Mieheni rillaa takapihan terassilla ihan tohkeissaan ja lipittää olutta
Tekasen ihanan raikkaan salaatin ja sitten herkutellaan.
Kesä Welcome!
Kommentit (41)
Kylläpä mammoja harmittaa toisten täysin normaali elämä. :D
Jaa no me olimme molemmat tohkeissamme kun grillikausi alkoi 😆 Se on tämä Suomen kesä 😎
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuolette karsinogeeneihin. En karehdi. Itse en edes tykkää grilliruuasta, joka aina rasvaista roskaruokaa. Aloittajan mies tekee toki grillissä raikkaita voilepiä, eikö niin?
AINA RASVAISTA, no vidduako laitat sinne grilliin AINA RASVAISTA, älä nyt jumalauta väitä että rasvaa tirisevät tuotteet juoksevat itse grilliin, grillaa kasviksia tai pyöritteletkö nekin ensin voissa ?
Grilliruoka ei kiinnosta. Ihan sama vaikka olisi omena palamassa.
Mies on alkoholisti. Ei ole normaalia juoda kaljaa keskellä viikkoa.
Jätä se sika. Mies ei saa olla tohkeissaan, iloinen ja harrastella omia juttujaan.
Vierailija kirjoitti:
Mies on alkoholisti. Ei ole normaalia juoda kaljaa keskellä viikkoa.
Teki juuri viikon putkeen hommia ja tänään toinen lomapäivä.
Ap
Ei ihme että puolet suomalaisista on kalja pötsejä ja siideri valaita.
Vierailija kirjoitti:
Onpas tylyt tädit taas paikalla kun grillaaminenkin on niin junttia ja kamalaa.
Sehän on. Otetaan sian perse ja hiillostetaan se suolenmutkassa. Syödään suoli sormin.
Mutta ah niin hauskaa ja hyvää (etenkin tofu).
Vierailija kirjoitti:
Illalla mennää Tapparam matsii!
Siitä se kesäloma alkaa.
Pitkä talvi takana. Onneksi on jo huhtikuu.
Voi harmi sitä syöpää hankkii jo talvella =(
Rusketusta iholle ja suolistoon.
Täällä vielä tuoreet kalat tulee järvestä 45cm jään paksuus.
Meillä vihervassarimies istuu takapihalla ja joku oli kussut grilliin, ku ei syty, mutta sai jointin syttymään.
Johonkin sentään kykenee pikkulauantaina.
Ei lainkaan hienos tunutta meillä sensijaan oli leikkele splatter luxus aamiaisella 7:mää erin laista leikkeleitä ja vielä 8:satta jonka teimme ihan itse talouden hoitajaamme hyödyntäen harmittaa vain kun lähi metsää ei ole vieläkään siivottu vaikka vielä on työttömiä miksi eivät mene tuonne metsään töihin tai luxus saunamme taakse siksi Kokoomus
Me rillataan huomenna koska luvattu lämmin päivä. Viikonloppuna piti mennä mökille mutta luvattu kovaa myrskyä joten ei varmaan mennä.
Joko se on pihvi ja suihinottopäivä?
No nii näkyy savu nousevan käske kääntää välillä, korkkia kiinni välillä. Hauskaa iltaa olkaa kiltisti nyt.
Vierailija kirjoitti:
Me rillataan huomenna koska luvattu lämmin päivä. Viikonloppuna piti mennä mökille mutta luvattu kovaa myrskyä joten ei varmaan mennä.
Myrskyä/ tuulta on tulossa pari päivää. Lentää grillit lepikkoon.
Miksi? Kaljamaha calling. Niin suomalaista psykoosissa alkaa grillaamaan ja rynniä terssille tuopin ääreen. Minä ainakin menen lenkille ja salille, jottei ala kesän mittaan näyttämään tuopilta🤣🤣! Kyllä se kesä sieltä tulee ja nuo asiat ehtii tekemään ihan sivistyneesti.