Arto Satosen työhakemus Kelan pääjohtajaksi luettavissa nyt!
"Olen kiinnostunut tehtävästä. Tehtävä on hyvin kiinnostava. Olen kirjoittanut kaksi kirjaa."
Sillä lailla.
Kommentit (170)
Olin näkevinäni Satosen hakemuksen eräässä yhteydessä ja se oli tällainen: Otan paikan, aloitan heti. Mitä henkilökuntaetuja saan ja voinko tehdä pelkkää etää?
Työministeriksi pääsee siis henkilö, joka ei osaa edes laatia työhakemusta.
Vierailija kirjoitti:
Avustajat ovat herroilla sitä varten.
Arto on vaan niin pihi, ettei palkannut avustajaa.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Niin nolo hakemus!😅 Miten voi olla mahdollista, että tuon tason paikkaa haetaan tuollaisella tekeleellä?
Tää on kato sitä oikeiston parempaa toimintaa! Laitetaan tällänen lapsen tekemä hakemus isoon ja tärkeeseen paikkaan, ja "ei meillä Suomessa ole korruptiota" verkosto palkitsee johtajan paikalla.
Jalustalta on sitten hyvä syyttää työttömiä, Sannaa, ja ihan kaikkia muita.
Paskallakin hakemuksella saattaa saada hyvän duunin? 🤔 (Jos tulee edes valituksi..jos ei, niin...)
Paskahousu-ap valehtelee silmät harhaisesta päästään. Ihan normaali aloitus ja hakemus, joita et kumpiakaan siteerannut todenmukaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Aivan normaali työhakemus. Luitko edes sieltä Ylen uutisen kuvasta, hyödytön rahanielu?
Vierailija kirjoitti:
Hakemushan on vain pelkkä muodollisuus, suhteilla ne työpaikat saadaan. Paitsi tavistyöttömät ei tartte mitään suhteita et pääsevät tosta vaan jonnekin 4 tunnin päähän töihin, mutta kun eivät suostu muuttamaan työn perässä.
Jep.
Meille muillekin työnhakijoille todetaan aina:
"Paska hakemus, paskaa ministerin työtä. Milloin voisit aloittaa?"
Eikä suinkaan lyötäis jotain älytöntä karenssia vitsillä tehdystä hakemuksesta.
Ei ole tässä pelissä kaikille samat säännöt.
Vierailija kirjoitti:
Paskallakin hakemuksella saattaa saada hyvän duunin? 🤔 (Jos tulee edes valituksi..jos ei, niin...)
Ei se sitä paikkaa hakemuksella saa jos on saadakseen, vaan hyvävelikerhon kautta. Ihan sama vaikka olisi lähettänyt käytetyn paskapaperin sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se sitä paikkaa hakemuksella saa jos on saadakseen, vaan hyvävelikerhon kautta. Ihan sama vaikka olisi lähettänyt käytetyn paskapaperin sinne.
No shit Sherlock 😂
Vierailija kirjoitti:
Olin näkevinäni Satosen hakemuksen eräässä yhteydessä ja se oli tällainen: Otan paikan, aloitan heti. Mitä henkilökuntaetuja saan ja voinko tehdä pelkkää etää?
Ps. Kai viinereitä saa rajatta valtion piikkiin??
Vierailija kirjoitti:
Paskahousu-ap valehtelee silmät harhaisesta päästään. Ihan normaali aloitus ja hakemus, joita et kumpiakaan siteerannut todenmukaisesti.
Näytäs tätä hakemusta työkkärissä, ja kysy onko ihan normaali hakemus?
Pistää sut samantien johonkin "näin teet CV:n, haista paska." kurssille.
Moi, Petteri ja Riikka lupasi että mää saan Kelan.
T. Arto
PS: Tilatkaa mulle paljon kampaviinereitä valmiiksi.
"Olen mukavan miehen maineessa"
T: Artsi
Vähän saattais kiinnostaa, ja jos oikein kiltisti pyydätte, niin saatan ehkä harkita tulenko vai enkö tule.
On tässä tosin muitakin hyviä tarjouksia pöydällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ps. Kai viinereitä saa rajatta valtion piikkiin??
No totta helvetissä! Sehän on luettava erikseen Satosen työsopimuksessa kissan kokoisilla kirjaimilla.
Sykähdyttävimpiä Kokoomuksen tulevaisuuden hetkiä, kun Satosta tuodaan trukilla tuhansien kodittomien keskellä vaaliteltalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan normaali työhakemus. Luitko edes sieltä Ylen uutisen kuvasta, hyödytön rahanielu?
Olen kiinnostunut tehtävästä, koska työ on kiinnostava siellä suunnilleen lukee.
Eri
Voiko tuota edes kutsua hakemukseksi?
Täyttäisikö tuollaisella hakemuksella edes työnhakuvelvollisuutta, jos ei saa kirjoitettua kuin oman nimensä?
Mun mielestä hakemuksessa viimeinen kappale on aivan turha. Olisi poistanut sen kokonaan. Ei kela tee mitään viimeisen kappaleen tiedoilla, kela tietää itse kuinka se toimii ja cv :ssä näkyy hänen ura jo.
Mitäköhän leikkauksia perskokkareet suunnittelee kostoks Ylelle tän johdosta?
Johtajista ei diktatuurissa kirjoteta "pahaa"!