Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55669)
No ei todellakaan ole sovittu, siitähän tässä on juuri kyse. Mikko huijasi Helenalta kaiken omaisuuden!!!!!!!
Kyllä on sovittu. Siitä on mustaa valkoisella kaikki dokumentit nähtävillä.
Eikä Mikko mitään huijannut, EI HELENALLA OLLUT MITÄÄN OMAISUUTTA. Se on Mikon omaisuus, kai hän nyt sen saa pitää, jösses.
Vierailija kirjoitti:
Kun lapset asuivat turussa, Helena veneili ja kävi konserteissa yhdysvalloissa. Katsoi jonkun perheen kanssa lasten elokuvaa, josta joku osasi täällä kertoa, että juoni kuin erosta.
Joku toimittaja voisi kysyä, miksi Helena haki yksinhuoltajuutta useammin? Mikä oli tähän syy? Miksi Helena ei nöytä tilitietojaan todistaakseen ettei ole saanut talorahoja ja miljoonaa?
Onko lasten tulot Helenalle ainoa tulonlähde vai millä rahalla hän elää? Maksaako veroja?
Eikös jossain lehdessä ollut, että tuhlasi kaikki rahat makeaan elämään? Se selittäisi Mikon kiinteistöllä asumisenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosiasia on Että Mikko kusetti Helenaa kunnolla Kakskerran kiinteistön arvolla. Helenalla oli (ja on ehkä vieläkin) nimissään puolikas 4-5 milj. arvoisesta kiinteistöstä, mutta hän LUOPUI siitä vapaaehtoisesti, kun peloteltiin lainoilla ja väitettiin että lainat olivat enemmän kuin kiinteistön arvo mukamas. No ei olleet. Suomalainen juristi tietysti ensimmäisenä sanoi että riitauta asia.
Että tällainen Mikko "Rehtimikko" kiekkosankari meillä. Hyi helvata mikä ukko.
Unohdit sen, että kiinteistöstä oli vähintään yhtä paljon velkaa kuin sen arvo. Ymmärthän sinä, että Helena olisi saanut Kakskerrasta ainoastaan velkaa?
Mikko on voinut tarkoituksella kasata velkaa kiinteistöä vastaan, avioer
Ai en tiennytkään, että Helenalla oli miljoonatulot. Onko hän ehkä kirurgi, pankkiiri tai kuuluisa laulaja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosiasia on Että Mikko kusetti Helenaa kunnolla Kakskerran kiinteistön arvolla. Helenalla oli (ja on ehkä vieläkin) nimissään puolikas 4-5 milj. arvoisesta kiinteistöstä, mutta hän LUOPUI siitä vapaaehtoisesti, kun peloteltiin lainoilla ja väitettiin että lainat olivat enemmän kuin kiinteistön arvo mukamas. No ei olleet. Suomalainen juristi tietysti ensimmäisenä sanoi että riitauta asia.
Unohdit sen, että kiinteistöstä oli vähintään yhtä paljon velkaa kuin sen arvo. Ymmärthän sinä, että Helena olisi saanut Kakskerrasta ainoastaan velkaa?
Paljonko velan määrä oli tarkalleen oikeuden papereiden mukaan?
Miksi tontti aikoinaan ostettiin molempien nimiin?
Mä luulen että nuo kaikki ei ole faneja vaan antaa van ymmärtää niin..koska Hellu vaan painaa lisää kaasua ja osa nauraa ruudun takana🤔
Helenan pelasi nettipelejäkin johon upposi valtavat määrät rahaa..aika kun oli.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Helenalle ei mikään riitä? Miksi ei annetut rahat riittäneet? Miksi roikkuu erostaan eikä pääse siitä yli? Miksi haukkuu julkisesti Mikkoa?
Onkohan saanut Jenkkilässä päähänsä, että erotilanteessa vaimon pitää saada ja vaatia kaikkea? Kuten Ivana Trump sanoi Don't get mad, get everything. Mutta kun Mikko ei ole miljardööri.
Mä luulen että nuo kaikki ei ole faneja vaan antaa van ymmärtää niin..koska Hellu vaan painaa lisää kaasua ja osa nauraa ruudun takana🤔
Jatka sinä vaan sitä omaa hupielämääsi kaikessa rahassa siellä kotona.
Vierailija kirjoitti:
No ei kauhean fiksua läpällä heittää tuollaista. Helenalle pitäisi tehdä selväksi että valtaosa ihmisistä tuomitsee hänen käytöksensä.
Kyllä osa provosoi lisää Hellua ja nauraa takana kuinka tyhmä eukko on 😅
No ei kauhean fiksua läpällä heittää tuollaista. Helenalle pitäisi tehdä selväksi että valtaosa ihmisistä tuomitsee hänen käytöksensä.
Voi elämän kevät näitä kommentteja!
Vierailija kirjoitti:
Mikolla yliksen mukaan saattaa olla haima ja maksaongelmia. Silmät kuulemma kellertää, joku oli nähnyt.
Ja helenalla kuulemma kohtusyöpä, siksi ei porsinut Troyn siittiöistä
Vierailija kirjoitti:
Miksi Helenalle ei mikään riitä? Miksi ei annetut rahat riittäneet? Miksi roikkuu erostaan eikä pääse siitä yli? Miksi haukkuu julkisesti Mikkoa?
Miksi Helena ei kerro, milloin sai ilmoituksen, että kiinteistöstä on poistuttava?
Helena soutti poliisit paikalle, kuvasi ja nyt he haukkuvat poliisia, kuten koira autossa haukkui Helenaa, kun helena on ollut menossa kuvaamaan rekkaria. Miksei helena paennut tätä karhukoplaa ja koiraa, kuinka uskalsi kuvata?
Kyllä osa provosoi lisää Hellua ja nauraa takana kuinka tyhmä eukko on 😅
Ja kaikkein eniten minua huvittaa täällä nämä sinun kommenttisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikko on voinut tarkoituksella kasata velkaa kiinteistöä vastaan, avioero ei tullut yllätyksenä kun hän itse sitä haki.... Ja kuinka paljon sitä velkaa muka oli, kumma kun oli otettu lainaa juuri tätä YHTÄ kiinteistöä vastaan eikä irrotettu rahaa toisaalta, hyvin outoa.
So? Hänellä on oikeus pitää puoliaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä suuri osa porukasta mukamas fiksua,nimenomaan ruokkivat Hellua..täällähän se läppä nimenomaan kukoistaa.
Vierailija kirjoitti:
Ne on niitä, jotka kirjouttavat ylisellä ja ehkä täälläkin. Yllyttävät hullua huvin vuoksi. Saavat draamaa
Pitäiskö tsempata Helenaa sen instassa että hyökkää kyynelkaasun kanssa poliisilaitokselle 😊