Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55669)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunkas se Hellun äitiys hoitui siellä Jenkeissä ihan moitteettomasti? Kukaan ei valittanut mitään.
Täällä onkin sitten huono äiti. Todella mielenkiintoista.
Jenkeissähän hänestä just tehtiin useiden huippuasiantuntijoiden toimesta se vanhemmuusarvio, jossa hänen katsottiin olevan vahingollinen lapsilleen ja sekoittavansa omansa ja näiden tarpeet. Eli ei se Helenan vanhemmuus sielläkään todellakaan mitään moitteetonta ollut.
Siellä kyllä todettiin, että molemmat on keskivertoa parempia vanhempia. Siitäkin huolimatta, että todettiin myös, että Helenalla on vaikeuksia erottaa lasten tunteet/tarpeet omistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen mieli on ihmisellä, joka ystävällisesti jättää lastensa äidin tai isän erossa asunnottomaksi toiseen maahan?
Lasten äidille oli hankittu matkalippu pois toisesta maasta, samalle lennolle lasten kanssa, ja on tarjottu asuntoa täältä. Sellainen mieli.
Aika paljon pitää järjestää asioita ennen kuin muutto toisesta maasta luonnistuu. Tässä taas niin valkopestään miestä joka sai lapset mukaansa ja uusi muita tuli heti perässä lasten kanssa samaan kotiin.
Ja miehenkö ei ollenkaan tarvinnut järjestää omiaan ja lasten asioita? Mies vaan sai lapset mukaansa ja niin sitä tultiin, hups.
En kai sellaista väittänyt. M
Tässä tapauksessa kuitenkin mies sai omat sekä lasten asiat järjestettyä toiseen maahan, ex-vaimo ei edes omiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen mieli on ihmisellä, joka ystävällisesti jättää lastensa äidin tai isän erossa asunnottomaksi toiseen maahan?
Lasten äidille oli hankittu matkalippu pois toisesta maasta, samalle lennolle lasten kanssa, ja on tarjottu asuntoa täältä. Sellainen mieli.
Aika paljon pitää järjestää asioita ennen kuin muutto toisesta maasta luonnistuu. Tässä taas niin valkopestään miestä joka sai lapset mukaansa ja uusi muita tuli heti perässä lasten kanssa samaan kotiin.
Ja miehenkö ei ollenkaan tarvinnut järjestää omiaan ja lasten asioita? Mies vaan sai lapset mukaansa ja niin sitä tultiin, hups.
Mikko teki tarkan selonteon järjestelyistä, tietnekin 2 lasta koululaisia, koulun valinnut, omakotitalon osti koulun lähistöltä, niin ja tietnekin harrastukset mitä lapset alkaa harrastamaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helenan lapset on huostaanotettu. Hyvien äitien lapsia ei oteta.
Eikä hyvä lasten isä tee sitä mitä Mikko lastensa äidille tehnyt! Aivan kammottava ihminen. Monet rikosilmoituksetkin tehnyt ja vankilaan halunnut lähettää! Oksettavaa!
Vankilaan joudutaan syystä ja Hellulla on jo aika monta syytä. Jos aletaan vertailemaan kumpi on ollut se kammottava ihminen tässä suhteessa, niin villi veikkaus että Hellu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Niinpä niin. Tämänkin kirjoittajan mielestä pointti on siinä mitä Helena haluaa. Ilmaiseksi. Exän kustantamana. Helena ei vaan ole siinä asemassa että valikoi mitä haluaa ja joku muu maksaa."
Taisit nyt unohtaa, että Helena omisti lainvoimaisesti puolet Kakskerran kiinteistöstä.
Kyllä omisti tontista puolet aina heinäkuuhun 2023 asti.
Niin. Mutta nyt on nyt ja itse luopui puolikkaastaan rahaa vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Niinpä niin. Tämänkin kirjoittajan mielestä pointti on siinä mitä Helena haluaa. Ilmaiseksi. Exän kustantamana. Helena ei vaan ole siinä asemassa että valikoi mitä haluaa ja joku muu maksaa."
Taisit nyt unohtaa, että Helena omisti lainvoimaisesti puolet Kakskerran kiinteistöstä.
Niin, Helenan nimissä oli puolet Kakskerran kiinteistöstä = TONTISTA, josta oli velkaa. Mikko kuittasi pois Hellun velat ja KOKO KIINTEISTÖ = TONTTI siirtyi Mikon omistukseen. Ja siten myös rakennukset. Piste. (jos en väärin muista tämä lukee oikeudenpäätöksissä)
Se kiinteistö on joko tontti tai koko kiinteistö, sinä tulkitset asiaa nyt molempina sen mukaan kenen maaliin pelaat. Tuo kiinteistö on Suomen lain mukaan kokonaisuus, ei tontti, siksi Helena on rekisterimerkinnän turvin siellä asunut ja osaomistajana häntä on pidetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen takia ei ole muita vaihtoehtoja kuin että omaa porukkaa täällä mustamaalaa lasten äitiä. Sopii Mikon arvomaailmaan. Minä minä minä ja minun rahat minut talot minun lapset minun ura minun mökki minun valta...
Onneksi Helena ei puhu lainkaan minä minä minä, minun minun lapset ja minun minun mökki, minun minun koti:)
Ei unohdeta mun merta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helenan lapset on huostaanotettu. Hyvien äitien lapsia ei oteta.
Eikä hyvä lasten isä tee sitä mitä Mikko lastensa äidille tehnyt! Aivan kammottava ihminen. Monet rikosilmoituksetkin tehnyt ja vankilaan halunnut lähettää! Oksettavaa!
Rikoksista kuuluu tehdä rikosilmoitus. Ja yksityishenkilöt eivät lähetä ketään vankilaan, vaan tuomioistuimet. Taisit lintsata yläasteen yhteiskuntaopin tunnit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Helenalle tullut yllätyksenä, että nyt pakkaat ja lähdet Suomeen. Helena vaan ei osaa hoitaa asioitaan ajoissa.
Joo tämä on tätä höpöhöpöä taas mitä team Helena valehtelee. Hänellä oli useita kuukausia tiedossa Suomeen muutto ja aikaa yllinkyllin järjestää asiansa.
Aikanaan tieto tulee julkisuuteenkin.
Ai sitten kun on riittävästi Helenaa maalitettu? Sulla ei ihan pysy palikat kasassa. Ensin kyse ei ollut häädöstä ja siksi sen sai tehdä noin. Nyt sitten kuitenkin oli kyse häädöstä ja siitä oli ilmoitettu ja siksi sen sai tehdä noin.
Taitaa kuule olla tasan niin, että Mikko on itse lähetellyt ilmoituksiaan ja kaikki tämä on ollut sen petaamista että pääsee kuin koira veräjästä jälleen tuosta Kakskerran älyttömästä touhusta. Siinä samalla Helenasta maalataan kuvaa, jolla lapset saadaan Helenalta pois lopullisesti ja kansa palvoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikko olisi hyvin voinut odottaa että Kakskerran omistajuuden riita-asia saadaan päätökseen. Varsinkin kun hän tiesi, että Helenan koti on Kakskerran vierashuvilassa, eikä hänellä ole muuta kotia Turussa. Mikko tiesi, että tämä tulee vaikuttamaan lastensuojelun päätöksiin. Silti hän ajoi lastensa äidin kadulle.
Mikolle on tärkeämpää päästä itse viettämään kesää Kakskertaan kuin lastensa tarve äitiinsä. Hirviömäistä käytöstä isän osalta. Kaikki me kuulimme ja näimme kuinka paljon tämä ihminen tuottaa tuskaa lapsilleen.
Antaisitko sinä exän asua kodissasi ilmaiseksi vuoden? Miksi Helena ei ostanut miljoonalla omaa asuntoa? Miksi ei kelv
Helenalla oli tuhannen taalan paikka ostaa koti , miksdi ei? Ei pitänyt tärkeänä tai oletti että hänen koti on Edinan koti. Tärkeä on koti, sitähän Helena painotti Nannan haastattelussa. Nanna kysyi siihen malliin että eikö se oo kallista pitää sitä taloa. Helena keksi ratkaisun, hän myy sen ja ostaa pienemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helena tiesi Suomeen muuton jo vuosia.Mikko ilmoitti kun ura NHL jäillä päättyy muuttaa Turkuun.Helena haki eroa ja yritti kosmetiikka yrityksen turvin saada viisumin jenkkeihin.Yritys tuotti Vain 3000$ oikeus katsoi että sillä hän ei pysty elämään maassa.Seuraava yritys oi avioitua Troy H kanssa.Elivät avoliitossa ja tämän vuoksi Helena jäi maahan kun lapset lähtivät Suomeen.Troy jätti Helenan ja hänen oli tultava tänne.Oikeudessa myös pyydettiin Helenan suunnitelma miten hän tulisi toimeen jenkeissä lasten kanssa.Tälläistä hän ei toimittanut.Hänellä ei myöskään ollut mitään suunnitelmaa miten eläisi Turussa lasten kanssa.Siksi ex mies Tarjosi Majakanrannan asuntoa,jotta saa järjestää rauhassa asiat Suomessa.Se ei käynyt Helenalle ja tilanne on hänen omien päätöstensä ja toimensa myötä tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, Helenan nimissä oli puolet Kakskerran kiinteistöstä = TONTISTA, josta oli velkaa. Mikko kuittasi pois Hellun velat ja KOKO KIINTEISTÖ = TONTTI siirtyi Mikon omistukseen. Ja siten myös rakennukset. Piste. (jos en väärin muista tämä lukee oikeudenpäätöksissä)
Se kiinteistö on joko tontti tai koko kiinteistö, sinä tulkitset asiaa nyt molempina sen mukaan kenen maaliin pelaat. Tuo kiinteistö on Suomen lain mukaan kokonaisuus, ei tontti, siksi Helena on rekisterimerkinnän turvin siellä asunut ja osaomista
Ei ole, vaan siksi että hän halvensi oikeutta eikä allekirjoittanut paperia eli keksi keinon vitkutella. Mitään omistamisia ei hänellä siellä ole ollut 7/23 jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme, että viranomaisilta meni näin kauan ennenkuin puuttuivat tilanteeseen. Väkisinkin tulee mieleen jos kyseessä olisi ollut mies henkilö niin asiaan olisi puututtu jo aikaisemmin.
Sosiaalitoimi vihelsi pelin poikki viroharakalta ihan kalkkiviivoilla.
Yleisesti kun puhutaan niin tosiaankin jos kyseessä olisi ollut mieshenkilö niin hänet olisi vain poistettu viranomaisten toimesta kiinteistöstä jo alkumetreillä vaikka rapaojaan eikä ketään olisi kiinnostanut sentin vertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kai sellaista väittänyt. M
Mukeilla alkaa mennä vähän tunteisiin.🤣🤣🤣 varo nyt ettet pyörry suihkuun ja sitten poliisi tai ambulanssi tai joku virolainen aivar tulee ja nappaa sut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kiinteistö on joko tontti tai koko kiinteistö, sinä tulkitset asiaa nyt molempina sen mukaan kenen maaliin pelaat. Tuo kiinteistö on Suomen lain mukaan kokonaisuus, ei tontti, siksi Helena on rekisterimerkinnän turvin siellä asunut ja osaomista
Silloin kun lainhuuto on tehty 50/50 Helenalle ja Mikolle, noita rakennuksia ei ole ollut edes olemassa, joten kukaan ei ole niitä voinut omistaakaan. Kiinteistö = tontti. Tai siis oikeastaan tontiT, niitähän on kaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen takia ei ole muita vaihtoehtoja kuin että omaa porukkaa täällä mustamaalaa lasten äitiä. Sopii Mikon arvomaailmaan. Minä minä minä ja minun rahat minut talot minun lapset minun ura minun mökki minun valta...
Onneksi Helena ei puhu lainkaan minä minä minä, minun minun lapset ja minun minun mökki, minun minun koti:)
Unohdit tärkeimmän..."my husband".
Sehän muutti Kuuskertaan tai oliko Neloskertaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei unohdeta mun merta!
Sitä ei tulla koskaan unohtamaan 🤣
mies asui muuten Amerikassa paljon kauemmin kuin tämä kyvytön ja saamaton naisenkuvatus.
Toi että paljon asioita järjestettävänä on helenan puhetta. Tässä puhutaan nyt jonkun hullun kanssa, joka oikeesti uskoo helena koivun sanaan. Apua. Kyllä maailmassa on näitä huijattavia ihmisiä helppo löytää. Ei ihme että sodat saa jatkua kun aina on joku joka uskoo kun joku helena sanoo että nyt täytyy jatkaa sotimista.
helenalla tosiaan meni 10 kk eli tasan niin kauan kuin amerikan viisumia oli jäljellä. Lasten asuminen Suomessa ei kiinnostanut paskaakaan. Ihana, välttävä äiti heillä tosiaan. Helenalla oli ihana narkkaritroy joka lupasi naida helenan jos mikon rahahanat pysyy auki. Ihanaa rakkautta siis! Ei voi muuttaa! Sitten vielä mikko lopetti maksamisen ja troy jätti sen takia. Mikon syytä. Hirveä mies ja kiusaa eksäänsä. Mukilogiikka on pettämätön!