Saakohan seurakunnan leiriskeskuksessa tarjoilla alkoholia/tanssia? ...pidettäs hääjuhla siellä..
Kommentit (5)
Miksi et kysyisi suoraan asiaa seurakunnasta?
Vierailija:
Mukana oli myös mun ihana riparipappi, joka piti ikimuistoisen puheen, tanssi alkuillasta muiden mukana ja kohotti normaalisti onnittelumaljat ym. Ei kaikki kirkon työntekijät todellakaan ole mitään tiukkiksia, joiden mielestä tanssi ja normaali alkoholinkäyttö olis syntiä.
vaan käsittääkseni ihan kirkkolaista, (tai jostain vastaavasta) jossa kielletään seurakunnan tiloissa alkoholi.
t. pappi, joka käyttää alkoholia ja tanssii
Nelonen tässä korjailee. Mies tuossa juuri heräsi (on saikulla) ja kerroin tästä ketjusta. Mies ihmetteli, enkö todella muista, että tilaa ei varattu seurakunnalta. Srk siis itsekin leirikeskuksessa vuokralainen tms. eli meidän hääpaikka ei ollut varsinainen seurakunnan leirikeskus, vaikka olen tottunut sitä niin ajattelemaan.
Sorry vielä kerran.
Pahvipää nro 4, jonka häistä on jo 12 vuotta
Mukana oli myös mun ihana riparipappi, joka piti ikimuistoisen puheen, tanssi alkuillasta muiden mukana ja kohotti normaalisti onnittelumaljat ym. Ei kaikki kirkon työntekijät todellakaan ole mitään tiukkiksia, joiden mielestä tanssi ja normaali alkoholinkäyttö olis syntiä.