Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, mitä miestentaitoja osaat?

Vierailija
04.04.2025 |

Renkaanvaihto, pienet sähköt, moottorisahan käyttö. Mitä palstan naiset osaa jotka mielletään miesten töiksi?

Kommentit (154)

Vierailija
1/154 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan kaikki, mutta olen pienikokoinen ja hento, voimat eivät aina riitä.

Vierailija
2/154 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako kaikki miehet näitä? Epäilen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/154 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan ottaa hyvin suihin.

Vierailija
4/154 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaako kaikki miehet näitä? Epäilen. 

Nyt kysyttiin mitä naiset osaa. Itseäni ainakin kiinnostaa. En miehenä osaa juurikaan remonttitöitä tai autonkorjausta.

M38

Vierailija
5/154 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan juoda viinaa.

Vierailija
6/154 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin seksikästä jos nainen osaa ajaa traktoria! Naiset ja isot työkoneet niin pää kääntyy ja ihailen, vau 👍

Vierailija
7/154 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kodin viemärien osien irrottelu ja paikoilleen laitto. Mutta lavuaarissa ehkä joudun kysymään joskus apua koska hartiat ja niska ei tykkää asennoista pitkään. Ja kerran ei meinannut mennä paikoilleen, siihen oli eräs syy.

Vierailija
8/154 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulmahiomakonetta käyttelen viikottain, hitsaan joskus ja omistan läjäpäin ns. miesten työkaluja. Niin ja harrastan myös balettia, jotta ei mene elämä yksipuoliseksi.

Vierailija
9/154 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opetellut ne, joihin käsivarsivoimani riittävät. Onneksi voi aina palkata ammattimiehen asialle. 

Vierailija
10/154 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarvetta käytellä moottorisahaa tai vaihtaa itse renkaita. Lähinnä olen tarvinnut vasaraa ja ruuvimeisseliä. Joskus jakoavainta. Poran käyttöä olen yrittänyt opetella. Mökillä herättää joskus katseita, kun ajan yksin isohkoa venettä. En tiedä miksi, tuohon ei minkäänlaista voimaa tarvita. 

Vierailija
11/154 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki perusremonttihommat, kodinkoneiden korjaukset, pihatyöt, renkaanvaihdot. Sähkôhommiin en koske.

Vierailija
12/154 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan käyttää moottorisahaa, raivaussahaa, rälläkkää, sähköhöylää, jiirisirkkeliä, käsisirkkeliä, oksasilppuria, porakonetta yms käsityökaluja. Osaan ajaa puutarhatraktorilla ja traktorilla, osaan niittää heinää/haravoida traktorilla, vaihtaa autoon renkaat/tarkistaa ilmanpaineet, tehdä pieniä korjauksia autoon/vaihtaa öljyt jne, osaan remontoida yms. Tästä kiitos isoisälleni, joka otti minut kaupunkilaistytön aina mukaansa ja kärsivällisesti opetti. Mä en osaa ajatella, että ne on miesten töitä. Ne on vaan töitä, jotka on tehtävä. 

Vierailija
13/154 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä incelli et osaa mitään noista.

Vierailija
14/154 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan vaihtaa lampun sokeripalan pistokkeeseen, osaan puhdistaa lattiakaivon ja avata viemärit, osaan käyttää ruuvimeisseliä, ruuvinväännintä, sahaa ja vasaraa, osaan koota lipaston, kirjahyllyn ym., osaan rakentaa ulkohuonekaluja, minulla ei ole autoa, jota pitäisi huoltaa. Voi olla, että osaan muutakin, mutta en miellä niitä miesten töiksi. En edellisiäkään, koska naiset on nuo minulle opettaneet. Opintoihini kuului metsätöitä, joten osaan esim. kaataa puun. En vaan halua.

Vierailija
15/154 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan veivata kikkeliä.

Vierailija
16/154 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaan käyttää moottorisahaa, raivaussahaa, rälläkkää, sähköhöylää, jiirisirkkeliä, käsisirkkeliä, oksasilppuria, porakonetta yms käsityökaluja. Osaan ajaa puutarhatraktorilla ja traktorilla, osaan niittää heinää/haravoida traktorilla, vaihtaa autoon renkaat/tarkistaa ilmanpaineet, tehdä pieniä korjauksia autoon/vaihtaa öljyt jne, osaan remontoida yms. Tästä kiitos isoisälleni, joka otti minut kaupunkilaistytön aina mukaansa ja kärsivällisesti opetti. Mä en osaa ajatella, että ne on miesten töitä. Ne on vaan töitä, jotka on tehtävä. 

Kätevä nainen ja vaimomatskua 👍

Vierailija
17/154 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööööööööööööööö.... Soittaa haitaria.

Vierailija
18/154 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Renkaanvaihdon periaatteessa, mutta en tee sitä vaan vien liikkeeseen. Autoon polttimonvaihto, pissapojannesteen lisäys sujuu kyllä. Joskus opettelin pojan kanssa mopon öljy-bensasekoitussuhteet. Lumityöt, ruohonleikkuut, maalaus, tapetointi, listoitus, kaikki siivoustyöt, rännien puhdistus, sähköjen, remonttien ym.  kilpailutus, wc pöntön uimurin vaihto.. Luojalle kiitos youtubesra, kaikkea on joutunut opettelemaan :)

Vierailija
19/154 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kätevä nainen ja vaimomatskua 👍

No sitä sanoi aviomiehenikin. ;)

Vierailija
20/154 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset osaavat aivan samat "hommat" kuin miehetkin.