Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pelleilee. Todella omituisella tavalla.

Vierailija
03.04.2025 |

Ollaan oltu yhdessä 2 vuotta ja tätä on jatkunut nyt vuoden.

Mies alkoi tehdä katoamis temppuja joiden aluksi luulin olevan vain sitä, että haluaa omaa tilaa. Muutimme yhteen ja yhtäkkiä aloin huomata, että en löydä häntä mistään. Hän ei vastaa huhuiluun. Lopulta pitkän etsinnän jälkeen löydän hänet jostain varastosta tai komerosta. Hän teennäisesti muka touhuaa siellä jotain, etsii tavaraa tms.

Kuitenkin puolen vuoden aikana hän alkanut tehdä tätä myös ulkona. Ekan kerran se kävi ku oltiin kävelyllä metsässä.

Yhtäkkiä tajusin puhuvani yksin eikä miestä näy missään. Hän ei vastaa puhelimeen.

Lopulta pitkän etsimisen jälkeen palasin kotiin ja mies istui olohuoneessa.

Hän antoi selitykseksi, että hän kadotti minut ja lähti väsyneenä kotiin.

Seuraava tapahtui kaupassa mies katosi kauppaan ja löysin hänet kotoa. Tällaisia on alkanut tapahtumaan aika-ajoin. Joka kerta mies selittää syyksi jotain todella epämääräistä ja vaikuttaa hieman huvittuneelta.

Kysyin suoraan, että nauttiiko hän katoamisista. Hän ei myöntänyt suoraa, mutta sanoi, että onhan tuo hieman huvittavaa jekkuilua.

Asia on alkanut häiritä minua. En myöskään tiedä mies tekee silloin, kun katoaa. Olen alkanut tulla jopa vainoharhaiseksi. Olen alkanut miettimään jopa päihdeongelmaa esimerkiksi alkoholismia tai jopa pettämistä.

Kommentit (354)

Vierailija
101/354 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi katselet tuollaista?

No mitä pitäisi tehdä? Olen yrittänyt tivata syitä selvyyttä, mutta tuloksetta.

Ap

Mitä sinä niillä syillä teet? Voiko tuollaiselle käytökselle oikeasti olla joku hyväksyttävä syy?

Ihan pimeää settiä, jätä mies katoilemaan itsekseen. Se pitää sinua pilkkanaan.

Vierailija
102/354 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on totta niin tekisin aapeena itse katoamistempun, enkä palaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/354 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju saa minut hyvin mietteliääksi. Minun eksäni ei harrastanut eksyttämistä mutta oli muilla tavoin erittäin itsekeskeinen ja provosoiva. Hänen "erikoisuutensa" oli seksuaa.lisella väki.vallalla vitsailu. Joko se kohdistui minuun tai naisiin yleensä. En pitänyt hänen juttujaan hauskoina, ja sain kuulla olevani huumorintajuton. 

Mikä ihme saa aikuisen ihmisen kiusaamaan puolisoaan tuolla tavalla? Ajattelen, että näillä kiusaajilla on hyvin kehnot sosiaaliset taidot, ovat siis hyvin surullisia hahmoja. He hakevat reaktiota, ärsyttävät tahallaan ja provosoivat eivätkä ymmärrä, miksi kerta toisensa jälkeen parisuhteet kariutuvat ja ihmiset ympäriltä kaikkoavat. 

Se on juuri noin kuten joku sanoikin: lapsuudesta on jäänyt jotain puuttum

Onhan se läheisriippuvuutta, jos tuollaista menoa katselee yhtään kauemmin (viikkoja, kuukausia) ja jopa tarvitsee terapiaa siihen. Tuskin sellainen nainen tarvitsee terapiaa, joka laittaa pelin poikki ensimmäisestä tai toisesta kerrasta. 

eri

Syy ei todellakaan aina ole läheisriippuvuus. Jos olet elänyt tynnyrissä, et tiedä, että sen ulkopuolellakin on maailma. Ei se tarkoita, että olisi mikään tarve olla siellä tynnyrissä vaan ihan mielellään lähtee pois, kun tajuaa.

T. Psykopaatin lapsi, joka kuvitteli, että maailma nyt vaan on sellainen

P.S. Ap, eroa, pyydän. Hajotat itsesi tuon miehen kanssa,jos jäät. Etkä varmaan oikeasti halua päästään viallista mieslasta.

Vierailija
104/354 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-kälyni seurusteli jonkin aikaa miehen kanssa, joka teki vähän vastaavaa. Seurustelu loppui siihen, kun mies ei tullut töistä kotiin ja "löytyi" siskonsa veneeltä jostain Välimereltä

Vierailija
105/354 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtisin välittömästi. Ap ei sinunkaan kannata vaivata päätäsi, miksi noin tekee. Se homma kuuluu miehelle itselleen. Ehkä oppii, ehkä ei. Ei ole sinun työsarkasi. Itse päätin jo kauan sitten yhden väkivaltaisen suhteen jälkeen että minä en enää tässä elämässä aio vatvoa yhdenkään miehen edesottamuksia, minä vain reagoin. Suosittelen samaa.

Sama. Suosittelen.

Vierailija
106/354 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies teki tuota suhteen alkuvaiheen jälkeen. Onneksi näin ekalla kerralla ihan vahingossa miten mies lähti tahallaan. En soitellut perään, menin samalla kauppareissulla siskolle ja jäin yötä. Laitoin vasta aamulla tekstarin että missä olen. Jos mies katosi, katosin minäkin. En kertaakaan soittanut perään. Muutaman tälläisen kerran jälkeen mies nosti asiasta hirveän riidan. Puhuttiin siinä asia halki, onneksi mies tajusi lopettaa eikä ole sen jälkeen harrastanut eksyttämistä.

Mies oli aika epäkypsä tunnetasolla muutenkin, minusta tuntuu, että sain kasvattaa hänet aikuiseksi. Jälkeenpäin ajattelen että olisi vaan pitänyt lähteä. Helpommallakin olisi voinut parisuhteessa päästä.

Vierailija
107/354 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole normaali mies. Ohjaa lääkärin puheille.

Juurikin näin mitä edeltäjä lausuu. Katoo sinä äkkäsee ja mies hoidon piiriin. Sen jälkeen voit puntaroida onko jatkoa. Niin kauan olet vapaalla. Jokainen tajuaa, hän ei ole normaali. Ties mitä muuta kuoren alla. Jos ei niin ihme jätkä-elämäsi rakkaus, ihan vaan jätä ja kehota laittamaan itsensä kuntoon ennen seuraavaa parisuhdetta. Kyllä sä parjäät, nyt et nössöille.

Nuo hommat eivät ole parannettavissa. Eivätkä varsinkaan niin, että joku "viedään" lääkäriin. Elämässäni on ollut kaksi tuollaista tapausta, molemmat psykopaatteja. Se on rakenteellinen vika aivoissa, joka ei ole parannettavissa. 

Lievemmässä tapauksessa miehellä on persoonallisuushäiriö. Sen parantaminen vaatii henkilön itsensä kovan motivaation sekä vuosikausien, jopa joissain tapauksissa vuosikymmenen terapian. 

Mitä sinä kuvittelet siellä lääkärillä tapahtuvan? 

Vierailija
108/354 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadota itsesi ja tavarasi kämpästä.

Vierailija
109/354 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kertoo miehestä seuraavaa:

Ei rakasta, ei kunnioita, ei tunne empatiaa, nauttii toisen härnäämisestä, ei välitä tai nauttii toisen kivusta, ei ole vastuuntuntoa, on tunnetasolla häiriintynyt lapsi jne jne.

Vierailija
110/354 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että tekee muutakin, mitä et ole vielä tajunnut. Piilottelee tavaroitasi, laittaa ruokaasi rauhoittavia/laksatiiveja/unilääkettä/myrkkyä, piilovittuilee tavalla, jota et hahmota jne. Tekee erilaisia testejä, miten reagoit mihinkin. Löystää renkaiden pultit, antaa lapsen tippua pöydältä, usuttaa lemmikit tappelemaan, no ihmisetkin. Sitten väliin on niin ihana ja mukava, ettet pystyisi tajuamaan tapahtumia ja niiden tahallisuutta.

Kuuluvat tuohon samaan settiin.

Vierailija
111/354 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eksä kanssa tykkäsi katoilla ja sitten palasi takaisin kuin mitään ei olisi koskaan tapahtunut. Siinä välissä saattoi ignooraata ja pitää pitkiä aikoja mykkäkoulua. Nää temput tuli aina ihan puskista, saattoi yhtäkkiä vaan kadota vaikka meillä oli hyvin mennyt ja oltiin kivoja asioita suunniteltu ja sovittu. Selvisi usein että olikin retkillään tehnyt jo meidän jutut muiden kanssa. Tämä harhaanjohtaja tykkäsi myös käyttää paljon päihteitä ja hänellä oli useita sivusuhteita. Kyllä tossa on miehellä pahoja ongelmia, nauttii että nainenkin kärsii, ja nainen löytää itsensä syvästä suosta ellei osaa ajoissa lähteä pois. 

Vierailija
112/354 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oletko vielä terve vai alkanut jo sairastaa? Noiden kanssa sairastuu henkisesti ja/tai fyysisesti.

Vierailija
113/354 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tahallista tietenkin ja vallankäyttöä. Haluaa nöyryyttää.

Sadismia.

Vierailija
114/354 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan normaali ei noin tee. Jotain älytöntä huomion hakua tuo on. Seuraavan kerran kun katoaa johonkin piiloonsa niin anna olla siellä. Siinähän sitten äijä funtsii kuinka kauan kehtaa kökkiä jossain komerossa ja kuinka tulla pokkana ulos sieltä. 

Vierailija
115/354 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla, että tekee muutakin, mitä et ole vielä tajunnut. Piilottelee tavaroitasi, laittaa ruokaasi rauhoittavia/laksatiiveja/unilääkettä/myrkkyä, piilovittuilee tavalla, jota et hahmota jne. Tekee erilaisia testejä, miten reagoit mihinkin. Löystää renkaiden pultit, antaa lapsen tippua pöydältä, usuttaa lemmikit tappelemaan, no ihmisetkin. Sitten väliin on niin ihana ja mukava, ettet pystyisi tajuamaan tapahtumia ja niiden tahallisuutta.

Voi olla piilotettuja kameroita, mikrofoneja, paikantimia, jopa aseita (! Valitettavasti ja ihan oikeasti, vaikka kuulostaa uskomattomalta). Voi vuotaa seksiänne nettiin. Ja takuuvarmasti panee muitakin ja jos seksi on välillänne hyvää niin se on teatraalisen hyvää, ei lämpimän intiimiä. Tulee myös pyytämään jotain iljettävää seksiä tai satuttaa sinua kesken.

Vierailija
116/354 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV-palstan miehet ja exät ei petä yhtenäkään päivänä=)

Vierailija
117/354 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun eksä kanssa tykkäsi katoilla ja sitten palasi takaisin kuin mitään ei olisi koskaan tapahtunut. Siinä välissä saattoi ignooraata ja pitää pitkiä aikoja mykkäkoulua. Nää temput tuli aina ihan puskista, saattoi yhtäkkiä vaan kadota vaikka meillä oli hyvin mennyt ja oltiin kivoja asioita suunniteltu ja sovittu. Selvisi usein että olikin retkillään tehnyt jo meidän jutut muiden kanssa. Tämä harhaanjohtaja tykkäsi myös käyttää paljon päihteitä ja hänellä oli useita sivusuhteita. Kyllä tossa on miehellä pahoja ongelmia, nauttii että nainenkin kärsii, ja nainen löytää itsensä syvästä suosta ellei osaa ajoissa lähteä pois. 

Minä todella sairastuin tästä pelleilystä, kirjoitin tämän^ Eksän läheisillekin kerroin tempuista ja kukaan ei tuntunut uskovan, mikä lisäsi omaa hulluuden tunnetta. 

Vierailija
118/354 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, jotkut tekevät tällaista isompaa ja pienempää tarkoituksella. Eivät vastaa viesteihin ennen kuin vasta sitten, kun asia on jo pois päiväjärjestyksestä. Kaikki tämä tehdään olevinaan omassa aikataulussa, mutta jotenkin jännästi sattumalta se aikataulu on sellainen, joka aiheuttaa aina muille vakavaa haittaa. Erittäin vaarallinen persoonatyyppi läheiselle eikä heitä saa tietenkään myöskään kiinni, koska elävät näennäisesti "kiltisti" ja ovat välittäviä. 

Vierailija
119/354 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi katselet tuollaista?

No mitä pitäisi tehdä? Olen yrittänyt tivata syitä selvyyttä, mutta tuloksetta.

Ap

Siis toinen käyttäytyy kuin joku vähä-älyinen ja sinä odotat järkevää selitystä? Ja mikä selitys sitte nolisi sellainen, että kannattaisi jäädä ja jatkaa tuon käytöksen sietämistä? Aivan, sellaista ei ole.

Vierailija
120/354 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä todella sairastuin tästä pelleilystä, kirjoitin tämän^ Eksän läheisillekin kerroin tempuista ja kukaan ei tuntunut uskovan, mikä lisäsi omaa hulluuden tunnetta. 

Juuri näin. Ovat ns. seuramiehiä ja niin kivoja kavereilleen ja jopa uhrin sukulaisille että saattaa mennä koko kylä hämyyn. Vain se uhri tietää mitä tapahtuu ja kukaan ei usko häntä, kun se toinen on niin rehti ja reipas. Näissä tapauksissa ei auta kuin hankkiutua eroon mahdollisimman nopeasti ja pysyvästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi