Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!

Vierailija
02.04.2025 |

Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…

Kommentit (55669)

Vierailija
10221/55669 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päänäyttelijä on hiljaa, kunnes torstaina ilmestyy uusi Seiska, josta saamme lukea monen sivun tarinan, kuinka Hänet on poistettu naamiomiesten, pelottavan ison koiran ja poliisien julmalla avustuksella väkisin omasta kodista ja viety sairaalaan, vaikka Hän on menettänyt valtaisan järkytyksen ja trauman takia tajunsa. 

Minä olen valmis lyömään tästä asiasta vaikka vetoa! Veikkaus???

Ei unohdeta pelottavaa nahkaremmiä.

Tyypillisiä miehiä kommentoimassa asioita, joita vain nainen voi ymmärtää. Vain nainen ymmärtää pelon tilanteessa, jossa olet yksin ja vastassa on vieraita miehiä, jotka ovat lukinneet portin. Hävetkää tällaiset kommentoijat.

Nyt oli kyllä aika paksua juttua. Helena mitään pelännyt

Sinähän et siitä tiedä hevonvittua pelkäsikö vai ei.

Vierailija
10222/55669 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellulle tulee käymään elämässä todella huonosti ja se on sille oikein!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10223/55669 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päänäyttelijä on hiljaa, kunnes torstaina ilmestyy uusi Seiska, josta saamme lukea monen sivun tarinan, kuinka Hänet on poistettu naamiomiesten, pelottavan ison koiran ja poliisien julmalla avustuksella väkisin omasta kodista ja viety sairaalaan, vaikka Hän on menettänyt valtaisan järkytyksen ja trauman takia tajunsa. 

Ei unohdeta että maho on köyhä lokki.

Vierailija
10224/55669 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suihku täytyy myös muistaa mainita. 

Saattaa tulla yllätys materiaalia suljetusta. suihkutilasta. Tietenkin ennen tajunnan menetystä.

Vierailija
10225/55669 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypillisiä miehiä kommentoimassa asioita, joita vain nainen voi ymmärtää. Vain nainen ymmärtää pelon tilanteessa, jossa olet yksin ja vastassa on vieraita miehiä, jotka ovat lukinneet portin. Hävetkää tällaiset kommentoijat.

No mä olen nainen. En olisi tuossa tilanteessa jäänyt sinne tontille haastamaan vaan olisin ajellut vähän kauemmaksi odottamaan poliisia. Se on ihan poliisin itsensäkin neuvoma tapa, että kannattaa aina ensin poistaa itsensä vaaratilanteesta eikä jäädä sinne kuvailemaan. 

Vierailija
10226/55669 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhapiika se keksii näitä moukka veikkauksia kun muuta ei keksi. Pitäisikö meidän veikata tuleeko köyhä jenkkipiika tiineeksi koskaan ??

Kuvitteletko sinä ihan oikeasti, että joku vanhapiika on olevinaan joku haukkumasana? Siis ihan oikeasti?

Ei sairaalle kannata vastata.

Vierailija
10227/55669 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin että Helsinkiin on täytynyt mennä taas viikonloppuna... Rahaa siis riittää viinibaariin ja bensa maksaa.

Vituttaako. Se on tasan hänen asiansa.  Pitääkö lisää poistaa sun viestejä ?

Vierailija
10228/55669 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hellulle tulee käymään elämässä todella huonosti ja se on sille oikein!

Sulle on käynyt jo. Lisää kuraa tulee sun niskaan, kun toivot muille pahaa. 

Vierailija
10229/55669 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt oli

Katsoin sen videon, jos olisi pelännyt niin ei olisi autosta astunut ja soitti heti poliisit. 

Vierailija
10230/55669 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikolle tulee käymään elämässä todella huonosti ja se on sille oikein!.

Vierailija
10231/55669 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä näitä mukilaisia riivaa että faktoihin ei voi perustella sanomisiaan vaan menee aina haukkumiseksi ja solvaamiseksi. Muuten: eikö se ollut viime keväänä kun helena luuli Mikon haluavan hänet takaisin?

Koko ajanhan Helena on sanonut, että Mikko ei halua päästää hänestä irti. Minusta Mikolla on outo tapa näyttää, että ei halua päästää Helenaa luotaan pois. Minä kyllä mieluummin vaikka kukkia veisin, kun sanoisin, että jätä meidät rauhaan. Ei mitenkään kovinkaan romanttinen mies tuo Mikko, kun naimisiin toisen naisen kanssa meni. Omituisesti osoittaa rakkautensa Helenaa kohtaan. 

Tää on vähän kuin alakoulussa kun tykkäämistä osoitettiin muka kiusaamalla. Mikko laittaa portin lukkoon, se ihan varmasti tarkoittaa sitä että rakastaa. Helenakin ilmaisee tunteitaan tekemällä rikosilmoituksia, ne on ilmeisesti kuin rakkauskirjeitä heille.

Vierailija
10232/55669 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen miettinyt.Miten pystyy laittamaan itsensä kirjoille johonkin osoitteeseen ,jos ei ole dokumenttia näyttää?Eihän kukaan voi itseään kirjoille laittaa ihan randomisti,minne hyvänsä?

Syy Kakskerran sopivuudelle voi olla tuttuuus,lapset tai ylipäätään vain omistussuhde taloon/tonttiin.Ehkä Helena tässä muuttuneessa tilanteessa(lähtö Usa:sta) myös ajatteli ensin asettuvansa Kakskertaan kunnes asiat ovat selvemmät?Väliaikainen ratkaisu.

Vierailija
10233/55669 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin että Helsinkiin on täytynyt mennä taas viikonloppuna... Rahaa siis riittää viinibaariin ja bensa maksaa.

Vituttaako. Se on tasan hänen asiansa.  Pitääkö lisää poistaa sun viestejä ?

Helena on vaan juonut vettä. 

Vierailija
10234/55669 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä olen nainen. En olisi tuossa tilanteessa jäänyt sin

Tee sinä vaikka hevonveetä ...ketään ei kiinosta.

Vierailija
10235/55669 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vettä viinibaarissa La- iltana, oloasu päällä ja lippis päässä, eli alleviivataan ettei oltu bilettämässä vaikeuksien keskellä. Kuva sattumalta niin, että tällä kertaa ei vedetty sivullisia mukaan. Ok. Ja ei liity mitenkään kahteen viinilaatikkoon eikä kiinteistöltä poistamiseen. Painetussa numerolehdessä Torstaina loput?

Vierailija
10236/55669 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan nainen kyllä olen. Sellainen nainen joka tunnistaa koiran talutushihnan kun sellaisen näkee.

Vierailija
10237/55669 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa uskoa nyt seiskaa, vettä on juonut, on siinä värilasikin mutta se on jonkun muun. 

Vierailija
10238/55669 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhapiika se keksii näitä moukka veikkauksia kun muuta ei keksi. Pitäisikö meidän veikata tuleeko köyhä jenkkipiika tiineeksi koskaan ??

Kuvitteletko sinä ihan oikeasti, että joku vanhapiika on olevinaan joku haukkumasana? Siis ihan oikeasti?

Puumeri kuvittelee. Mummot Hellun puolesta ry.

Vierailija
10239/55669 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vettä viinibaarissa La- iltana, oloasu päällä ja lippis päässä, eli alleviivataan ettei oltu bilettämässä vaikeuksien keskellä. Kuva sattumalta niin, että tällä kertaa ei vedetty sivullisia mukaan. Ok. Ja ei liity mitenkään kahteen viinilaatikkoon eikä kiinteistöltä poistamiseen. Painetussa numerolehdessä Torstaina loput?

Viinitonkat jäi Kakskertaan mutta luulen että Helenan vaatteet sun muut on palautettu jos osoite on. 

Vierailija
10240/55669 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

To seiskassa taitaa olla laaja artikkeli Helenan näkökulmasta . Loppukaneetti, hän on valmis vaikka tänään sopia asiat. Huom! rahaa.rahaa

Ketju on lukittu.