Avioehto on täysin turha.
Osoittaa epäluottamusta toista kohtaan, jos vaatii tuon tekemään.
Kommentit (418)
Liikennevakuutus on epäluottamusta toisten ja omiin ajotaitoihin, jos semmoisen ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Gold diggerin puhetta.
Jos mennään naimisiin, niin silloin täytyy luottaa toiseen eikä tehdä typeriä ehtoja.
Älä sitten tee sellaista. Muut tehköön mitä itse parhaaksi näkevät. Eikös ole helppoa?
Vierailija kirjoitti:
Älä sitten tee sellaista. Muut tehköön mitä itse parhaaksi näkevät. Eikös ole helppoa?
En haluakaan, mutta toinen haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko P.A. ja toisella on varallisuutta?
Mikään ei tässä maailmassa ole varmempaa kuin epävarmuus. Aika suuri osa avioliitosta päättyy eroon joko avioehdon kanssa tai ilman. Jokainen sitten tykönään miettii, kannattaako avioehdon tekeminen vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko P.A. ja toisella on varallisuutta?
Mitä sitten. Asia ei kuulu sulle
Avioehto voi olla täysin turha tai täysin perusteltu, eikä sillä välttämättä ole mitään tekemistä luottamuksen kanssa.
Minulla ei ole avioehtoa, koska olemme yhdessä rakentaneet elämämme ja meillä on yhteiset lapset, joille kaikki lopulta menee.
Jos menisin uudelleen naimisiin, avioehto olisi ehdoton koska meillä olisi väkisinkin erillinen varallisuuspiiri ja eri perilliset, joten kyse olisi omien lasteni "turvaamisesta", jotta omaisuuteni menisi heille riippumatta siitä, mihin se avioliitto päättyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siispä ette sovi toisillenne ja teidän on viisainta erota.
Ei todellakaan ole. Jos ei suostu avioehtoon, herää kysymys, miksi haluaa solmia avioliiton.
Otsikko ei vastaan aloituksen sisältöä. Voit ihan rauhassa olla sitä mieltä, että se osoittaa epäluottamusta, mutta eihän se siitä turhaa tee, päinvastoin.
Avioehdon pitäisi olla pakollinen. Olisi selkeintä niin.
Joo on turha, jos olet siivellä eläjä.
Jokainen täysijärkinen, jolla on muutakin kuin tuulen huuhtoma perse, tekee avioehdon.
Vierailija kirjoitti:
Avioehto voi olla sisällöltään hyvikin erilainen riippuen mistä on haluttu määrätä. Että mikä se pakollinen sitten niistä olisi.
Jokainen avioliitto päättyy joskus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avioehto voi olla sisällöltään hyvikin erilainen riippuen mistä on haluttu määrätä. Että mikä se pakollinen sitten niistä olisi.
No se tekeminen olisi pakollinen. Olisi selkeät pelisäännöt eron varalta.
Gold diggerin puhetta.