Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arto Satosen työhakemus Kelan pääjohtajaksi luettavissa nyt!

Vierailija
05.04.2025 |

"Olen kiinnostunut tehtävästä. Tehtävä on hyvin kiinnostava. Olen kirjoittanut kaksi kirjaa."

https://yle.fi/a/74-20153761

Sillä lailla.

Kommentit (170)

Vierailija
21/170 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, jos satunen valitaan nyt kelan pestiin, persujen kannattajat vähenevät entisestään.

Vierailija
22/170 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei KELA. Olen kiinnostunut tehtävästä, koska tehtävä on kuulemma kiinnostava ja kaverit sanoi että se on minulle. Olen nakki kioskin Pitäjä Vammalasta ja voin hyvin. Olen lukenut kaksi kirjaa. Ja voin edelleen hyvin. Yts. terv. Artsi Katonen, nakki Kioski, suomi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/170 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelija: "Ei referaatti valhe ole."

Lainausmerkkeihin laitettu testi jota ei löydy sieltä mistä sen väitetään olevan lainattu, on valhe.

Vierailija
24/170 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tällaiset ihmiset istuvat hallituksessa kiristämässä työttömien elämää :D 

Vierailija
25/170 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lainausmerkkeihin laitettu testi jota ei löydy sieltä mistä sen väitetään olevan lainattu, on valhe.

Onko Satosen hakemus mielestäsi hyvä ja asianmukainen?

Vierailija
26/170 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herra Satonen on varma pestistään. Joten miksi sitten runoilla enempää.

Vierailija
27/170 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satonen äkkiä työvoimapalvelulen pupukurssille oppimaan miten työpaikkahakemus tehdään.

Noloa mutta ei yllättänyt.

Vierailija
28/170 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyyhän:

Olen kiinnostunut KELA:n pääjohtajan tehtävästä. Tehtävä on hyvin kiinnostava, koska KELA:lla on keskeinen asema suomalaisen sosiaaliturvan toteuttajana ja kehittäjänä. ---

Olen lisäksi kirjoittanut kaksi hyvinvointiyhteiskuntaa käsittelevää kirjaa."

Vierailija
29/170 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tällaiset ihmiset istuvat hallituksessa kiristämässä työttömien elämää :D 

Ja ihmetellään kun ns toimet ei tehoa. 

Vierailija
30/170 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Satonen saa ton paikan, on turha enää kenenkään huudella että hyvä työhakemus erottuu joukosta tai että kyllä osaava ihminen saa työn. Ihan sama, sillä ei ole vtn väliä, ei hakemuksella, eikä osaamisella. Ainoa millä on väliä on se, että on kavereita oikeissa paikoissa.

KEPU aika Kelassa on ohi vuosikymmeniä jatkunut korruptio ja KEPU kiintiöpaikka ihme ettei ketään aiemmin kiinnostanut

Vierailija
31/170 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieniltä paikkakunnalta tulee pahimmat poliitikot.  

Vierailija
32/170 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Satonen saa ton paikan, on turha enää kenenkään huudella että hyvä työhakemus erottuu joukosta tai että kyllä osaava ihminen saa työn. Ihan sama, sillä ei ole vtn väliä, ei hakemuksella, eikä osaamisella. Ainoa millä on väliä on se, että on kavereita oikeissa paikoissa.

KEPU aika Kelassa on ohi vuosikymmeniä jatkunut korruptio ja KEPU kiintiöpaikka ihme ettei ketään aiemmin kiinnostanut

Mielummin kepu kuin kokkareet. 

Vierailija
33/170 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Artsi v,,, ttuun verorahoja kuluttamasta. Saahan se vaikka kesä siivoojan opiskelijaksi paikan, joka on tarpeellisempi kuin herranketkuna, toisten elätettävänä olo. 

Vierailija
34/170 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satosen hakemus on ala-arvoinen, tein itse paljon laadukkaampia hakemuksia kun etsin töitä, Satosen hakemus muistuttaa luokalle jääneen 16-vuotiaan pojan hakemusta. Tässä näkee miten helvetin kyvyttömiä joka paikkaan onkaan hakemassa, Sössö hakekoon Sössön hommia.

Vierailija
35/170 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piste Ylelle Satosen hakemuksen julkaisemisesta. Nyt on valitsijoillakin enemmän painetta.

Satosen pitäisi hävetä, mutta harva poliitikko osaa sen taidon. Toivottavasti hän edes vähän joutuu pelkäämään lopputulosta ja sitä, että ei pääse Kelaan, vaan ministerinpestin loppuessa tipahtaa tavallisen kansanedustajan palkkiolle. Vain seitsemän tonnia kuukaudessa on hänelle painajainen.

Vierailija
36/170 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ihmettelen miten tämä työnhakija on edennyt haastatteluvaiheesta jatkoon. Täysistunnoissa mokeltaa aina kysymyksen ytimen ohi.

Vierailija
37/170 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löytyyhän:

Olen kiinnostunut KELA:n pääjohtajan tehtävästä. Tehtävä on hyvin kiinnostava, koska KELA:lla on keskeinen asema suomalaisen sosiaaliturvan toteuttajana ja kehittäjänä. ---

Olen lisäksi kirjoittanut kaksi hyvinvointiyhteiskuntaa käsittelevää kirjaa."

Lainausmerkkeihin laitettu teksti jota ei löydy SANATARKASTI sieltä mistä sen väitetään olevan lainattu, on VALHE.

Vierailija
38/170 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta hyvä perustelu työhakemuksiin. "Olen kiinnostunut tehtäästä, tehtävät ovat hyvin kiinnostavia. Töitä olen katsellut, katsellut töitä olen. Nytkö saa kampaviinerin?"

Vierailija
39/170 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä fakta, että Satosen ei olisi pitänyt tuolla hakemauksella päästä haastatteluun. Olisi antanut edes sihteerilleen tehtäväksi niin olisi ollut parempi. Onhan tuo työttömien naamalle pkan hieromista suoraan sanottuna tuolla hakemuksella tulla valituksi Kelan johtoon.

Vierailija
40/170 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Satonen valitaan, niin otan tuon hakemuksen sitten malliksi, jonka mukaan itsekin teen omat hakemukseni. Kannattaa jäljitellä voittajia, jos haluaa itsekin menestyä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän