Trump on täys mulkku, ei voi muuta sanoa!
Kommentit (54)
No eipä tarvi kauheesti miettiä miksi joku rikas tarkoituksella aiheuttaisi talousromahduksen. Eiköhän se itse ostele halpoja osakkeita ja muuta ja pistää rahoiksi kun käynnistää taas nousun jollain tuuliviirikäännöksellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannatin Trumppia ja hyvä et lopetti woken mutta en minä tällaista kauppasotaa osannut arvata. Tullit tiesin mutta kyllä Trump on nyt foolannut äänestäjiään. Moni nyt katuu jenkeissä nyt ääntään Trumpille kun omaan nilkkaan osuu
Kerropa nyt omin sanoin että mikä se woke on ja miten trumppi sen on muka lopettanut?
Olisiko se esimerkiksi sitä kun naiseksi tekeytyneet miehet menee dominoimaan naisten urheilusarjoihin.
Ja paljon muutakin mielipuolista mitä en lähde erittelemään täällä. Trump lopetti useita woken alle liittyviä lakeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannatin Trumppia ja hyvä et lopetti woken mutta en minä tällaista kauppasotaa osannut arvata. Tullit tiesin mutta kyllä Trump on nyt foolannut äänestäjiään. Moni nyt katuu jenkeissä nyt ääntään Trumpille kun omaan nilkkaan osuu
Mikä sullakin mulkulla on ihmisoikeuksia ja tasa-arvoa vastaan?
Woketus ja dei on tasa-arvon vastakohta, valitaan joku värillinen kääpiölesbo pätevimmän hakijan sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerropa nyt omin sanoin että mikä se woke on ja miten trumppi sen on muka lopettanut?
Olisiko se esimerkiksi sitä kun naiseksi tekeytyneet miehet menee dominoimaan naisten urheilusarjoihin.
Ja paljon muutakin mielipuolista mitä en lähde erittelemään täällä. Trump lopetti useita woken alle liittyviä lakeja.
Mahtoiko jo lähes joka naisten lajissa olla ennätyksen tekijä joku ransuli. Ne tulokset pitäisi nollata pois koska on kusettamalla tehty.
selvittäkääs ny eka ettette puollusta jotain paikallista diktaattoria. jos kansalaisia on 2miljoonaa ja brutto on 2miljardia niin ei kauheen pahalta kuulosta siihen elintasoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon biologiaan eli 2 sukupuoleen.
näin juuri mutta Trumpin mustamaalaajien mielestä jo 4 vuotiaiden pitää päättää itse että haluavat trans leikkaukseen
Ihmettelen sitä korvaan anpujaa ku aikaa olis ollu ampua se kymmenen muuta ja varmistaa osumat🤷
Miten EU vastaa USA:n tulleihin? Kääntää sille toisen posken kuin Jeesus?
Vierailija kirjoitti:
selvittäkääs ny eka ettette puollusta jotain paikallista diktaattoria. jos kansalaisia on 2miljoonaa ja brutto on 2miljardia niin ei kauheen pahalta kuulosta siihen elintasoon.
yleensä nämä Afrikan johtajat ovat juuri niitä diktaattoreita jotka viidakkoveitsillä tappavat lapsetkin joukoittain
28. Oli käynyt ampumaradalla treenaamassakin ennen h-hetkeään. Mutta ohi menivät kudit tosipaikassa.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen sitä korvaan anpujaa ku aikaa olis ollu ampua se kymmenen muuta ja varmistaa osumat🤷
kuolihan sielä ihminen, perheen isä.
Trump lopetti woken luojan kiitos, sekös vassuja harmittaa kun ei voi levittää kuvottavaa ideologiaa enää yliopistoissa
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu. Trumpin toinen kausi on ollut erittäin suuri pettymys.
Vierailija kirjoitti:
Oma maa ensin - ajattelu on vahingollista. 😇😇😇😇😇
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tärkeintö on minä itse. Toisinaan on hyvä etuja saadakseen teeskennellä olevansa tasa-arvon ja ihmisoikeuksien kannattaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma maa ensin - ajattelu on vahingollista. 😇😇😇😇😇
Tribalismia. Jos on etua,muuten ei kiinnosta.
Sanna Marin on samalla tavalla mulkku ja Tuppurainen ja Kiuru myös. Mitäs tähän sanot. Haukutte viisasta miestä.
Hyvä vaan että sotkee taloutta. Amerikkalaiset ehtivät aloittaa vähemmän uusia sotia ja maailma kenties selviytyy ydintuholta.
No EU Ursula tuo kyllä kaikki ihmiset mitä voi täyttämään EU maita väestönvaihdon agendallaan ja jos Suomi kieltäytyy tästä Ursulan EU eliitti hoitaa kyllä vastaan sanojat pois tieltä.