Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Trump on täys mulkku, ei voi muuta sanoa!

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No EU Ursula tuo kyllä kaikki ihmiset mitä voi täyttämään EU maita väestönvaihdon agendallaan ja jos Suomi kieltäytyy tästä Ursulan EU eliitti hoitaa kyllä vastaan sanojat pois tieltä.

Vierailija
22/54 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä tarvi kauheesti miettiä miksi joku rikas tarkoituksella aiheuttaisi talousromahduksen. Eiköhän se itse ostele halpoja osakkeita ja muuta ja pistää rahoiksi kun käynnistää taas nousun jollain tuuliviirikäännöksellään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannatin Trumppia ja hyvä et lopetti woken mutta en minä tällaista kauppasotaa osannut arvata. Tullit tiesin mutta kyllä Trump on nyt foolannut äänestäjiään. Moni nyt katuu jenkeissä nyt ääntään Trumpille kun omaan nilkkaan osuu

Kerropa nyt omin sanoin että mikä se woke on ja miten trumppi sen on muka lopettanut?

Olisiko se esimerkiksi sitä kun naiseksi tekeytyneet miehet menee dominoimaan naisten urheilusarjoihin.

Ja paljon muutakin mielipuolista mitä en lähde erittelemään täällä. Trump lopetti useita woken alle liittyviä lakeja.

Vierailija
24/54 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannatin Trumppia ja hyvä et lopetti woken mutta en minä tällaista kauppasotaa osannut arvata. Tullit tiesin mutta kyllä Trump on nyt foolannut äänestäjiään. Moni nyt katuu jenkeissä nyt ääntään Trumpille kun omaan nilkkaan osuu

Mikä sullakin mulkulla on ihmisoikeuksia ja tasa-arvoa vastaan? 

Woketus ja dei on tasa-arvon vastakohta, valitaan joku värillinen kääpiölesbo pätevimmän hakijan sijaan.

Vierailija
25/54 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerropa nyt omin sanoin että mikä se woke on ja miten trumppi sen on muka lopettanut?

Olisiko se esimerkiksi sitä kun naiseksi tekeytyneet miehet menee dominoimaan naisten urheilusarjoihin.

Ja paljon muutakin mielipuolista mitä en lähde erittelemään täällä. Trump lopetti useita woken alle liittyviä lakeja.

Mahtoiko jo lähes joka naisten lajissa olla ennätyksen tekijä joku ransuli. Ne tulokset pitäisi nollata pois koska on kusettamalla tehty.

Vierailija
26/54 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

selvittäkääs ny eka ettette puollusta jotain paikallista diktaattoria. jos kansalaisia on 2miljoonaa ja brutto on 2miljardia niin ei kauheen pahalta kuulosta siihen elintasoon.

Vierailija
27/54 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon biologiaan eli 2 sukupuoleen.

näin juuri mutta Trumpin mustamaalaajien mielestä jo 4 vuotiaiden pitää päättää itse että haluavat trans leikkaukseen

Vierailija
28/54 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen sitä korvaan anpujaa ku aikaa olis ollu ampua se kymmenen muuta ja varmistaa osumat🤷

Vierailija
29/54 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten EU vastaa USA:n tulleihin? Kääntää sille toisen posken kuin Jeesus?

Vierailija
30/54 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

selvittäkääs ny eka ettette puollusta jotain paikallista diktaattoria. jos kansalaisia on 2miljoonaa ja brutto on 2miljardia niin ei kauheen pahalta kuulosta siihen elintasoon.

yleensä nämä Afrikan johtajat ovat juuri niitä diktaattoreita jotka viidakkoveitsillä tappavat lapsetkin joukoittain

Vierailija
31/54 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

28. Oli käynyt ampumaradalla treenaamassakin ennen h-hetkeään. Mutta ohi menivät kudit tosipaikassa.

Vierailija
32/54 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen sitä korvaan anpujaa ku aikaa olis ollu ampua se kymmenen muuta ja varmistaa osumat🤷

kuolihan sielä ihminen, perheen isä.

Vierailija
33/54 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häyhälle olisi ollut käyttöä.

Vierailija
34/54 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trump lopetti woken luojan kiitos, sekös vassuja harmittaa kun ei voi levittää kuvottavaa ideologiaa enää yliopistoissa  

Vierailija
35/54 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu. Trumpin toinen kausi on ollut erittäin suuri pettymys. 

Vierailija
36/54 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma maa ensin - ajattelu on vahingollista. 😇😇😇😇😇

Vierailija
37/54 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tärkeintö on minä itse. Toisinaan on hyvä etuja saadakseen teeskennellä olevansa tasa-arvon ja ihmisoikeuksien kannattaja.

Vierailija
38/54 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma maa ensin - ajattelu on vahingollista. 😇😇😇😇😇

Tribalismia. Jos on etua,muuten ei kiinnosta.

Vierailija
39/54 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna Marin on samalla tavalla mulkku ja Tuppurainen ja Kiuru myös. Mitäs tähän sanot. Haukutte viisasta miestä.

Vierailija
40/54 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vaan että sotkee taloutta. Amerikkalaiset ehtivät aloittaa vähemmän uusia sotia ja maailma kenties selviytyy ydintuholta.