Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!

Vierailija
02.04.2025 |

Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…

Kommentit (55669)

Vierailija
8821/55669 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein paras oli kuitenkin se Kakskertaan muuttaminen.

Vierailija
8822/55669 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa tällä palstalla meno mennä liian sairaaksi että täällä viitsii enää kirjoitella mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8823/55669 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helenan kannattajien Mikon mustamaalauskampanja on näköjään villiintynyt tässä keskustelussa. Vaadin banneja kaikille niille p askiaisille, jotka haukkuvat Mikkoa ja hänen perhettään. Ylläpito voisi vähitellen ryhdistäytyä tämän asian suhteen.

Ei täällä ole ylläpitoa, tai sitä ei kiinnosta.

Ovat kyllä tehneet parhaansa lisätäkseen Ylilaudan ja Jatkoajan käyttäjien määrää. Ovat myös siinä hyvin onnistuneet.

Keino se tämäkin näivettää koko vauva trollien hiekkalaatikoksi.

Kyllä on moderaattoreita. Pieni mutta erittäin agressiivinen ja naisvihamielinen porukka. Ovat tämän helenan maalittamisen ja vainonkin takana. 

Vierailija
8824/55669 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko somepostaukset oikeaa työtä?

Niilläkö se Nataliekin miljoonansa on hankkinut?

Generational Money, aka old money.

Ja ne todisteet, kiitos!

KVG

Vierailija
8825/55669 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Helena olisi oikeasti kiinnostunut oikeudenmukaisuudesta, niin hän olisi lopettanut tämän sirkuksen jo ajat sitten lasten takia. Lapset kärsivät tämän mittaluokan julkisesta puimisesta. Hän ei suojele omia lapsiaan. 

Just tänään ajattelin, että mitä enemmän ikää tulee, kaverit googlettaa. On suoranainen ihme, jos nämä lapset eivät ole kiusattuja. 

Miltähän tuntuu lapsista mennä huomenna kouluun, kun isä järjesti tämmöisen äidin häädon kodistaan, joka oli myös lasten koti.😥😥😢

Aika kovaan paikkaan pienet joutuneet. Tää oli niin iso juttu että viimeistään nyt saaneet tietää totuuden heidän isänsä toimista. Toivottavasti pienet mielet kestävät kaiken tämän!!!

Vierailija
8826/55669 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin täysin absurdia miten Helena mielestään on ansainnut ne lapsivapaansa kun on niin rankkaa.

Se ei käy töissä! Ei ole 13 vuoteen käynyt! Liekö oikeasti koskaan!

Miten Mikon uuden vaimon töissäkäynti?Kuka hänet elättää ja mitä hän tekee palkkatyökseen... kun että luontoretkistään Suomessa välillä hieman ilmoittelee. Ai niin, kyllähän se tietenkin työstä käy, kun hän hoitaa ja kuljettelee Mikon ja Helenan lapsia. Mutta kun Helena teki ja tekee tätä samaa, niin se ei ole työtä ja sakaalilauma huutaa häntä menemään töihin. Kyllä on Natella kissanpäivät miljonääri-Mikon kanssa. Ja helppo on nyt isojen lapsien perään katsoa, kun Helena hoiti lastenhoidon raskaimmat vuodet. 

Toisin kuin Helenalla, Mikon nykyisellä vaimol

Käy välillä Minnesotassa tekemässä töitä, lukekaa insta. Mikon vaimo, kohta pääsevät Kakskertaan saunomaan rantasaunaan, isot tilat, lapset tykkää, omat huoneet. kiva. 

Vierailija
8827/55669 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käydä Jatkoajalla, lätkävaimot ja Yli----lauta--kin tasokkaampi mitä tää vauvva.

Vierailija
8828/55669 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helenan kannattajien Mikon mustamaalauskampanja on näköjään villiintynyt tässä keskustelussa. Vaadin banneja kaikille niille p askiaisille, jotka haukkuvat Mikkoa ja hänen perhettään. Ylläpito voisi vähitellen ryhdistäytyä tämän asian suhteen.

Entäpä bannit Helenan mustamaalauskampanjan aktivisteille? Heidän kommenttejaan on ylivoimaisesti eniten tässä ketjussa.

Kerrotko miten Helenaa on mustamaalattu?

Mikkoa ja Natalieta haukutaan jatkuvasti täysin perättömillä väitteillä, puhtaasti trollaustarkoituksessa.

Olisiko sinun aika käydä tarkistuttamassa näkösi? Vai onko ehkä luetun ymmärtämisen vaikeutta?

Helenaa on haukuttu niin rumin sanankääntein, että ihan tässä täysin ulkopuolistakin on hirvittänyt.

Vierailija
8829/55669 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin täysin absurdia miten Helena mielestään on ansainnut ne lapsivapaansa kun on niin rankkaa.

Se ei käy töissä! Ei ole 13 vuoteen käynyt! Liekö oikeasti koskaan!

rma ei ole aktiivinen Usassa, koska joko Hellu ei maksanut jotain tai tehnyt jotain hakemusta/selvitystä määräajassa. Suomessa, jos noita tuotteita haluaisi myydä, pitää tuotteen tiedot olla suomeksi ja ruotsiksi. En edes tiedä tarkkaan, vaaditaanko lisäksi muuta itse purkkien osalta. Sen lisäksi Suomessa vaaditaan yrittäjältä vähintään toiminimi, kirjanpito ja myynneistä verojen maksu, jos myyntiä on tarpeeksi. Mutta se tärkein seikka: olen nähnyt Helenan esittelevän tuotteitaan videolla ja 🙈. Ei hän osannut kertoa vakuuttavasti omista tuotteistaan mitään. Pohjusti tuote-esittelyä sillä, ettei itse käytä oikein mitään tuotteita. Räpelsi videolla pahvipakkauksia auki, että sai purkit käsiinsä esittelyn aikana. Ehkäpä jollain on tuo video tallessa tai jopa ladattuna tänne ja voi linkata sen muiden katsottavaksi.

Vierailija
8830/55669 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Helena olisi oikeasti kiinnostunut oikeudenmukaisuudesta, niin hän olisi lopettanut tämän sirkuksen jo ajat sitten lasten takia. Lapset kärsivät tämän mittaluokan julkisesta puimisesta. Hän ei suojele omia lapsiaan. 

Just tänään ajattelin, että mitä enemmän ikää tulee, kaverit googlettaa. On suoranainen ihme, jos nämä lapset eivät ole kiusattuja. 

Miltähän tuntuu lapsista mennä huomenna kouluun, kun isä järjesti tämmöisen äidin häädon kodistaan, joka oli myös lasten koti.😥😥😢

Aika kovaan paikkaan pienet joutuneet. Tää oli niin iso juttu että viimeistään nyt saaneet tietää totuuden heidän isänsä toimista. Toivottavasti pienet mielet kestävät kaiken tämän!!!

Lapset tietävät että äidillä asunto.

Vierailija
8831/55669 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nitä HÄVETTÄÄ MIKON PUUHAT LASTEN ISÄNÄ. 

Ei niitä hävetä. Näkevät vain sen minkä haluavatkin nähdä.

Vierailija
8832/55669 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turussa on näköjään vieläkin enemmän tyhjiä vuokra- asuntoja tarjolla kuin Helsingissä. Turussa reilu 2000, Stadissa noin 1500.

Vierailija
8833/55669 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun 3-vuotias taapero saa samanlaisia toddler tantrumeja kuin Helena.

Mun naapurin 45v olemus ihan kuin Mikolla, vakava ja vihainen ja silmät seisoo samoin päässä. On narkomaani jota koko talo pelkää. 

Meidänkin rapussa asuu vastaava äijä. Samanlainen lasittunut katse. Pihalla pyörii myös naamiomiehiä välillä, ilmeisesti velkoja perimässä joltain.

Muuttakaa ihmeessä pois tuollaiselta seudulta. Ai niin, mutta kun teillä ei ole töitä eikä rahaa, elätte yhteiskunnan loisina. No pian se venäläinen metanoli tekee teistä selvää :)

Vierailija
8834/55669 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun naapurin 45v olemus ihan kuin Mikolla, vakava ja vihainen ja silmät seisoo samoin päässä. On narkomaani jota koko talo pelkää. 

Meidänkin rapussa asuu vastaava äijä. Samanlainen lasittunut katse. Pihalla pyörii myös naamiomiehiä välillä, ilmeisesti velkoja perimässä joltain.

Ja meidän naapurissa asuu 80v Juice-Helenan kaksoisolento. 

Helena voisi luontevasti siirtyä musiikkialalle ja perustaa bändin Juice-Helena Kipper ja Mukilaiset

Vierailija
8835/55669 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä taas ihan natalielta näyttävä transumies. 🤣 

Meidän rapussa taas asuu Elisabeth Kipperin näköinen kampaaja.

Vierailija
8836/55669 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helena voisi luontevasti siirtyä musiikkialalle ja perustaa bändin Juice-Helena Kipper ja Mukilaiset

Ensilevytys voisi olla Bara Dricka Rööviin, wää wää wää. Muki!

Vierailija
8837/55669 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensilevytys voisi olla Bara Dricka Rööviin, wää wää wää. Muki!

Ei mukillinen tapa ja ympäri ämpäriin ei huku.

Vierailija
8838/55669 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko otti velat päälleen kun Helena luopui. Ei allekirjoittanut. Minnesota teki päätöksen ja Mikko Koivun on.

Vierailija
8839/55669 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole omistanut taloja koskaan, vain pienen osan tontista. Allekirjoitti osan papereista mutta ei lainhuutoon tarvittavaa siirtopaperia. 

Vierailija
8840/55669 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisit veivät Helenan? Kyllä minä olen nyt aivan shokissa!

Ketju on lukittu.