Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saakohan seurakunnan leiriskeskuksessa tarjoilla alkoholia/tanssia? ...pidettäs hääjuhla siellä..

Vierailija
14.03.2007 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukana oli myös mun ihana riparipappi, joka piti ikimuistoisen puheen, tanssi alkuillasta muiden mukana ja kohotti normaalisti onnittelumaljat ym. Ei kaikki kirkon työntekijät todellakaan ole mitään tiukkiksia, joiden mielestä tanssi ja normaali alkoholinkäyttö olis syntiä.

Vierailija
2/5 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et kysyisi suoraan asiaa seurakunnasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mukana oli myös mun ihana riparipappi, joka piti ikimuistoisen puheen, tanssi alkuillasta muiden mukana ja kohotti normaalisti onnittelumaljat ym. Ei kaikki kirkon työntekijät todellakaan ole mitään tiukkiksia, joiden mielestä tanssi ja normaali alkoholinkäyttö olis syntiä.

Vierailija
4/5 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan käsittääkseni ihan kirkkolaista, (tai jostain vastaavasta) jossa kielletään seurakunnan tiloissa alkoholi.

t. pappi, joka käyttää alkoholia ja tanssii

Vierailija
5/5 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelonen tässä korjailee. Mies tuossa juuri heräsi (on saikulla) ja kerroin tästä ketjusta. Mies ihmetteli, enkö todella muista, että tilaa ei varattu seurakunnalta. Srk siis itsekin leirikeskuksessa vuokralainen tms. eli meidän hääpaikka ei ollut varsinainen seurakunnan leirikeskus, vaikka olen tottunut sitä niin ajattelemaan.

Sorry vielä kerran.

Pahvipää nro 4, jonka häistä on jo 12 vuotta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi