Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskoontulemisen pilkkaaminen

Vierailija
04.04.2025 |

Miksi ilkeämieliset kuvaavat uskoontullutta ihmistä sanoin: hän sekosi lopullisesti, hänellä on päässä vikaa, hän on heikko, hän on jotenkin kummallinen, mutta sitten eivät kuitenkaan osaa perustella näkemyksiään ?

Kommentit (171)

Vierailija
101/171 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JAUHELIHAA KONALASTA 🥩🥩🥩🥩🥩

SIKA-NAUTAA 🐷🐷🐷🐷🐷🐮🐮🐮🐮🐮🐮

Jymälauta se on jauhilihaa norjasta,helvatan kallista 1000 kruunua kilo.

Vierailija
102/171 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni uskoontullut ansaitsee kaiken tuon pilkan. Miksi se pitäisi olla ihan yleisesti hyväksytty asia että joku uskoo tuollaiseen mielipuoliseen järjettömyyteen? Olemme kuitenkin kehittyneet vuosisatojen varrella aivan valtavasti ja nykyisin ihmettelemme montaa ennen normaalina pidettyä asiaa. Emme enää usko maapallon olevan litteä, emmekä usko auringon kiertävän maata. Emme enää hyväksy orjuutta tai kidutusta, emmekä enää polta noitia roviolla. Miksi kuitenkin tällainen primitiivinen jäänne jostain pimeältä keskiajalta kuin uskonto pitäisi olla nykymaailmassa täysin hyväksyttävää, niin että se on jokaisen oma asia jota muiden kuuluu kunnioittaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/171 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JAUHELIHAA KONALASTA 🥩🥩🥩🥩🥩

SIKA-NAUTAA 🐷🐷🐷🐷🐷🐮🐮🐮🐮🐮🐮

Jymälauta se on jauhilihaa norjasta,helvatan kallista 1000 kruunua kilo.

Näin se menee 👴🏻👍🏻🥩💖

Vierailija
104/171 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nyt harry potterin luettuani tullut siihen uskoon että olen velho. Jostain syystä jästiystäväni sanovat minun seonneen ja että minulla on päässä vikaa. Suomesta en ole löytänyt yhtään sauvantekijää, joten en voi taikoa, mutta heti kun löydän oikean sauvan niin täältä pesee!

Miksi jästit ilkeilee ja vainoaa meitä?

Vierailija
105/171 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni uskoontullut ansaitsee kaiken tuon pilkan. Miksi se pitäisi olla ihan yleisesti hyväksytty asia että joku uskoo tuollaiseen mielipuoliseen järjettömyyteen? Olemme kuitenkin kehittyneet vuosisatojen varrella aivan valtavasti ja nykyisin ihmettelemme montaa ennen normaalina pidettyä asiaa. Emme enää usko maapallon olevan litteä, emmekä usko auringon kiertävän maata. Emme enää hyväksy orjuutta tai kidutusta, emmekä enää polta noitia roviolla. Miksi kuitenkin tällainen primitiivinen jäänne jostain pimeältä keskiajalta kuin uskonto pitäisi olla nykymaailmassa täysin hyväksyttävää, niin että se on jokaisen oma asia jota muiden kuuluu kunnioittaa?

Ihminen psykofyysissosiaalishengellinen kokonaisuus, siksi.

Vierailija
106/171 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nyt harry potterin luettuani tullut siihen uskoon että olen velho. Jostain syystä jästiystäväni sanovat minun seonneen ja että minulla on päässä vikaa. Suomesta en ole löytänyt yhtään sauvantekijää, joten en voi taikoa, mutta heti kun löydän oikean sauvan niin täältä pesee!

Miksi jästit ilkeilee ja vainoaa meitä?

Haha! Ovat oikeassa, koska jos olisit velho, olisit huomannut sen jo pilttinä! XDDD

Vierailija
107/171 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen on "uskossa". Ei ole olemassakaan "ateistia". Uskonnot kilpailevat keskenään elintilasta. Ei ole ihme, että joskus "ateisti" pilkkaa kristityksi tullutta. Onhan se uhka tämän omalle uskonnolleen.

Miten sinun on vaikea käsittää, että jotkut eivät KYKENE uskomaan todistamattomiin entiteetteihin? Se ei ole silloin mitään uskoa vaan sen puutetta. Ei kukaan kiusallaan ole uskomatta. 

Johtunee indoktrinaatiosta kapea näkemyksesi.

Vierailija
108/171 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskonnot on olemassa ja monia eri uskomuksia kuin taikoja kuin noitia velhoja. Wiccat on uskonto. Budha on. Woodoo on uskonto. Mutta Jeesus on taas näiden kaikkien maan päällä olevien yläpuolella taivaassa.  Et kristityt kaikki on vähän kuin taivas uskoisia eikä välitä muusta.  Maan päällä on kaikenlaista. Kristitty ei siis käänny mihinkään vaan on kristitty.  Sitten taas niitä jotka kääntyy Jeesuksen puoleen niin heille se on uusi asia.  Eikä kristitty käänny muihin uskontoihin vaan pysyy kristittynä. Kristitty ei niin välitä näistä maailman jutuista. 

Vierailija
109/171 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valheeseen uppoutuminen 

Sitä se luulevaisuus on.

Vierailija
110/171 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskovaiset ulisevat, kuinka heitä pilkataan tai vainotaan-Suomessa! Siis joku raja tuohon harhaisuuteen jo. Suurin ongelma on lähinnä se, että ei-mihinkään-jumalolentoon uskova ihminen haukutaan ja leimataan "saatanan" orjaksi, jos hän ei jaa uskovaisten näkemyksiä ja mielikuvitusmaailmaa. Uskovaiset pakenevat omia psyykkisiö ongelmiaan uskontoonsa ja ihmismielen luoman jumaluuden selän taakse. Aikuistukaa jo. 

Vierailija
111/171 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen psykofyysissosiaalishengellinen kokonaisuus, siksi.

Psykofyysissosiaalinen. Tuo hengellinen on ihan uskovaisten omaa diibadaabaliibalaabaa eikä tarkoita mitään ja jos tarkoittaa ne asiat kuuluu tuohon psyko-osioon

Vierailija
112/171 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
113/171 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi sulla ja mulla on vapaus päättää ollakko vai ei.

Vierailija
114/171 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovat sielunvihollisen leirissa ja silloin ihmisessa olevia henkivaltoja kiusaa kuulla uskoontulosta. Eivat edes pysty sanomaan normaalisti Herran nimea

Henkivaltoja ei ole olemassa.

Itse asiassa on olemassa, hengen taso joka on henkivaltamme mutta eivät he siellä ole meitä vastaan vaan päinvastoin. Valta pitää, pitipä ihminen sitten itseään kuinka yliluonnollisena hallitsijana tahansa. Näkijä 

Todistapa.

Vierailija
115/171 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen on "uskossa". Ei ole olemassakaan "ateistia". Uskonnot kilpailevat keskenään elintilasta. Ei ole ihme, että joskus "ateisti" pilkkaa kristityksi tullutta. Onhan se uhka tämän omalle uskonnolleen.

Miten sinun on vaikea käsittää, että jotkut eivät KYKENE uskomaan todistamattomiin entiteetteihin? Se ei ole silloin mitään uskoa vaan sen puutetta. Ei kukaan kiusallaan ole uskomatta. 

Johtunee indoktrinaatiosta kapea näkemyksesi.

Harva asia maailmassa on ehdottomasti ja lopullisesti todistettu. Itse kunnioitan niin ateistin kuin uskovankin vakaumusta.

What ever gets you trough the night.

Vierailija
116/171 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea muuta pitää suvaita ja hyväksyä. Pois kaapista. Mutta kerropa olevasi kristitty. Aikoinaan juuri taistolaiset hyökkäsivät kimppuun omalla totalitarismillaan. Kristinusko ei ole trendikästä ollut koskaan. Voit ihan hyvin kertoa uskovasi yksisarviseen ja se on ihan fine. Vielä hienompaa on olla feministinoita tai woodoo-rokkari. Jösses.

Vierailija
117/171 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännästi vaan tuossa mäen päällä on rakennus jonka kelloja kilkatetaan uskomattoman kovaa silloin tällöin ihan vaan koska joidenkin mielikuvitusystävät on parempia kuin toisten. Jos minä luukuttaisin musaa samalla volyymillä niin tulisi poliisi hakemaan mutta joo, tokihan teitä uskovaisia vainotaan

Vierailija
118/171 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ateismi ei ole uskonto.

Vakaumus on, niin kuin uskominenkin.

Ei ole. Jos lyöt todisteet pöytään, niin ateisti uskoo.

Sinä uskot ilman todisteita.

Vierailija
119/171 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistettu !

Vierailija
120/171 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovat sielunvihollisen leirissa ja silloin ihmisessa olevia henkivaltoja kiusaa kuulla uskoontulosta. Eivat edes pysty sanomaan normaalisti Herran nimea

Henkivaltoja ei ole olemassa.

Itse asiassa on olemassa, hengen taso joka on henkivaltamme mutta eivät he siellä ole meitä vastaan vaan päinvastoin. Valta pitää, pitipä ihminen sitten itseään kuinka yliluonnollisena hallitsijana tahansa. Näkijä 

Todistapa.

No olen yrittänyt parhaani mukaan, seinä tuli vastaan.

Katsotaan tulevaisuudessa mitä asialle voisi tehdä, realiteetit on kuitenkin otettava vakavasti ja yksin en pysty paljoonkaan, valitettavasti. Näkijä 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi