Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!

Vierailija
02.04.2025 |

Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…

Kommentit (55669)

Vierailija
8601/55669 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täh? Ei kukaan normaali ihminen asu asunnossa jossa on eksän valokuvat esillä.

Ok, mutta mennä nyt vaihtamaan oma kuva tilalle.

No kai sitä saa omassa kodissa olla omia kuvia esillä?

Vierailija
8602/55669 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

v..tu mitää porukkaa täällä puolustelee Hellua ja hänen touhujaan.. antakaa itse omista rahoistanne

Miten raha liittyy mihinkään? Pidä sinä huoli omista rahoistasi, Mikko pitää omistaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8603/55669 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa nyt tuo täysin naurettava naamiomiehistä puhuminen, kun kyseessä oli kaksi tavallista työmiestä jotka piilottelivat Helenan kuvaamisen takia huiveilla kasvojaan. 

Juuri niin.

Vierailija
8604/55669 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa että täältä poistuu Helenaa puoltavat loogiset kommentit. Miksi Mikko olisi tehnyt Helenalle tarjouksia esim viime kesänä jos olisi kokenut maksaneensa jo kaiken? Ei kokenut eikä maksanut, siksi tarjoukset. 

Kyllähän se on selitetty moneen kertaan: että saataisiin rauha tähän asiaan ja kaikki voisivat jatkaa elämää eteenpäin. 

Halusi kuitenkin määrätä missä ex asuu ja olisi pitänyt ottaa juuri hänen asuntonsa itselleen. Joku tuossa Mikossa haisee ja pahasti. Kuulostaa narsistin idealta. Aivan älytöntä, että Helena olisi Mikkoon vielä vuokrasuhteessa kaiken jälkeen. 

Helena oli täysin vapaa hommaamaan oman asunnon. Miksi Mikon olisi pitänyt tarjota jonkun muun asuntoa? 

Vierailija
8605/55669 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Helena kohtelisi lapsiaan huonosti niin yhteishuotajuus olisi ollut mennyttä

Täsmälleen näin!

Vierailija
8606/55669 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa nyt tuo täysin naurettava naamiomiehistä puhuminen, kun kyseessä oli kaksi tavallista työmiestä jotka piilottelivat Helenan kuvaamisen takia huiveilla kasvojaan. 

Juuri niin.

Ensimmäisen kommentin kirjoittajalla on säestäjä mukana täällä. Minäkin homman ensi viikonlopuksi.

Vierailija
8607/55669 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kertoisi kenellekään minne muutan jos olisin Helena. En Mikollekaan. Siinähän sit ihmettelisi missä lapsensa.

Vierailija
8608/55669 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et voi olla noin tietämätön ettet muka tietäisi mistä tuo naamioituminen johtuu. Yritä pliis pysyä mukana asiassa.

Kasuvalottaja taas paikalla. Sinä et tiedä heidän syytään sen enempää, todennäköisempää se on että halusivat Helenan kokevan tilanteen uhkaavana kuin se että kuvaamista pelkäsivät. Sakot noille kuuluu. 

Edelleen yritä pliis....en usko että olet noin ulkona tilanteesta.

Vierailija
8609/55669 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helena on jo yhden kesän pilannut Mikon kesäpaikassa, hyvä, että nyt saatiin ulos sieltä! Ei auta ulominen ja parku. Toivottavasti on mennyt ex-- eukon tajuntaan, on tuo ollut niin absurdi tilanne. 

Vierailija
8610/55669 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Helena kohtelisi lapsiaan huonosti niin yhteishuotajuus olisi ollut mennyttä

Täsmälleen näin!

Suomessa äiti saa kohdella lapsia aika todella huonosti, ennen kuin häneltä viedään huoltajuus. Aina edes fyysinen väkivalta ei riitä. Valitettavasti. 

Vierailija
8611/55669 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika näyttelijä

Vierailija
8612/55669 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helena kohtelee lapsiaan huonosti tälläisellä käytöksellä vuosikausia. 

Vierailija
8613/55669 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa että täältä poistuu Helenaa puoltavat loogiset kommentit. Miksi Mikko olisi tehnyt Helenalle tarjouksia esim viime kesänä jos olisi kokenut maksaneensa jo kaiken? Ei kokenut eikä maksanut, siksi tarjoukset. 

Olisi ollut valmis maksamaan siitä, että lasten äiti tulee Suomeen lasten luo ja lopettaa heidän asioiden ruotimisen sosiaalisessa mediassa ja lehtien palstoilla.

Tämä. Mietitkö muuten koskaan, että täällä Suomessa on näinkin paljon ihmisiä, jotka eivät kykene aivojaan tuonkaan vertaa käyttämään, mutta saavat äänestää. 

Vierailija
8614/55669 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo nuorin nähnyt minkäänlaista muuta elämää? Koko hänen elämänsä ajan vanhemmat ovat riidelleet.

Vierailija
8615/55669 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskiviikkona Helena ulvoi ja ulisi poliiseille ja itki "tää on mun koti, ette voi heittää mua pihalle, minne mä meen?" Muka epätoivoisena. Nytkö hänellä onkin asunto. Voi herrajumala mikä naurettava pelle. Järjesti tollasen shown. Eikö se tajua, että lapset näkee noi ja ihan kaikki muutkin.

Last näkee että isä poliisivoimin ajoi pois äidin tilapäisestä heidän yhteisestä vaatimattomasta kodista. Mistä tiedät että hänellä on nyt asunto.   Säälin lapsien pahaa mieltä. 👍👍👍

Miten Mikko ja Natalie ovat tämän pienille lapsille kertoneet.

Täysin Helena itse aiheuttama tilanne.Tennyt että kiinteistöstä poistuttava.Olisi itse jo aiemmin muuttanut uuteen kotiinsa.Hän aiheutti lapsille haastavan tilanteen.M

Ostanut jo varmaan lapsille sängyt. Eilen oli jo Y--li   laudalla  osoitteineen

Vierailija
8616/55669 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helena on jo yhden kesän pilannut Mikon kesäpaikassa, hyvä, että nyt saatiin ulos sieltä! Ei auta ulominen ja parku. Toivottavasti on mennyt ex-- eukon tajuntaan, on tuo ollut niin absurdi tilanne. 

Ei kai se Helenan vika ole, jos Mikko ei mahdu uuden vaimonsa kanssa samalle tontille.

Vierailija
8617/55669 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei Mikko kunnioita lastensa äitiä? 

Onko hän narsisti, joka tekee kaikkensa satuttaakseen häntä?

Tästä hänen toiminnastaan saa kuvan narsistista, jolla ei ole muuta päämäärää ja siihen hän käyttää miljooniaan surutta.

Varmaan siksi, kun Helena käyttäytyy, kuin itsekäs lapsi. Ei pelkällä äitiydellä mitään kunnioitusta ansaita, se saadaan käyttäytymällä kunnioittavasti muita kohtaan.

Ihan samalla tavalla voisi kysyä miksei Helena kunnioita lastensa isää vaan panettelee julkisesti useinkin.

Vierailija
8618/55669 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko tämä show on todella irvokasta. 

Olen antanut palautetta palstan ylläpidolle että tämä ketju suljettaisiin.

Minä myös.

Onneks on ylilauta.

Vierailija
8619/55669 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai se Helenan vika ole, jos Mikko ei mahdu uuden vaimonsa kanssa samalle tontille.

Ei se Mikko siellä kulkenut Hellun perässä kuvaamassa ja huutamassa törkeyksiä, lapset mukaan vedettyinä omine vuorosanoineen.

Vierailija
8620/55669 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin eronneena naisena olen täysin samaa mieltä! Mä osasin itse hommata asuntoni - tai siis jäin taloon lasten kanssa. Ja ihan itse maksan kaiken. 

Miksi pidät itseäsi mittakeppinä? Parempiakin varmaan löytyy.

Varsinkin, kun tuon kirjoittaja ei edes ole mikään eronnut äiti 😅

Suurin osa naisista Suomessa tekee eron tullessa noin, joko jää vanhaan kotiin tai hommaa asunnon. Se on fakta. 

Ei tuollaista tarvi kenenkään valehdella. Vastaavia on paljon. Tää H-keissi on vastoin jokaisen itseään kunnioittavan naisen arvoja!

Juu, mä olisin ilosta kiljuen ottanut eromiljoonan ja tehnyt elämästäni huomattavasti helpompaa. Tappelemaan exän kanssa en alentuisi. Mä en tarvi ukon rahoja pärjätäkseni. En alen

Sä ja sä. Mites sä olisit toiminut toisin kuin Helena? Mites sä sen miljoonan olisit ottanut ja tappelematta eronnut? Koivujen keissiä ei voi mitenkään verrata yhteenkään av-mamman erossa voimaantumiseen. Sitten voisi, jos sinä olisit erossa todella jäänyt ilman omaisuutta ja olisit erotteluun asti elänyt teidän entisessä yhteisessä kodissa ja sitten sulle olisi sanottu, että kaikki olet nyt tuhlannut ja ulos sieltä. Siinä sitä sitten olisit voimaantunut ihan rauhassa. 

Ai miten? No sanonut, että tuossa on tilinumero, ja otan rahat könttänä kiitos. Kun päästään Suomeen ja löydän sopivan asunnon, maksat loput.

Ketju on lukittu.