Uskoontulemisen pilkkaaminen
Miksi ilkeämieliset kuvaavat uskoontullutta ihmistä sanoin: hän sekosi lopullisesti, hänellä on päässä vikaa, hän on heikko, hän on jotenkin kummallinen, mutta sitten eivät kuitenkaan osaa perustella näkemyksiään ?
Kommentit (171)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan samasta syystä kun haukutte kaikki muutkin ihmiset.
Valitettavasti "uskoon tulleilla" on hieman harhainen todellisuudenkuva ja suuri tarve hokea jotakin paremmuuttansa vain siksi että on pakko jo ottaa opiksi.
Siksi esimerkiksi.
Monella juopollakin on omat harhansa, et sinä ole se, jolta kysytään mitä uskotaan, mitä luetaan, mitä tehdään, miksi tehdään, miten tehdään.
En olekaan enkä ole näin väittänytkään. Miksi siis käyt kimppuuni omien ongelmiesi takia? Oletko nyt jotenkin siis uskossa? Vastasin vain aloitukseen, sitä kannattaisi arvostaa eikä aina myöskään kieltää faktoja.
Kukaan ei ole kiinnostunut sinun epäfaktoistasi -ERI HENKILÖ KUIN AP-
Jaa, kunhan nyt vastasin, ei ole pakko uskoa eikä siten olla uskossakaan.
Vierailija kirjoitti:
Voit tulla uskoon kertomatta kenellekään. Kukaan ei pilkkaa.
Eiri. Jeesuksen sanoin suun tunnustuksella tullaan Jumalan lapsiksi eli uskoviksi. Tämän takia uskostaan EI PIDÄ olla hiljaa kertomatta muille oli seuraukset sitten mitä tahansa. Meille on annettu maailmankaikkeuden voimakkain puolustaja ja Häneen ilomielin turvaudumme. Mihin ateistit turvautuu tiukan paikan tullen katastrofien keskellä tai murhaajan uhatessa heitä? Itseensä? Romahtavat? Me totisesti emme noihin joudu sortumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua! Nyt tulee pyhä toimitus! 🥵 Haa... Haa...
💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩
Useimmat tarkoittavat pyhällä toimituksella noin maallisessa mielessä rakastelua. Sulla se on ulostaminen. Oikein hyvin menee.
Pyhä toimitus on 💫mielentila💫 🤪
Vierailija kirjoitti:
Ovat sielunvihollisen leirissa ja silloin ihmisessa olevia henkivaltoja kiusaa kuulla uskoontulosta. Eivat edes pysty sanomaan normaalisti Herran nimea
Eivat siis oikein tieda mita tekevat JC n sanoja lainatakseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riittikö wc-paperi tai jouduitko tyytymään Maaseudun Tulevaisuuden sivuihin ?
Hesarin sunnuntaituhlauspainos paskaperinakin erittäin huono
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En omista.
En tule koskaan mihinkään uskoon. Uskon elämään ja totuuteen siitä. Se riittää ja sillä pärjää. Näkijä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit tulla uskoon kertomatta kenellekään. Kukaan ei pilkkaa.
Homoseksuaaleja kehoitetaan ulos kaapista ja uskovat komennetaan kaappiin?
Sattuuko olla noin tyhmä?
Minä olen tie minä olen totuus minä olen viimeinen pysäkki,nouskaa kyytiin tai jääkää kadotukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useimmat tarkoittavat pyhällä toimituksella noin maallisessa mielessä rakastelua. Sulla se on ulostaminen. Oikein hyvin menee.
Tehdäänpä huoli-ilmoitus mielentilahäiriöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En omista.
Voit käyttää myös omaa sormeasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
P u ppa on mielentila 👴🏻💜
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
He pilkkaavat, koska tuntevat piston sydämessään. Synnintunto yrittää siis herätellä heitä, mutta ennemmin paaduttavat itsensä ja alkavat herjaamaan, kuin ottaisivat opiksi.
Ovat elämässä pärjäämättömiä ihmisiä. Niitä, jotka tekevät aina sen väärän ratkaisun.
Sinä juuri ylensit itsesi. Mitä jeesus sanoi siitä?
Eri. Ei hän itseään ylentänyt vaan sinä tunsit piston sydämessäsi mennessäsi väärään suuntaan tietoisesti. Sitäpaitsi muutamaan Raamantunlausetta, jotka on oppinut foorumeilta ei kande toistella typerissä paikoissa, mutta kun et ymmärrä niin et ymmärrä.
Siinä toinen ylentäjä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se menee 👴🏻👍🏻🥩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pu ppis 🥺
Suomessa ei todennäköisesti saa edes uskoa mihin itse haluaa tai olla haluamatta ettei jotkut Paholaisen lähetit ole arvostelemassa, onneksi ei vaikuta minun uskomiseen tai uskomatta jättämiseen millään muotoa. Muistan kerran, kun erittäin pahassa tilanteessa tai jopa tilanteissa oleva ihminen tuli luokseni ja pyysi apua ja ymmärrystä, sanoin: MINÄ EN OLE APU, MINÄ EN OLE YMMÄRRYS, olen siihen liian pieni ja heikko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskova saa olla rauhassa uskossaan, kunhan ei ala tuputtamaan näkemyksiään muille.
Ennemmin noudatan Kristuksen lähetyskäskyä, kuin trollifoorumin anonyymin kirjoittajan vaatimuksia.
Entä mitä pahaa "tuputtamisessa" on? Modernissa yhteiskunnassahan tuputetaan koko ajan jotain. Kannattaa muuttaa jonnekin erämaapirttiin ilman sähköjä jos siltä haluaa välttyä.
Olen lukenut, että se lähetyskäsky olisi myöhempien aikojen lisäys eikä Jeesuksen käsky. Eivätkö apostolit keskenään miettineet, onko muille kuin juutalaisille edes tarpeen kertoa Kristuksesta.
Kertokaa, ne jotka olette asiaan perehtyneet.
Ovat sielunvihollisen leirissa ja silloin ihmisessa olevia henkivaltoja kiusaa kuulla uskoontulosta. Eivat edes pysty sanomaan normaalisti Herran nimea