Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!

Vierailija
02.04.2025 |

Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…

Kommentit (55669)

Vierailija
10201/55669 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko tarjosi sovittelussa Helenalle 120 neliön asuntoa asuttavaksi lasten kanssa. Ei kelvannut. Sen sijaan Helana murtautui Kakskerran mökille ja alkoi kutsua sitä kodiksi.

Ei kelvannut niin, silti Mikolle tuli yllätyksenä ettei Helena sinne muuttanut? Tyhmänäkö Mikkoa pidät? 

Jos ajattelet pikkasen pidemmälle kuin Mikko-fanituksesi kautta. Jos sinä olisit kieltäytynyt erossasi sovittelussa asunnosta, siltikö exäsi petaisi tilanteen, jossa sulla ei ole asuntoa? Ja jos, hänkö estäisi sua näkemästä lapsianne asunnossa, johon sulla on laillinen oikeus paperilla? Jos, sinun vikasiko se olisi? Noissa on aina kaksi osapuolta ratkomassa asuoita lasten kannalta parhaaksi eikä se toteudu, jos molemmat eivät ole osa ratkaisua vaan vänkää vastaan. Helena olisi voinut hankkia jonkun muun paikan niin, mutta kun ei hankkinut, mikä järki Mikon oli ajaa tilanne siihen ettei lapset saaneet äitinsä kanssa Kakskerrassa olla? 

Vierailija
10202/55669 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko Ylidaudan ukkelit mennä jonnekin muualle viljelemään sitä misogyniaanne? 👋🏼

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10203/55669 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päänäyttelijä on hiljaa, kunnes torstaina ilmestyy uusi Seiska, josta saamme lukea monen sivun tarinan, kuinka Hänet on poistettu naamiomiesten, pelottavan ison koiran ja poliisien julmalla avustuksella väkisin omasta kodista ja viety sairaalaan, vaikka Hän on menettänyt valtaisan järkytyksen ja trauman takia tajunsa. 

Minä olen valmis lyömään tästä asiasta vaikka vetoa! Veikkaus???

Ei unohdeta pelottavaa nahkaremmiä.

Vierailija
10204/55669 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että Helsinkiin on täytynyt mennä taas viikonloppuna... Rahaa siis riittää viinibaariin ja bensa maksaa.

Vierailija
10205/55669 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päänäyttelijä on hiljaa, kunnes torstaina ilmestyy uusi Seiska, josta saamme lukea monen sivun tarinan, kuinka Hänet on poistettu naamiomiesten, pelottavan ison koiran ja poliisien julmalla avustuksella väkisin omasta kodista ja viety sairaalaan, vaikka Hän on menettänyt valtaisan järkytyksen ja trauman takia tajunsa. 

Suihku täytyy myös muistaa mainita. 

Vierailija
10206/55669 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin että Helsinkiin on täytynyt mennä taas viikonloppuna... Rahaa siis riittää viinibaariin ja bensa maksaa.

Olisiko joutunut menemään Helsinkiin, kun muutakaan paikkaa ei ollut? Oman asunnon hankkiminen on niin last season.

Vierailija
10207/55669 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juttu Seiskaan myyty (että saa lisää apinaviiniä?) ja torstaihin asti täytyy olla hiljaa, veikkaus.

Johan se Mikkokin tilitti lehdessä, niin miksi ei? 

Vierailija
10208/55669 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikko tarjosi sovittelussa Helenalle 120 neliön asuntoa asuttavaksi lasten kanssa. Ei kelvannut. Sen sijaan Helana murtautui Kakskerran mökille ja alkoi kutsua sitä kodiksi.

Ei kelvannut niin, silti Mikolle tuli yllätyksenä ettei Helena sinne muuttanut? Tyhmänäkö Mikkoa pidät? 

Jos ajattelet pikkasen pidemmälle kuin Mikko-fanituksesi kautta. Jos sinä olisit kieltäytynyt erossasi sovittelussa asunnosta, siltikö exäsi petaisi tilanteen, jossa sulla ei ole asuntoa? Ja jos, hänkö estäisi sua näkemästä lapsianne asunnossa, johon sulla on laillinen oikeus paperilla? Jos, sinun vikasiko se olisi? Noissa on aina kaksi osapuolta ratkomassa asuoita lasten kannalta parhaaksi eikä se toteudu, jos molemmat eivät ole osa ratkaisua vaan vänkää vastaan. Helena olisi voinut hankkia jonkun muun paikan niin, mutta kun ei hankkinut, mikä järki Mikon oli ajaa tilanne siihen ettei lapset saaneet äitinsä kanssa Kakskerras.

???

Oliko Helenalla laillinen oikeus paperilla murtautua Kakskertaan ja  muuttaa kirjansa Kakskertaan ilman ex-miehensä suostumusta? Mielenkiintoinen kysymys.

Vierailija
10209/55669 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suihku täytyy myös muistaa mainita. 

Koska päästää toimittamaan hellulle Onnea uuteen kotiin ja suihkuun?

Vierailija
10210/55669 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helenan tavalla ei kelan muuttokehotukset ole ongelma. Kun näet mieleisesi talon, niin siirrät kirjasi sinne ja menet ikkunasta sisään.

Parasta kaikessa, ei tarvitse maksaa enää vuokraa.

Vierailija
10211/55669 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypillisiä miehiä kommentoimassa asioita, joita vain nainen voi ymmärtää. Vain nainen ymmärtää pelon tilanteessa, jossa olet yksin ja vastassa on vieraita miehiä, jotka ovat lukinneet portin. Hävetkää tällaiset kommentoijat.

Vierailija
10212/55669 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypillisiä miehiä kommentoimassa asioita, joita vain nainen voi ymmärtää. Vain nainen ymmärtää pelon tilanteessa, jossa olet yksin ja vastassa on vieraita miehiä, jotka ovat lukinneet portin. Hävetkää tällaiset kommentoijat.

Monella yksin olevalla miehelläkin olisi kakat housussa 💩, mutta täällä kirjoittelee NIIN kovia tyyppejä, että tunnu missään, jos olis tuntemattomia omalla pihalla. 😆😂

Vierailija
10213/55669 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juttu Seiskaan myyty (että saa lisää apinaviiniä?) ja torstaihin asti täytyy olla hiljaa, veikkaus.

Lakimiehen mukaan ovat sopineet, että kumpikaan ei kommentoi tätä kiistaa. Siis Helena ja Erno. 

Todista tämä Vanhapiika.  Miksi laitat sanojasi toisten suuhun.???   Pitääkö poistaa sun kaikki paskapueet ???

En ole Vanhapiika, kuka hän sitten lieneekin. Joku laittoikin sulle jo otteen Iltalehden jutusta ja Erno kommentista. 

Eikö ole ihan selvää, että lakimies neuvoo päämiestään olemaan lopultakin hiljaa? 

Vierailija
10214/55669 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt oli kyllä aika paksua juttua. Helena mitään pelännyt. Kunhan vaan tekee draamaa kaikesta mitä ikinä vaan päässään keksii. Se oli koiran hihna. Meillä on niitä useita. Kunhan vaan meni sinne isottelemaan muka-omistajana. Että mä nautin, kun tuo ylimielinen lehmä joutui pihalle tuolta.

Vierailija
10215/55669 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot selkeästi yksinkertainen. Kannattaisi vähän miettiä miksi ihminen ei jää yksin tuossa tilanteessa, eikä todellakaan pidä jäädä yksin.

Vierailija
10216/55669 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa tietämättömälle, mistä on saanut alkunsa Helenaa puolustelevien kutsuminen mukeiksi? 

He tilaavat Helenalta fight for your rights-mukeja. 

Muki maksaa 40 euroa ja rahat menee hellulle. Ei siis mihinkään hyväntekeväisyyteen tai kampanjaan, vaikka mainos siihen viittaakin. 

Mukista ei varmaan veroja pahemmin maksella? Mutta joo, pari-kolme kymmentä mukia kuussa niin on vuokra maksettu.

Ei makseta ei ja noissa muki- ja kosmetiikkamainoksissa taidetaan rikkoa myös mainontalainsäädäntöä. Kaikki yritysmainonta kun pitäisi merkitä mainontana. Helena on ihan puhtaasti wannabe-taparikollinen jota ei nämä typerät lait tietenkään koske.

Vierailija
10217/55669 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhapiika se keksii näitä moukka veikkauksia kun muuta ei keksi. Pitäisikö meidän veikata tuleeko köyhä jenkkipiika tiineeksi koskaan ??

Vierailija
10218/55669 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin on juttu myyty.Soitti suoraa toimittajalle jo tilanteesta.Helenan tuottama ig ohjelma.Yksinoikeudella 7

Vierailija
10219/55669 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ajattelet pikkasen pidemmälle kuin Mikko-fanituksesi kautta. Jos sinä olisit kieltäytynyt erossasi sovittelussa asunnosta, siltikö exäsi petaisi tilanteen, jossa sulla ei ole asuntoa? Ja jos, hänkö estäisi sua näkemästä lapsianne asunnossa, johon sulla on laillinen oikeus paperilla? Jos, sinun vikasiko se olisi? Noissa on aina kaksi osapuolta ratkomassa asuoita lasten kannalta parhaaksi eikä se toteudu, jos molemmat eivät ole osa ratkaisua vaan vänkää vastaan. Helena olisi voinut hankkia jonkun muun paikan niin, mutta kun ei hankkinut, mikä järki Mikon oli ajaa tilanne siihen ettei lapset saaneet äitinsä kanssa Kakskerras

Miksi mun exä huolehtisi mun asunnostani? Miksi edes haluaisin että hän tekee niin, mehän ollaan eroamassa? Ihan ensiksi haluaisin oman kodin jossa voin alkaa omaa uutta elämää rakentaa ja pohtia. Enkä mä kyllä missään exän mökillä edes haluaisi asua, miksi väkisin riippua kiinni ihmisessä joka ei halua olla mun kanssa? Vaikka mulla joku paperiomistus olisikin, niin asiat on varmaan helpompi sopia jos en ärsytä vastapuolta millään ylimääräisellä. Provosointi ja neuvottelu on kaksi eri asiaa - fiksu pääse vähemmällä.

Vierailija
10220/55669 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhapiika se keksii näitä moukka veikkauksia kun muuta ei keksi. Pitäisikö meidän veikata tuleeko köyhä jenkkipiika tiineeksi koskaan ??

Kuvitteletko sinä ihan oikeasti, että joku vanhapiika on olevinaan joku haukkumasana? Siis ihan oikeasti?

Ketju on lukittu.