Muita jotka parisuhteessa haaveili sinkkuudesta ja mitä silloin tekisi. Kuinkas sitten kävikään....
Haaveilin aina kuinka saisin silloin elää oman aikataulun mukaan, mutta itseasiassa en enää kaivannutkaan harrastuksiin tai yksin ulos uloilemaan, koska ei tarvinnut hakea sitä omaa aikaa. Kaupoissa kiertelyn halukin on loppunut oikeastasn kokonaan, koska tarvetta millekkään ei juurikaan ole. Unelmoin myös, että sinkkuna kävisin ulkona syömässä ja kahvilla koska haluaisin ja istuisin niissä vaikka tuntitolkulla. No enpä ole 2 vuoden aikana käynyt kertaakaan, koska nyt ajatus on lähinnä ahdistava ja kiusaalinen. Ravintolassa en ole käynyt viettämässä iltaa tai edes päivää kertaakaan. Ja niinkuin aikanaan karehdin kuinka mukavaa olisi mennä ihan koska vain piipahtamaan drinksuilla kenenkään siihen puuttumatta (ex mies oli kaikkea kivaa ja varsinkin juomista vastaan oman alkoholistitaustansa vuoksi). Ei ole mennyt siis niin kuin Strömsöössä tai miten kuvittelin.
Kommentit (8)
Sinkkuna ei kiinnosta enää ketään :(
Sitä tässä ihmetekllee, että kuka Ap:n pakotti ja painosti parsuteeseen, jos parisuhde oli vain sinkkupäivisätä haaveilemista.....
Vierailija kirjoitti:
Sinkkuna ei kiinnosta enää ketään :(
Ainakin jos olet mies, niin arvosi nousee huomattavasti jos miehellä otaksutaan olleen aiempia suhteita tai edes yksi suhde naisen kanssa, . Kun taas kumasti tämä menee naiseilla aivan päinvastoin, jos miehen arvosa nostaa niin naisten kohdalla vastaavasti arvostus ja haluttavuss parisuhdekumppanina laskee......
Vierailija kirjoitti:
Sitä tässä ihmetekllee, että kuka Ap:n pakotti ja painosti parsuteeseen, jos parisuhde oli vain sinkkupäivisätä haaveilemista.....
En ole ap, mutta kai sitä silloin haaveili rakkaudesta. Tosin nuoret naiset ovat nykyään viisaampia ja toteuttavat muita unelmiaan etunojassa, eivät haali siihen miestä riipaksi.
Mä haaveilen, että ei aina tarttis lähteä salille/ryhmäliikuntaan. Alan jo vihata niitä paikkoja. Nykyään viikolla kaikki miehen kanssa vietetty yhteinen aika on sitä, että käydään salilla/ryhmäliikunnassa. Olen miettinyt, ollaanko liian erilaisia vai mitä hittoa. Mies on sanonut ettei hän voisi olla yhdessä sellaisen kanssa, joka ei huolehdi itsestään. Itse kun kuitenkin syö terveellisesti ja käy salilla. Ironista, että hän painaa yli 100kg ja itse painan alle 50kg. Tänäänkin oli kuva instagrammissa jostain possumunkista ja kahvista. En nyt heti tuon takia ole jättämässä, mutta en tiedä kauanko jaksan tuota salia kun olis muutakin tekemistä. Ja kai se sitten on ero jos en sinne salille suostu lähtemään.
Ihmisellä on taipumus perusfomoon. Eli oot kaivannut noita asioita koska alitajuisesti oot pelänny jääväs ulos kaikesta kivasta. Nyt oot vaan oppinut ettei elämä oo sellast. Kiva!
Vierailija kirjoitti:
Mä haaveilen, että ei aina tarttis lähteä salille/ryhmäliikuntaan. Alan jo vihata niitä paikkoja. Nykyään viikolla kaikki miehen kanssa vietetty yhteinen aika on sitä, että käydään salilla/ryhmäliikunnassa. Olen miettinyt, ollaanko liian erilaisia vai mitä hittoa. Mies on sanonut ettei hän voisi olla yhdessä sellaisen kanssa, joka ei huolehdi itsestään. Itse kun kuitenkin syö terveellisesti ja käy salilla. Ironista, että hän painaa yli 100kg ja itse painan alle 50kg. Tänäänkin oli kuva instagrammissa jostain possumunkista ja kahvista. En nyt heti tuon takia ole jättämässä, mutta en tiedä kauanko jaksan tuota salia kun olis muutakin tekemistä. Ja kai se sitten on ero jos en sinne salille suostu lähtemään.
Itselleni (miehenä) herää kysymys, että millaisia myönnytyksiä vastaavasti mies on tai on olluyt valmis tekemään jotka ovat sinulle tärkeitä; vai oliko taas ni-in jännä mies, että hyppäät vaikka kaivoon, jos mies sanoo, ett se on hänestä tärkeää, että hänen naisensa hyppää aina kaivoon silloin kun sattuu kehottamaaan, että hyppää kaivoon....
Kyllä minä olen keskittynyt täysillä harrastuksiin. Tosin mitään menoeläintä minusta ei tullut, liekö rajoittavasta eksästä, koronasta, hintojen noususta vai ihan itsestäni johtuvaa. Löytyi uusikin mies, mutta tämä on sellaista mallia, joka ei haittaa harrastamista.