Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pelleilee. Todella omituisella tavalla.

Vierailija
03.04.2025 |

Ollaan oltu yhdessä 2 vuotta ja tätä on jatkunut nyt vuoden.

Mies alkoi tehdä katoamis temppuja joiden aluksi luulin olevan vain sitä, että haluaa omaa tilaa. Muutimme yhteen ja yhtäkkiä aloin huomata, että en löydä häntä mistään. Hän ei vastaa huhuiluun. Lopulta pitkän etsinnän jälkeen löydän hänet jostain varastosta tai komerosta. Hän teennäisesti muka touhuaa siellä jotain, etsii tavaraa tms.

Kuitenkin puolen vuoden aikana hän alkanut tehdä tätä myös ulkona. Ekan kerran se kävi ku oltiin kävelyllä metsässä.

Yhtäkkiä tajusin puhuvani yksin eikä miestä näy missään. Hän ei vastaa puhelimeen.

Lopulta pitkän etsimisen jälkeen palasin kotiin ja mies istui olohuoneessa.

Hän antoi selitykseksi, että hän kadotti minut ja lähti väsyneenä kotiin.

Seuraava tapahtui kaupassa mies katosi kauppaan ja löysin hänet kotoa. Tällaisia on alkanut tapahtumaan aika-ajoin. Joka kerta mies selittää syyksi jotain todella epämääräistä ja vaikuttaa hieman huvittuneelta.

Kysyin suoraan, että nauttiiko hän katoamisista. Hän ei myöntänyt suoraa, mutta sanoi, että onhan tuo hieman huvittavaa jekkuilua.

Asia on alkanut häiritä minua. En myöskään tiedä mies tekee silloin, kun katoaa. Olen alkanut tulla jopa vainoharhaiseksi. Olen alkanut miettimään jopa päihdeongelmaa esimerkiksi alkoholismia tai jopa pettämistä.

Kommentit (354)

Vierailija
141/354 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yle Areenassa oli joskus ruotsalainen sarja Gaslight. Siinä tapahtui tämmösiä asioita. 

Ai se, missä entinen tennistähti pyöritti varmaan sadan naisen haaremia? Suostui narsismipäissään vielä itse dokumenttiin ja kertoi, että hän toimi hyvin näitä naisia kohtaan, kun tarjosi heille (valheellisen) suhteen?

Vierailija
142/354 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun eksä kanssa tykkäsi katoilla ja sitten palasi takaisin kuin mitään ei olisi koskaan tapahtunut. Siinä välissä saattoi ignooraata ja pitää pitkiä aikoja mykkäkoulua. Nää temput tuli aina ihan puskista, saattoi yhtäkkiä vaan kadota vaikka meillä oli hyvin mennyt ja oltiin kivoja asioita suunniteltu ja sovittu. Selvisi usein että olikin retkillään tehnyt jo meidän jutut muiden kanssa. Tämä harhaanjohtaja tykkäsi myös käyttää paljon päihteitä ja hänellä oli useita sivusuhteita. Kyllä tossa on miehellä pahoja ongelmia, nauttii että nainenkin kärsii, ja nainen löytää itsensä syvästä suosta ellei osaa ajoissa lähteä pois. 

Minä todella sairastuin tästä pelleilystä, kirjoitin tämän^ Eksän läheisillekin kerroin tempuista ja kukaan ei tuntunut uskovan, mik

Tuo wing man kohta! Todellakin flirttaili häpeämättömästi silmieni alla. Nöyryyttäviä hetkiä oli valtavasti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/354 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma ex lähti aina kauppaan juuri ennen työvuoroni alkua, meillä oli pieni lapsi jota ei voinut jättää yksin kotiinkaan enkä siis tietenkään voinut lähteä töihin ennen kuin hän palasi. Ihan pakko oli päästä hakemaan jotain 10min ennen kuin minun piti lähteä. Kauppa oli vain 500m päässä että olisi voinut kävelläkin. Aina sai jännätä palaako se takaisin ajoissa etten myöhästy töistä. 

Kerran myös autoni renkaasta tyhjeni ilma vähitellen ja sitä vaihtamaan mennessä liikkeessäkin ihmettelivät asiaa, sanoivat että kuin sitä olisi viilletty jollakin. En uskaltanut edes ajatella että mieheni voisi tehdä jotain sellaista, mutta en olisi hämmästynyt. 

En tiedä vieläkään näin 6 vuoden jälkeen erosta että selvisinkö täysjärkisenä vai en.

Minä luulen, että näissä on parempi kun ei tiedä todellisuutta. Siellä missä on savua, on tulta, ja kun se pahuus tihkuu tuolla tavalla pintaan niin siellä on todennäköisesti jotakin paljon, paljon pahempaa alla.

Niin joo muuten, tuosta kaikkein sairaimmasta tapauksesta johon olen elämäni aikana törmännyt. En siis tyypillisesti näe painajaisia, mutta olen nähnyt enneunia ja sen sellaisia toisinaan (niinkuin aika monet muutkin). Niin tuona aikana kun olin tekemisissä hänen ja sukunsa kanssa, näin todella sairaita unia pedofilia-insestistä sekä murhista. Nämä unet ovat tietysti myös loppuneet, mitä kauemmaksi olen heistä päässyt. 

Vierailija
144/354 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa voi olla takana myös sairas mustasukkaisuus. Katoaa tahallaan jotta pääsisi yllättämään kumppaninsa rysän päältä. Sairaalloisen mustasukkainen kun kuvittelee kumppaninsa hankkiutuvan salarakkaidensa seuraan heti kun hän itse katoaa näköpiiristä.

Vierailija
145/354 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yle Areenassa oli joskus ruotsalainen sarja Gaslight. Siinä tapahtui tämmösiä asioita. 

Ai se, missä entinen tennistähti pyöritti varmaan sadan naisen haaremia? Suostui narsismipäissään vielä itse dokumenttiin ja kertoi, että hän toimi hyvin näitä naisia kohtaan, kun tarjosi heille (valheellisen) suhteen?

Ai tuollainenkin ollut. Tämä ruotsalainen sarja kertoi nuorista, poikaystävä vei esim tytön mökilleen ja katoili siellä..

Vierailija
146/354 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma ex lähti aina kauppaan juuri ennen työvuoroni alkua, meillä oli pieni lapsi jota ei voinut jättää yksin kotiinkaan enkä siis tietenkään voinut lähteä töihin ennen kuin hän palasi. Ihan pakko oli päästä hakemaan jotain 10min ennen kuin minun piti lähteä. Kauppa oli vain 500m päässä että olisi voinut kävelläkin. Aina sai jännätä palaako se takaisin ajoissa etten myöhästy töistä. 

Kerran myös autoni renkaasta tyhjeni ilma vähitellen ja sitä vaihtamaan mennessä liikkeessäkin ihmettelivät asiaa, sanoivat että kuin sitä olisi viilletty jollakin. En uskaltanut edes ajatella että mieheni voisi tehdä jotain sellaista, mutta en olisi hämmästynyt. 

En tiedä vieläkään näin 6 vuoden jälkeen erosta että selvisinkö täysjärkisenä vai en.

Minunkin autonrengas hajosi jotenkin mystisesti juuri silloin, kun olin hetken suhteessa psykopaatin kanssa. Lisäksi "vitsaili"' laittaneensa autooni tallentavan paikantimen. Vitsaili myös siitä, miten jotkut lähtevät maitokauppaan eivätkä koskaan palaa. 

Lapsuuskotona oli sairas henkilö. Meillä oli tulipalo ja minulle tapahtui pienenä ihmeellisiä tapaturmia. Lisäksi oli seksuaalissävytteistä toimintaa.

Täysjärkinen olen, mutta sairastunut muuten.

Ap, voit ihmetellä, miksi ketjusi täyttyy tällaisesta, mutta siksi, että nämä kaikki ovat liitännäistä toimintaa kuvailemiisi tapahtumiin.

Vierailija
147/354 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mieheni teki tuota aikoinaan oli omahyväinen narsisti. Todella sairas päästään, mikä alkoi vähitellen ilmetä.

Kerrankin olimme eräässä lasten huvipuistossa, mies katosi yhtäkkiä. Ihmettelimme minne. Lopulta lähdin lapsen kanssa syömään. Ja siellähän mies istui kaikessa rauhassa ruokailemassa!

Myös suuttuessaan lähti ajamaan autolla, saattoi olla parikin päivää poissa ja palata sitten muina miehinä.

Vierailija
148/354 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et halua erota, tee hänelle samanlaisia temppuja eli kosta.

Tällälailla hän huomaa miltä tuntuu, kun toinen katoaa.

Kun hän tekee katoamistempun, ole niinkuin et olisi huomannutkaan, mitä tapahtui. Homma menettää silloin hupinsa.

Vierailija
149/354 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen nimi ei ollut Gaslight. Mutta siinä se typerä nainen yritti rakastaa sitä petollista mieslasta ehjäksi. Luonnollisesti epäonnistui.

Vierailija
150/354 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex-mieheni teki tuota aikoinaan oli omahyväinen narsisti. Todella sairas päästään, mikä alkoi vähitellen ilmetä.

Kerrankin olimme eräässä lasten huvipuistossa, mies katosi yhtäkkiä. Ihmettelimme minne. Lopulta lähdin lapsen kanssa syömään. Ja siellähän mies istui kaikessa rauhassa ruokailemassa!

Myös suuttuessaan lähti ajamaan autolla, saattoi olla parikin päivää poissa ja palata sitten muina miehinä.

Kyllä riidat ja erimielisyydet oikeuttaa nämä aina katoamaan ja sitä myötä pettämään. Ongelmat ei näissä suhteissa selviä, ne vain lisääntyy. 

Vierailija
151/354 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun hän tekee katoamistempun, ole niinkuin et olisi huomannutkaan, mitä tapahtui. Homma menettää silloin hupinsa.

Tuskin noin sekopäistä miestä kiinnostaa aidosti jos toinen katoaa. Tuossa on vaarana että mies kostaa vastaiskun myöhemmin jollain pahemmalla tavalla. Mieshän ei todellakaan katoa siksi ettei tiedä miltä se aapeestä tuntuu, vaan juuri siksi että nauttii aiheuttaessaan niitä tunteita aapeelle.

Ei kannata leikkiä tulella. Ero vaan heti ja ukko blokkiin. Kuulostaa vaaralliselta tyypiltä, kuten ketjun kommenteista olemme saaneet nähdä.

Vierailija
152/354 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai tuollainenkin ollut. Tämä ruotsalainen sarja kertoi nuorista, poikaystävä vei esim tytön mökilleen ja katoili siellä..

Aah, ei ollut tuo. Tuo oli vaan tällaisesta sarjapettäjästä, casanovasta. Nämä naiset perustivat fb-ryhmän vertaistueksi ja paljastui että heitä oli muistaakseni joku 80.

Vierailija
153/354 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minunkin autonrengas hajosi jotenkin mystisesti juuri silloin, kun olin

Juu, joidenkin ihmisten lähellä alkaa kummasti tapahtumaan sairastumisia ja onnettomuuksia.

Vierailija
154/354 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hän huomaa, miltä tuntuu, koska psykopaatin päästä puuttuu ne palikat, joilla se tunteminen tapahtuisi. Hän saattaisi olla jopa innoissaan, että hänelle tarjotaan actionia, koska hänen aivonsa kaipaavat stimulaatiota. He eivät halua, että kumppani on luotettava ja turvallinen vaan juuri päin vastoin. Juuri sen verran sairaita ovat.

Narsisti voi jopa tajuta, psykopaatti ei, koska on erilainen organismi, joka ei muutu ikinä normaaliksi.

Vierailija
155/354 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä riidat ja erimielisyydet oikeuttaa nämä aina katoamaan ja sitä myötä pettämään. Ongelmat ei näissä suhteissa selviä, ne vain lisääntyy. 

Ja niitä riitoja luonnollisesti myös luodaan, jotta pääsee katoamaan.

Vierailija
156/354 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu ei. Hullua aikuista ei rakasteta tai pahoinpidellä "ehjäksi". Siinä että lähtee kostamaan alentuu vain itse psykon tasolle.

Vierailija
157/354 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä ilman parisuhdetta on oikeasti ihan hyvää elämää. Olen nyt muutaman vuoden ollut yksin, enkä missään nimessä vaihtaisi tätä leppoisuutta huonoon parisuhteeseen. Jättäisin tuollaiset "kostot" tekemättä ja eroaisin.

Tiedän, kun tunteita on niin kipeää tekee. Mutta jo vuoden päästä sitä voi itselleen naureskellen ja päätään pudistellen muistella, miten pitkään tuli katsottua toisen huonoa käytöstä. Että kuinka paljon sitä omaa energiaa kului turhaan siihen mielipahaa, jota toisen käytös aiheutti, kun sen voisi käyttää vaikka jonkin kivaan harrastukseen.

Vierailija
158/354 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin noin sekopäistä miestä kiinnostaa aidosti jos toinen katoaa. Tuossa on vaarana että mies kostaa vastaiskun myöhemmin jollain pahemmalla tavalla. Mieshän ei todellakaan katoa siksi ettei tiedä miltä se aapeestä tuntuu, vaan juuri siksi että nauttii aiheuttaessaan niitä tunteita aapeelle.

Ei kannata leikkiä tulella. Ero vaan heti ja ukko blokkiin. Kuulostaa vaaralliselta tyypiltä, kuten ketjun kommenteista olemme saaneet nähdä.

En usko, että kaikki katoamistemppuja tekevät ovat parantumattomia psykopaatteja. Toki tällaisella ihmisellä on nahoissaan paha olla.

Vierailija
159/354 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa voi tosiaan käydä niin kuin ap:lle nyt kävi ja näyttää käyneen joillekin muillekin tässä ketjussa. Mutta onneksi voi käydä päinvastoinkin. Hyvästä esimerkistä käy tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi.

Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.

Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.

Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonommaksi muuttunut, mutta kyllä hän alkoi

Miksi tämä juttu piti copypasteta tähänkin ketjuun? Ja aina joku menee lankaan ja luulee että liittyy asiaan jotenkin. Tää sama teksti ilmestyy varmaan joka päivä vähintään yhteen ketjuun vaikkei liittyisi asiaan mitenkään.

Vierailija
160/354 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos tajuaa, että oma lapsuus on vääristänyt reagointia ja rajojen laittoa, työstää sitä, self help tai terapia.

Minä en reagoinut tuollaiseen, koska psykopaatin lapsena oli alitajunta ja hermosto kasvanut siihen, että on parasta olla reagoimatta ja koska ei voi reagoida, on parasta olla tuntematta kipua. Olen nyt opetellut reagoimaan ja tuntemaan sekä tunnistamaan tilanteita, joissa pitää juosta, jos sellaiseen vielä törmään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän