Oletko ihmetellyt Arttu Wiskarin muuttunutta ulkonäköä The Voice of Finlandissa? Syy löytyy tässä!
Syy löytyy elämäntapamuutoksesta.
- Enemmänkin kyse on ollut tiettyjen asioiden järkevöittämisestä. Olen jättänyt pois asioita, jotka ovat olleet hölmöjä ja panostanut omaan hyvinvointiini, Arttu kertoo
-Röökin poltto ja alkoholi on jäänyt, hän jatkaa.
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Ja mikä oli tämän jutun pointti? Mene hoitoon.
https://hymy.fi/uutiset/oletko-ihmetellyt-arttu-wiskarin-muuttunutta-ul…
Vierailija kirjoitti:
Harmittaako noin paljon että joku on onnistunut laihduttamaan?
Hyvä hänelle, lisää terveitä elinvuosia. Rööki ja viina onkin ihan perseestä.
Mikä elämäntapa muutos? Muutama vuosi sitten näytti hoikemmalle kuin nyt.
Minä katsoin vaan että tukka oli kasvanut ja parta.
Miksi täällä pyöritellään kaiken maailman Viskareitten ja Koivujen asioita, OOTTEKO IHAN HOOPOJA? Nii ja prinssi Harry etc. jutut
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä pyöritellään kaiken maailman Viskareitten ja Koivujen asioita, OOTTEKO IHAN HOOPOJA? Nii ja prinssi Harry etc. jutut
Just, mitä ne kenellekkään kuuluu?
Vierailija kirjoitti:
Koska kaikki yhtään vakavammat ketjut poistuu palstalta, eli vain hömpästä saa keskustella.
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Jos siis huomaa, että joku on hoikistunut tai näyttää paremmalta/ terveemmältä, on se merkki siitä, että tarvitsee itse psykiatrista hoitoa. Varsin erikoinen päätelmä, sanoisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Jos siis huomaa, että joku on hoikistunut tai näyttää paremmalta/ terveemmältä, on se merkki siitä, että tarvitsee itse psykiatrista hoitoa. Varsin erikoinen päätelmä, sanoisin.
Lässyn lässyn. Tämä ainainen ihmisten ulkonäön ruotiminen on tyhmyyden merkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä syy on se, että ravintola meni konkurssiin ja on vatsahaava. Laihuus ja terveempi ulkonäkö, jee jee. Onko syöpäpotilaat terveitä.