On 2.4. ja lämpötila täällä minun 16 m2 yksiössä on jo +27
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Eikö noiden miniasuntojen idea ole että siellä käydään vain nukkumassa?
Teen kotona etätöitä ja wolttaan ruuat myös kotiin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Etkö osallistu kaupungin pöhinään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apEtkö osallistu kaupungin pöhinään?
Käytä
Käytän museokorttia kerran tai kaksi vuodessa.
ap
Muuta isompaan asuntoon alueelle, jossa halvempaa. Luulisi olevan etätyöläiselle mahdollista.
Ikkuna auki, niin näillä keleillä nopeasti viilenee. Kesällä sitten tilanne toki eri.
Onneksi meillä yläkerran viilentää ilmalämpöpumppu ja alakerta pysyy luontaisesti 21 asteessa vaikka olisi kesällä hellettä kaksi viikkoa putkeen.
Ja täällä ihmiset pitävät hulluna, kun sanoo, että ihan hyvin voi olla kesä huhtikuusta lokakuullekin asti. Tulevaisuudessa on jopa hätätilanne, jos huhtikuussa ei ole hellettä.
Miksi haluat viettää kaiken aikasi 16 neliön kuumassa kämpässä ?
Ei siellä niin kuuma vielä voi olla. Nyt on ilta, ikkuna auki
Miksi et hanki siirrettävää ilmastointilaitetta? Sillä minä pidän kämppäni viileänä kesällä.
Vierailija kirjoitti:
Ikkuna auki, niin näillä keleillä nopeasti viilenee. Kesällä sitten tilanne toki eri.
Onneksi meillä yläkerran viilentää ilmalämpöpumppu ja alakerta pysyy luontaisesti 21 asteessa vaikka olisi kesällä hellettä kaksi viikkoa putkeen.
Kissat hyppää ulos jos avaan ikkunan.
ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat viettää kaiken aikasi 16 neliön kuumassa kämpässä ?
Olen tyypillinen autistiretardi 22v opiskelijanainen Kalliossa.
Onko lasitettu parveke? Ota lasit pois kokonaan ja sitten tuuletus parvekkeen oven kautta.
Mulla on vaan 18.9, pitää nyt lisätä lämmitystä tässä kaksiossa.
Kissat?!? Kuinka monta kissaa 16 neliön yksiössä?
Tämähän käy mielenkiintoiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
No laita kunnon verkot ikkunaan.
Sama lämpötila omassakin asunnossa. Kesällä hellekelit ovat aika tukalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Etkö siis koskaan avaa ikkunaa? Laita siihen verkko. Myös kerrostaloon voi asentaa viilennykseen ilmalämpöpumpun, jos on parveke. Minä asennutin vuokralaiselle kun sen saa vähentää kuitenkin verotuksessa. Maksoi asennettuna 1400, ei hirveä summa vuokranantajalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Jos aurinko paistaa sisään, on keksitty sellaiset kuin verhot ja tietenkin ikkunan saa yleensä auki, niin voi tuulettaa. Mutta onhan se järjen käyttö nykyisin harvinaista