Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!

Vierailija
02.04.2025 |

Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…

Kommentit (55669)

Vierailija
6741/55669 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka Hellu olisi miten hullu, niin kai hänellä on oikeus mennä Kakskerran kiinteistölle jos siitä ainakin toistaiseksi puolet omistaa?

"Varsinais-Suomen käräjäoikeuden asiakirjoista kävi ilmi, että Helena teki valituksen Maanmittauslaitoksen lainhuutopäätöksestä, jonka mukaan Mikko omistaisi kokonaan Turun Kakskerrassa sijaitsevat kiinteistöt. Valitus on jätetty 12. maaliskuuta. Sen vuoksi aiemmin tehty päätös ei ole lainvoimainen.

Helenan mukaan päätöksessä ei huomioitu eksekvatuurimenettelyn tarpeellisuutta ulkomaisen tuomion täytäntöönpanoon Suomessa. Helena on vaatinut lainhuutopäätöksen kumoamista. Maanmittauslaitos myönsi Seiskalle, että he ovat tehneet virheen tapauksessa."

Ei omista. Sorry, meni sun pitkä kirjoitus hukkaan.

Vierailija
6742/55669 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ollut hellu, joka kieltäytyi viidestä miljoonasta, kun olisi pitänyt osata käyttäytyä. Miten tämä riita saadaan Mikon syyksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6743/55669 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivo Group Hirvensalo, siellä tuo lokki nyt asuu. Kuka maksaa vuokran? 

Vierailija
6744/55669 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helena yrittää saada Mikon huonoon valoon sanomalla että hän on itse valmis sopimaan vaikka heti eli antaa ymmärtää että tilanteen pitkittyminen on Mikon syytä. Tuo nainen on kiero.

Valmis sopimaan. Helena Koivu. Älkää nyt naurattako.

Just niin, älkää naurattako. Sitäpaitsi mitä sovintoa kukaan enää tekee kun avioerosta on 6 vuotta ja ero edennyt avioehdon mukaisesti??

Heluna hei: Lopeta jo, olet ihan kujalla 

Vierailija
6745/55669 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukijengi, miltä rökäletappio tuntuu? Hahhahaha

Vierailija
6746/55669 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6747/55669 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6748/55669 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6749/55669 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6750/55669 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6751/55669 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Hellu omistais kiinteistöstä puolet jos hän on omistanut tontista puolet ja rakennuksiin ei ole antanut euroakaan. 

Vierailija
6752/55669 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka Hellu olisi miten hullu, niin kai hänellä on oikeus mennä Kakskerran kiinteistölle jos siitä ainakin toistaiseksi puolet omistaa?

"Varsinais-Suomen käräjäoikeuden asiakirjoista kävi ilmi, että Helena teki valituksen Maanmittauslaitoksen lainhuutopäätöksestä, jonka mukaan Mikko omistaisi kokonaan Turun Kakskerrassa sijaitsevat kiinteistöt. Valitus on jätetty 12. maaliskuuta. Sen vuoksi aiemmin tehty päätös ei ole lainvoimainen.

Helenan mukaan päätöksessä ei huomioitu eksekvatuurimenettelyn tarpeellisuutta ulkomaisen tuomion täytäntöönpanoon Suomessa. Helena on vaatinut lainhuutopäätöksen kumoamista. Maanmittauslaitos myönsi Seiskalle, että he ovat tehneet virheen tapauksessa."

Ei ole oikeutta, eikä omista. Mikko omistaa kyseisen paikan kiistattomasti. Ainoa syy, miksi paperiasioita ei ole saatu kuntoon on se, että Helena on syyllistynyt valehteluun ja petokseen kieltäytyessään allekirjoittamasta avioeron yhteydessä itse tekemäänsä sopimusta tontin omistuksen (ja lainojen) siirrosta yksin Mikolle. Rakennuksista Helena ei ole koskaan omistanut nurkkakiveäkään ja on oleillut siellä murtauduttuaan sisälle.

Vierailija
6753/55669 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivo Group Hirvensalo, siellä tuo lokki nyt asuu. Kuka maksaa vuokran? 

Ei oo todellista. Piti jäädä siihen Turun keskustan ja Kakskerran väliin punkkaamaan. Sano nyt vielä että on ajoreitin varrella Kakskertaan.

Vierailija
6754/55669 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi pyhä sylvi. Täällä on miljoonia ihmisiä jotka elää niin että juuri ja juuri saa pakolliset kulut maksettua. Eikä tosiaankaan ole varaa mihinkään satojen tuhansien omistus asuntoon. Helenalle se on saatava, koska ei voi muuten huolehtia lapsistaan? Silti kaikki muut onnistuvat huolehtimaan lapsistaan ja laskuistaan. Helenalta ei ilmeisesti samaa voi odottaa? Miksi Helena on niin erityislaatuinen, että aikuisen elämän realiteetit eivät koske häntä? Helenalla oli sentään harvinaislaatuinen mahdollisuus elää eron jälkeen taloudellisesti turvattua elämää. Sotki sen mahdollisuutensa alkamalla riitelemään oikeudessa. 

Minä luulen, että edunvalvojan tuo tarttee. Eikä asuntoa. 

Sinä tarvit paljon muutakin, alkuun kunnon lääkityksen. Miten sun mieli voi olla noin paha ja musta, että lauantai-iltana haukut jotain naista täällä. 

Vierailija
6755/55669 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot sit 2 kertaa laittanu saman viestin ja peukuttanu perään🤕.

Vierailija
6756/55669 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ihmettelin, että vaikka Helena kuvatessaan itki ja tyrski, niin kamera pysyi aivan vakaana. Myöskään hänen kuvassa näkyvä varjonsa ei hytkynyt eikä hievahtanut, vaikka kuinka rääkyi 🤔

Vierailija
6757/55669 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä ihmettelin, että vaikka Helena kuvatessaan itki ja tyrski, niin kamera pysyi aivan vakaana. Myöskään hänen kuvassa näkyvä varjonsa ei hytkynyt eikä hievahtanut, vaikka kuinka rääkyi 🤔

Samanlaista tekoitkua näkee usein uhmaikäisillä kaupan karkkihyllyllä. Wää wää.

Vierailija
6758/55669 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helena Tukiainen.. EIkun siis Koivu.. Eikun siis Kipper... Eikun siis Troyn horotsu

Vierailija
6759/55669 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Hellu täällä nyt selkeästi itse kirjoittelee, niin okei, eli on huolissaan siitä että koska olisi varaa vain halpaan vuokramurjuun niin pelkää ettei lapset enää viihtyisi siellä ja olisivat mieluummin isänsä luona? Voi Helena kun lapset eivät välitä tuollaisista asioista, ellei vanhempi niille sitä itse painota. Ja äiti on kuitenki aina äiti vaikka vähän päässä viiraisikin. Sun olis hyvä päästä tuosta kostonhalusta, kateudesta ja siitä, että se luksuselämä nyt oli ja meni, ja jos sellaisen vielä haluaa niin sitten se pitää itse järjestää. Muistuttaisin kuitenkin ettei se rahan ja statuksen perässä juokseminen tee silti yleensä onnelliseksi.

Vierailija
6760/55669 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkytyin niin, että muutuin mahoksi. Toisaalta se on ehkä ihan hyväkin, niin kanssaihmiset säästyvät minun ja jälkipolvien täysin ala-arvoisilta kommenteilta.

Itse olen tosin lesbo jo kolmannessa polvessa.

Ketju on lukittu.