Deittimies naureskeli muun sukupuolisten wc:lle.
Nyt mietityttää, kannattaako tapailua jatkaa, jos toinen ajattelee sukupuolista noin. Eli oli vain naisia ja miehiä.
Kommentit (52)
Kyllä itsekin olisin nauranut. Järkevä mies! Sukupuolia on vain mies ja nainen ja kaikki muu on mielenhäiriötä.
Ei kuulosta sivistyneeltä vaan umpimieliseltä mieheltä. Itse tunnen hyvin yhden muunsukupuolisen ja yhden transsukupuolisen, ihania ihmisiä.
Sukupuolia on niin monta kuin kukin haluaa kuvitella. Valtaväestön näkemys on kuitenkin ensisijainen: 2
Minä en tuollaisen miehen kanssa menisi toisille treffeille, koska tuo osoittaa, että ajattelemme perustavanlaatuisista arvokysymyksistä eri tavalla. Hän ei myöskään vaikuta järin hyväkäytöksiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulosta sivistyneeltä vaan umpimieliseltä mieheltä. Itse tunnen hyvin yhden muunsukupuolisen ja yhden transsukupuolisen, ihania ihmisiä.
Ovat toki, mutta kumpikin heistä on joko mies tai nainen. Toinen kuvittelee olevansa jotain kolmatta, toinen kuvittelee olevansa vastakkaista sukupuolta.
Vierailija kirjoitti:
Sukupuolia on niin monta kuin kukin haluaa kuvitella. Valtaväestön näkemys on kuitenkin ensisijainen: 2
Kerrotko näistä uusista sukusoluista jotka ilmestyvät kuvittelemalla?
Itsekin nauran tuota mielisairautta kun on olemassa vain 2 sukupuolta, miettikää te jotka edistätte tätä sairautta ennen teille ois naurettu ja pahimmassa tapauksessa lukittu hullujenhuoneeseen eikä tarvitse mennä kuin 10, 20 vuotta taaksepäin.
Niin minäkin nauran. Kyllä on maailma mennyt monimutkaiseksi, ennen oli vaan tyttöjä ja poikia, miehiä ja naisia. Nyt on jos mitä kummajaisia.
Mistä muunsukupuolinen tunnistaa että joku toinen muunsukupuolinen on hänen kanssaan samaa sukupuolta?
Vierailija kirjoitti:
Niinpä niin, mutta molemmat heistä ovat syntyneet joko tyttönä tai poikana.
Oli asiasta mitä mieltä tahansa, jotain olennaista se kertoo empatiakyvystä ja käytöstavoista, jos treffeillä (ensitreffeillä??) naureskelee avoimesti millekään ihmisryhmälle. Juu ei kiitos.
No muunsukupuolisten WC:t olisivat aika naurettava juttu. Koska kuka tahansa voi sitten mennä niihin. Muunsukupuolisuus pelkästään tunne. En sitä väitä etteikö osa ihmisistä niin tuntisi.
Eikö niitä muita sukupuolia ole ainakin tuhat variaatiota alan asiantuntijoiden mielestä ? Eikö jokaiselle variaatiolle pitäisi olla oma vessa ? Vai kävisikö yksi invavessa kaikille niille, jotka syystä tai toisesta eivät voi asioida tavallisessa miesten tai naisten vessassa ?
Naurettavaksi mennyt maailman meno. Kohta jokaiselle mielenvikaiselle löytyy ihan oma vessa kun ei voi normaalia wc:tä käyttää.
Kyllä Antti Tuiskullekin pitää olla vessa.