyttelemänsä roolihahmot. Vai saavatko sitten aina itsensä kaltaisia rooleja.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi syksyllä alkaa
https://www.vauva.fi/keskustelu/6047793/uudet-amazing-race-suomi-kilpai…
eri ohjelma , mutta mielestäni parempi.
En mä näitä lähtis vertailemaan. Amazing Racesa juostaan hikipäässä paikasta toiseen ja ahdistutaan pikku riikkisissä takseissa. Tässä taas otetaam rennommin tällä kaudella onneksi. Rentoudutaan rauhassa turistina uusissa kaupungeissa. Kyllä mä mieluummin näen 1300 luvulla rakennetun talon kuin järjettömässä kiireessä sumuisia maisemia. AR kisatkin ovat olleet aika meh viime kausilla.
Mua ei kans ollenkaan kiinnosta Amazing race. Puuduttavaa katsella keksimällä keksittyjä turhia tehtäviä ja suhaamista pää kolmantena jalkana. Race across the worldissa on autenttisempi fiilis, vaikka käsikirjoitettu suurelta osin tämäkin, mutta tykkään, että reitti ei täysin ennalta määrätty vaan on lupa tehdä omia valintoja esim. Luxemburgiin Pariisin sijasta.
Vierailija kirjoitti:
Laura pilasi Jarkon kisan.
mulle jäi kyllä tämä fiilis. Jarkko ei ole helpoin tapaus, muttei ole Laurakaan. Sen takiahan he ovat ystäviä. Laurahan ahdistui BB talossakin alta aika yksikön vai missä tositelkkarissa oli aiemmin... Farmiko se olikin? Jäi vaan mieleen, että ihan sama valitus alkoi sielläkin.
Vierailija kirjoitti:
Huomaa taas kuin ka suomalaiset näyttelijät eivät osaa näytellä. Kaikki ohjelman näyttelijät ovat ihan samanlaisia kuin heidän näyttelemänsä roolihahmot. Vai saavatko sitten aina itsensä kaltaisia rooleja.
Kerro mulle näyttelijä joka muuttuu konkreettisesti näytellessään. Tottakai ilmeet ja maneerit ovat samat kuin näyttelijällä. Usein vielä puheenparsikin. Tunnetiloissahan näyttelyä tehdään.
Vierailija kirjoitti:
Mua ei kans ollenkaan kiinnosta Amazing race. Puuduttavaa katsella keksimällä keksittyjä turhia tehtäviä ja suhaamista pää kolmantena jalkana. Race across the worldissa on autenttisempi fiilis, vaikka käsikirjoitettu suurelta osin tämäkin, mutta tykkään, että reitti ei täysin ennalta määrätty vaan on lupa tehdä omia valintoja esim. Luxemburgiin Pariisin sijasta.
Amazing Racessa on sekin kökköä, että turvallisuuden vuoksi järkkäävät tietyt taksifirmat etukäteen hoitamaan ne kyyditykset. Sen takiahan ne ajaa pitkiäkin matkoja ja jäävät odottamaan.
Näkeehän niissä tehtävissä vähän paikallista kulttuuria, mutta silloin yhdellä kaudella oli aivan liikaa tanssia ja kukkien kanssa näpräämistä, että alkoi jo ällöttämään. ;) Ei olleet tasaisia tehtäviä miehille ja naisille ja muunsuille. Niin ja se aivojen syönti olisi saanut jäädä kokonaan pois. Ei ole tätä päivää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laura pilasi Jarkon kisan.
Ehkä Jarkko pilasi Lauran kisan sitä ennen. Aika nihkeä ja kuiva tyyppi Jarkko tuntuu olevan.
Mä kans aattelin heti että onko Jarkko niin jäätävä mulkero ettei sitä kestä enää hetkeekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viivi ja Ella ketä he on? Onko nyt tavallisimpia mukana, kaikki ei ole julkisuuden henkilöitä.
Reini ja tytär , omat odotukset korkeat - varsinkin jos eivät ole hirveästi viettäneet aikaa yhdessä.
Sergei ja Sini, näkyykö eripura reissulla.
Vivi onkin näyttelijä, mutta en musta nähneeni häntä missään.
Et ole sitten katsonut Salattuja elämiä, jossa esiintyi vuosia. Lesbona.
Kuka mummo katsoo Salattuja elämiä?!
Esimerkiksi Jere Pöyhönen on kertonut katsoneensa joka ikisen jakson :)
Tällä hetkellä eräs suomalainen nainen kävelee ympäri maailmaa, on kävellyt kohta jo 9 kuukautta.
Ja Laura jättää kisan kesken parin päivän jälkeen koti-ikävän vuoksi? Ei hyvää päivää!
Ykköskausi oli parempi. Paljon jännittävämpi kun kilpailijat joutuivat tekemään vaikka mitä. Nyt "vaan" reissataan...
Vierailija kirjoitti:
Ykköskausi oli parempi. Paljon jännittävämpi kun kilpailijat joutuivat tekemään vaikka mitä. Nyt "vaan" reissataan...
Puhut eri ohjelmasta. Ykköskaudellakin ihan vaan reissattiin.
Niko Saarinen jätti kesken !