Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55669)
Vierailija kirjoitti:
Just nyt ei ole oikea hetki avautua, uutta materiaalia jonka voisi editoida M:lle epäedulliseksi ei ole syntynyt.
Mitäpä sitä tavallista illanviettoa Helsingissä näyttämään, voisi näyttää epäilyttävästi siltä ettei hän olekaan katuojassa.
Seiskakin kertoi että Helena oli oikein iloinen ja näytti pystyvän rentoutumaan vaikeuksistaan huolimatta. On se sissi. Keskiviikkona liivijengi käy ruoskan kanssa kimppuun ja joutuu sairaalaan ja kodittomaksi ja lauantaina jaksaa jo juhlia.
Vierailija kirjoitti:
Mikko on hiljaa..
Tosin erinomaista, jos siellä korvien välissä on jokin pieni solukko värähtänyt ja saanut miettimään uudelleen. Epäilen kyllä.😝😝
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa tietämättömälle, mistä on saanut alkunsa Helenaa puolustelevien kutsuminen mukeiksi?
He tilaavat Helenalta fight for your rights-mukeja.
Muki maksaa 40 euroa ja rahat menee hellulle. Ei siis mihinkään hyväntekeväisyyteen tai kampanjaan, vaikka mainos siihen viittaakin.
Ei oo muuten hetkeen jaettu uusia mukikuvia. Liekö fanitkin tajunneet olla postaamatta niitä.
Seinillekkö sä höpiset yksin...
Juttu Seiskaan myyty (että saa lisää apinaviiniä?) ja torstaihin asti täytyy olla hiljaa, veikkaus.
Minunkin exällä on kiva talo järven rannalla, taidan vaihtaa osoitteen sinne ja muutan nurkkiin. Ei kai se pitäis olla mikään ongelma exälle ja hänen uudelle puolisolleen vaikka ollaankin erottu jo vuosia sitten. Sitten kun poliisit tulee poistamaan kiinteistöltä niin alan rääkymään lattialla että mutta kun tämä on minun koti, minun osoite on täällä!! Ja tämähän on siis ilmeisesti ihan ok, koska olenhan exän lasten äiti! :D
Vierailija kirjoitti:
Ei oo muuten hetkeen jaettu uusia mukikuvia. Liekö fanitkin tajunneet olla postaamatta niitä.
Seinillekkö sä höpiset yksin...
Olethan sinä ja minäkin täällä.
Kohta tärähtää naama eetteriin. Hey guys its been so crazy here I dont even know where to start. Ive been getting so many questions..Ja sama suomeksi. Tosi vaikea arvata kuinka tuo ihmisen irvikuva käyttäytyy.
Vierailija kirjoitti:
Juttu Seiskaan myyty (että saa lisää apinaviiniä?) ja torstaihin asti täytyy olla hiljaa, veikkaus.
Lakimiehen mukaan ovat sopineet, että kumpikaan ei kommentoi tätä kiistaa. Siis Helena ja Erno.
Vierailija kirjoitti:
Minunkin exällä on kiva talo järven rannalla, taidan vaihtaa osoitteen sinne ja muutan nurkkiin. Ei kai se pitäis olla mikään ongelma exälle ja hänen uudelle puolisolleen vaikka ollaankin erottu jo vuosia sitten. Sitten kun poliisit tulee poistamaan kiinteistöltä niin alan rääkymään lattialla että mutta kun tämä on minun koti, minun osoite on täällä!! Ja tämähän on siis ilmeisesti ihan ok, koska olenhan exän lasten äiti! :D
Muista kuitenkin tarjota exälle mahdollisuutta ostaa sinut ulos - lähdet heti kun olet saanut osuutesi talosta jota et omista.
Asuuko Helena lätinän yksiössä nyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lakimiehen mukaan ovat sopineet, että kumpikaan ei kommentoi tätä kiistaa. Siis Helena ja Erno.
Mikä vitsi. Helenaa ei koske mitkään sopimukset. Se on kyllä nyt myöhäistä Helenan mitään sovintoneuvotteluja kysellä. Mikko antoi jo vastauksensa ja se oli viime viikolla meidän kaikkien nähtävillä. Niin käsittämätön ja raskas tapaus on Helena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikko on hiljaa..
Tosin erinomaista, jos siellä korvien välissä on jokin pieni solukko värähtänyt ja saanut miettimään uudelleen. Epäilen kyllä.😝😝
No ei se Mikko nyt muutenkaan ole paljon asioistaan huudellut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todista tämä Vanhapiika. Miksi laitat sanojasi toisten suuhun.??? Pitääkö poistaa sun kaikki paskapueet ???
Vierailija kirjoitti:
Asuuko Helena lätinän yksiössä nyt
Vit,tuako sulle märätys kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Loistava vertaus, kiteyttää hienosti kuinka absurdia Helenan toiminta on ollut.
Mikä näitä mukilaisia riivaa että faktoihin ei voi perustella sanomisiaan vaan menee aina haukkumiseksi ja solvaamiseksi. Muuten: eikö se ollut viime keväänä kun helena luuli Mikon haluavan hänet takaisin?
Vierailija kirjoitti:
Mikä näitä mukilaisia riivaa että faktoihin ei voi perustella sanomisiaan vaan menee aina haukkumiseksi ja solvaamiseksi. Muuten: eikö se ollut viime keväänä kun helena luuli Mikon haluavan hänet takaisin?
Kun ei perusteluja ole, niin paha se on niitä laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todista tämä Vanhapiika. Miksi laitat sanojasi toisten suuhun.??? Pitääkö poistaa sun kaikki paskapueet ???
Iltalehti 2.4.2025
Iltalehti tavoitti Helena Koivun asianajajan, joka sanoi, että päämiehen, siis Helena Koivun kanssa on sovittu, ettei asiaa kommentoida nyt enempää. Ps. En ole Vanhapiika
Paremmalla ajalla sitten, hehheh
Päänäyttelijä on hiljaa, kunnes torstaina ilmestyy uusi Seiska, josta saamme lukea monen sivun tarinan, kuinka Hänet on poistettu naamiomiesten, pelottavan ison koiran ja poliisien julmalla avustuksella väkisin omasta kodista ja viety sairaalaan, vaikka Hän on menettänyt valtaisan järkytyksen ja trauman takia tajunsa.
Minä olen valmis lyömään tästä asiasta vaikka vetoa! Veikkaus???
Kaikki tietää miksi Helena tonne meni. Minä en tiedä! Kerro toki miksi hän meni exänsä kesähuvilalle majailemaan eikä hankkinut itselleen omaa kotia?