Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On 2.4. ja lämpötila täällä minun 16 m2 yksiössä on jo +27

Vierailija
02.04.2025 |

Miten kestän?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kissojen takia et kosaan edes tuuleta asuntoa? Miksi et ole hommannut ikkunaverkkoja?

On niin paskaa taas, että taitaa olla provo vaan.  

Vierailija
22/38 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikkuna auki, niin näillä keleillä nopeasti viilenee. Kesällä sitten tilanne toki eri.

Onneksi meillä yläkerran viilentää ilmalämpöpumppu ja alakerta pysyy luontaisesti 21 asteessa vaikka olisi kesällä hellettä kaksi viikkoa putkeen.

Kissat hyppää ulos jos avaan ikkunan. 

ap

No, onhan siinä tuuletusikkuna, jossa säleikkö tai raon voi säätää niin, ettei kissa mahdu! Auki vain 24 h. Seuraavaksi toki alat valittamaan katupölystä ja siitepölyallergiastasi..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen kerran yksi iso ääri-ilmiö. Suomessa maalis-huhtikuun taitteessa melkee 20 astetta on aivan käsittämätöntä!!Sanokaa mun sanoneen niin se kesän ensimmäinen +40 astetta on lähempänä ku vois ikinä kuvitella. Ku huomaa miten sairaaks tää ilmasto on menny nii parin vuoden sisällä jossaki Suomessa mitataa kesällä +40. Se on aivan varmaa ikävä kyllä :jos näin aikasin keväällä yltää jo melkee kahteenkymppii

Vierailija
24/38 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jälleen kerran yksi iso ääri-ilmiö. Suomessa maalis-huhtikuun taitteessa melkee 20 astetta on aivan käsittämätöntä!!Sanokaa mun sanoneen niin se kesän ensimmäinen +40 astetta on lähempänä ku vois ikinä kuvitella. Ku huomaa miten sairaaks tää ilmasto on menny nii parin vuoden sisällä jossaki Suomessa mitataa kesällä +40. Se on aivan varmaa ikävä kyllä :jos näin aikasin keväällä yltää jo melkee kahteenkymppii

Sitten jotkut vielä sanovat että mitään ilmastonmuutosta ei ole.

Vierailija
25/38 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käännä termostaatit kiinni.

Vierailija
26/38 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmastointi laite

Ei välttämättä mahdu pieneen asuntoon ja sekin kuluttaa niin paljon sähköä että ei ole opiskelijalla varaa maksaa.

Vierailija
27/38 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha vähä sul on pieni asunto

Vierailija
28/38 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi voi aina mennä itäsiipeen, jos länsisiivessä on tukahduttavan kuumaa.

Vierailija
29/38 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulussakaa ei oo enää senttiäkää lunta ja nurmi vihertää jo selvästi siellä täällä =D eihän tässä oo mitään järkee. Naurattas jos ei itkettäs tän planeetan sairastuminen. 

Vierailija
30/38 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2001 pääsiäisenä pysty uimaan hietsussa ja oli t-paitakeli. Me tultiin pohjos-suomesta käymään serkuilla helsingissä ja oltiin vaan et miten eteläsuomessa voi olla näin lämmintä

Vierailija
31/38 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla 23 astetta sisällä ja lämmitän uunit ja hellat lämpöisiksi jotta talo varaa lämpöä itseensä koska huomenna viilenee ja puhaltaa pohjoisesta jolloin on valmiiksi lämpöä kun kelit kylmenee 0-5 asteen välille.

Sinun yksiösi tulee jäähtymään aika nopeasti kylmenevän kelin johdosta.

Vierailija
32/38 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita patterit päälle ettei tule vilu.

Vierailija
33/38 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa tää kommentti: mää veikkaan että tänä vuonna kesä alkaa todella aikasin koska aurinko pääsee nyt helpommin taas lämmittämään maan pintaa koska on ollu talven heikko lumi ja jäätilanne joka heijastas säteilyä takas avaruuteen. Heti vapun jälkee alkaa terminen kesä ainaki Helsinki-Oulu välillä. Vapusta myös tulee lämpimin koskaan. Veikkaan 15-20 astetta vappuna

Vierailija
34/38 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odottelen sitä jo innolla. Harvoin tässä maassa tarkenee kunnolla

Vierailija
35/38 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesät ei myöskään ole ollut Suomessakaa normaaleja enää vuoskausii. Pelkkää sietämätöntä hellettä täynnä kuukaudesta toiseen, joka tuntuu et ei ees lopu enää ku syyskuussaki viel käristää

Vierailija
36/38 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmastointi laite

Kumpi?

Vierailija
37/38 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oulussakaa ei oo enää senttiäkää lunta ja nurmi vihertää jo selvästi siellä täällä =D eihän tässä oo mitään järkee. Naurattas jos ei itkettäs tän planeetan sairastuminen. 

Mikä tässä on niin vakavaa? Talvi dominoinu vuodenaikoja pituudessa jo ihan tarpeeksi. Ihana ku Suomen kesät pitenee vauhdilla. Varmaa 10 vuoden päästä toukokuu on jo kokonaan kesäkuukausi. Miks se on niin vakavaa? Sehän on ihanaa!! 

Vierailija
38/38 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on semmonen tunne että jälleen aivan järkyttävä ilmastonmuutos hellepätsikesä tulossa. Sanokaa mun sanoneen nin +34 astetta viikosta toiseen kesä tulee olemaan. Ku näin aikasin alkaa lämpötilat jo kohota pysyvämmin kohti 20 astetta vaikka huhtikuutaki vielä puolet jälellä!! . Noh.. Vesipedot ja rantalöhöilijät varmaan nauttii

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan