Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arto Satosen työhakemus Kelan pääjohtajaksi luettavissa nyt!

Vierailija
05.04.2025 |

"Olen kiinnostunut tehtävästä. Tehtävä on hyvin kiinnostava. Olen kirjoittanut kaksi kirjaa."

https://yle.fi/a/74-20153761

Sillä lailla.

Kommentit (170)

Vierailija
1/170 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi tiistaina selviää miten käy.

Vierailija
2/170 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensi tiistaina selviää miten käy.

Kas kun ei viime tiistaina. Satosen sepustukset ovat enempi aprillipäiväkamaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/170 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole Satonen päivittänyt työnhakutaitojaan. Työkkärin 6 viikon kurssi tekisi gutaa.

Vierailija
4/170 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja miten huono ja epäkiinnostava hakemus :D 

Apua. 

Vierailija
5/170 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole Satonen päivittänyt työnhakutaitojaan. Työkkärin 6 viikon kurssi tekisi gutaa.

Juu ei. Tuossa tehdään kaikki klassiset virheet. 

Vierailija
6/170 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jatkoon :D

Vierailija
7/170 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kiva lukea myös muitten hakemukset. Olihan tuo järkyttävän huono.

Vierailija
8/170 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaus on valhe.

Dokumentin sisältö on:

"Arvoisat Kelan valtuutetut, arvoisa Kelan hallitus. Olen kiinnostunut KELA:n pääjohtajan tehtävästä. Tehtävä on hyvin kiinnostava, koska KELA:lla on keskeinen asema suomalaisen sosiaaliturvan toteuttajana ja kehittäjänä. Sosiaaliturvaan ja työmarkkinoihin liittyvät kysymykset ovat olleet työssäni keskeisiä koko poliittisen urani ajan niin ministerinä, kansanedustajana eri valiokunnissa, komiteatyössä ja hallitusneuvottelijana. Olen lisäksi kirjoittanut kaksi hyvinvointiyhteiskuntaa käsittelevää kirjaa. Toimin parhaillaan Petteri Orpon hallituksen työministerinä ja työ-ja elinkeinoministeriön päällikkönä. Työssäni ison organisaation strateginen johtaminen, lakiesitysten valmistelu, muutosten aikaansaaminen ja henkilöstöasioiden hoitaminen ovat tulleet tutuiksi, samoin vaikuttaminen Euroopan unionin neuvostoissa. KELA toimii läheisessä yhteistyössä eri sidosryhmien kanssa, joihin tiivistä yhteydenpitoa pidän tärkeänä. Yli 20 vuoden kansanedustajauran aikana olen luonut laajan verkoston yhteiskunnan keskeisiin vaikuttajiin eri poliittisissa puolueissa, virkakunnassa, järjestömaailmassa ja mediassa. Kerron mielelläni lisää ajatuksistani KELA:n pääjohtajan tehtävään liittyen. Ystävällisin terveisin, Arto Satonen"

Vierailija
9/170 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"KELA toimii läheisessä yhteistyössä eri sidosryhmien kanssa, joihin tiivistä yhteydenpitoa pidän tärkeänä. "

WTF?

Vierailija
10/170 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa hakemuksessa ei kerrota mitä hän osaa ja miksi hänet pitäisi tehtävään valita. Kertoo vaan, että on kiinnostunut hommasta ja toistaa samoja asioita, jotka pitäisi käydä ilmi jo cv:stä.

Vierailija
11/170 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avaus on valhe.

Dokumentin sisältö on:

"Arvoisat Kelan valtuutetut, arvoisa Kelan hallitus. Olen kiinnostunut KELA:n pääjohtajan tehtävästä. Tehtävä on hyvin kiinnostava, koska KELA:lla on keskeinen asema suomalaisen sosiaaliturvan toteuttajana ja kehittäjänä. Sosiaaliturvaan ja työmarkkinoihin liittyvät kysymykset ovat olleet työssäni keskeisiä koko poliittisen urani ajan niin ministerinä, kansanedustajana eri valiokunnissa, komiteatyössä ja hallitusneuvottelijana. Olen lisäksi kirjoittanut kaksi hyvinvointiyhteiskuntaa käsittelevää kirjaa. Toimin parhaillaan Petteri Orpon hallituksen työministerinä ja työ-ja elinkeinoministeriön päällikkönä. Työssäni ison organisaation strateginen johtaminen, lakiesitysten valmistelu, muutosten aikaansaaminen ja henkilöstöasioiden hoitaminen ovat tulleet tutuiksi, samoin vaikuttaminen Euroopan unionin neuvostoissa. KELA toimii läheisessä yhteistyössä eri sidosryhmien kanssa, joihin tiivis

Ei referaatti valhe ole.

Vierailija
12/170 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Satonen saa ton paikan, on turha enää kenenkään huudella että hyvä työhakemus erottuu joukosta tai että kyllä osaava ihminen saa työn. Ihan sama, sillä ei ole vtn väliä, ei hakemuksella, eikä osaamisella. Ainoa millä on väliä on se, että on kavereita oikeissa paikoissa.

Vierailija
13/170 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavan työtön jos hakisi tuollaisella yhtään mihinkään voisi saada karenssia kun olisi omalla toiminnallaan (huono ja lapsellinen hakemus) aiheuttanut ettei tule valituksi. On siinä meillä työministeri. Korkeakoulutettu ihminen ja kaksi kirjaakin julkaissut.

Vierailija
14/170 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avaus on valhe.

Dokumentin sisältö on:

"Arvoisat Kelan valtuutetut, arvoisa Kelan hallitus. Olen kiinnostunut KELA:n pääjohtajan tehtävästä. Tehtävä on hyvin kiinnostava, koska KELA:lla on keskeinen asema suomalaisen sosiaaliturvan toteuttajana ja kehittäjänä. Sosiaaliturvaan ja työmarkkinoihin liittyvät kysymykset ovat olleet työssäni keskeisiä koko poliittisen urani ajan niin ministerinä, kansanedustajana eri valiokunnissa, komiteatyössä ja hallitusneuvottelijana. Olen lisäksi kirjoittanut kaksi hyvinvointiyhteiskuntaa käsittelevää kirjaa. Toimin parhaillaan Petteri Orpon hallituksen työministerinä ja työ-ja elinkeinoministeriön päällikkönä. Työssäni ison organisaation strateginen johtaminen, lakiesitysten valmistelu, muutosten aikaansaaminen ja henkilöstöasioiden hoitaminen ovat tulleet tutuiksi, samoin vaikuttaminen Euroopan unionin neuvostoissa. KELA toimii läheisessä y

Ei referaatti valhe ole.

Ei niin. Ihan hyvä tiivistelmä se oli.

Vierailija
15/170 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti Arto saa paikan.

Luuleeko joku jotain muuta?

Pätevin hakija ei tässä tapauksessa paikkaa tule saamaan. 

Vierailija
16/170 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelevä katastrofi koko ukko.

Vierailija
17/170 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja miten huono ja epäkiinnostava hakemus :D 

Apua. 

Jos paikka on hänelle pedattu (kuten uskon) niin miksi nähdä suurta vaivaa hakemuksen laatimisessa. Tässä on nyt hetki esitetty näytelmää että kuka pestin saa, mutta kulisseissa todennäköisesti jo päätetty.

Vierailija
18/170 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut yli kaksikymmentävuotta eduskunnassa.Olen kirjoittanut kaksi Scriptaa.Olen kovapoika syömään kampaviinereitä.

Vierailija
19/170 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni leikki:

Kirjoita oma hakemuksesi kelaan. Saat valita itsellesi hakemukseen uudet tittelit ja työkokemukset.

Vierailija
20/170 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavan työtön jos hakisi tuollaisella yhtään mihinkään voisi saada karenssia kun olisi omalla toiminnallaan (huono ja lapsellinen hakemus) aiheuttanut ettei tule valituksi. On siinä meillä työministeri. Korkeakoulutettu ihminen ja kaksi kirjaakin julkaissut.

Todellakin, työtön saisi nopeasti karenssin tuon tasoisella hakemuksella, mutta ministerille taso on riittävä? Luulisi, että ministeriltä vaaditaan hieman enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan