Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jotkut voi mennä niin sekaisin jostain jääkiekosta? Meidän kaupungissakin porukka on ihan hurmoksessa jostain SaiPasta.

Vierailija
02.04.2025 |

Mihin tahansa menee, mustakeltaista vilisee silmissä. 😵

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jalkapallosta menevät vielä enemmän. On jopa tapettu ja kannattajia. Eikö ollut joku sotakin alkanut

Vierailija
2/51 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinulla ole mitään ihtohimoa? Kannattamaasi joukkuetta, bändiä tai joitain muuta idolia? Sääli. Elämä on paljon hienompaa, kun on positiivisia tunteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saipa olisi nyt Mestiksessä jos karsinnat olisi ollut jo viime vuonna

Vierailija
4/51 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran ollut pitopalvelukeikalla jäähallin VIP-aitiossa ja nähnyt ihan paikan päällä kun isot miehet sekoaa. Onko se se hien, rään ja ulosteen lemu joka noissa halleissa leijailee ja herättää testot vanhallakin ukolla.

T: ei koskaan enää

Vierailija
5/51 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on viihdettä massoille. Siinä kuin elokuvat, teatteri, ooppera, konsertit, yleisö vaan on eri. Ei tosin täysin.

Vierailija
6/51 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annetaan nyt ihmisten vähän irrotella tässä ankeassa maailmantilanteessa. Monelle tuokin ilo on tärkeä ja kenties ainoakin.

Vierailija
7/51 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vaan että on jotain mielekästä sisältöä elämässä. Joillekin se on jääkiekko, varsinkin Suomessa.

Vierailija
8/51 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sinulla ole mitään ihtohimoa? Kannattamaasi joukkuetta, bändiä tai joitain muuta idolia? Sääli. Elämä on paljon hienompaa, kun on positiivisia tunteita.

Idoleita mulla oli teini-iässä joita fanitin silloin samalla tavalla kuin aikuiset miehet nykyään. Esim E-Type ja Bacstreet Boys.

Nyt aikuistuessani kuuntelen edelleen musiikkia, nykyisin laidasta laitaan, mutta en enään niinkään fanita enää ketään artistia rai mitään bändiä. Se aika on jäänyt nuoruuteen. Ap

Vierailija
9/51 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse seuraa jääkiekkoa, mutta mun mielestä on ihan mahtavaa, että ihmisillä on tällaisia ilon aiheita piristämässä arkea. Voidaan välillä mennä sekaisin porukalla jääkiekosta tai Euroviisuista tai mitä nyt milloinkin. Ihan mahtavaa, hauskaa, kevyttä, inhimillistä, rentoa ja kaikesta työstä ja arjen velvollisuuksista poikkeavaa. 

Vierailija
10/51 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annetaan nyt ihmisten vähän irrotella tässä ankeassa maailmantilanteessa. Monelle tuokin ilo on tärkeä ja kenties ainoakin.

Muuten samaa mieltä, mutta "ankea maailmantilanne" on vähän teennäinen perustelu, asiat on kuitenkin aika hyvin.

Vierailija
11/51 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on kyllä erikoisia :D

Vierailija
12/51 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen silti tarvi lähteä lapasesta. ihan eri kun iloita kannattamansa joukkueen onnistumisesta.

Vierailija
13/51 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on viihdettä massoille. Siinä kuin elokuvat, teatteri, ooppera, konsertit, yleisö vaan on eri. Ei tosin täysin.

Riehutko ja huudatko kun näet hyvän elokuvan tai hyvän konsertin. Kuset käytöville ja hakkaat sen joka ei pitänyt samasta kappaleesta. Tatuoit myös vaikka flyygelin kuvan ja sisustat kotisi samoilla kuvilla 

Vierailija
14/51 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa piireissä usein halveksutaan naisten urheilua ja sen takia itse koen miesurheilun aika vastenmieliseksi.

Vierailija
15/51 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska jääkiekko ei ole osa elämää, vaan elämä on osa jääkiekkoa.

Vierailija
16/51 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ihmetyttää kuinka jotkut jaksaa lässyttää jostain politiikasta päivät pääksytysten.

Mulle sm-liigan finaalit merkitsee enemmän ku eduskuntavaalien tulos.

Vierailija
17/51 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on kyllä erikoisia :D

Oon nainen ja omaan kausikortin

Vierailija
18/51 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisko käy joka matsissa, ihan kirurgi on vaam et ei ne kaikki ole mitään persvakomiehiä. 

kannattaa joskus käydä paikan päällä. 

Vierailija
19/51 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noissa piireissä usein halveksutaan naisten urheilua ja sen takia itse koen miesurheilun aika vastenmieliseksi.

Naisten lätkä on niin surkeaa. Yksikään naisten joukkue ei pärjäisi miehille millään sarjatasolla. Itku tulisi jos vähän taklaa.

Vierailija
20/51 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, Saipa on paras !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan