Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55669)
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on myös perustuslaissa myös oikeus yksityisyyteen eli yksityiselämän suoja. Tarkoittaa sitä pähkinänkuoressa että et voi mennä julkisuuteen kertomaan toisista yksityisiä asioita ilman lupaa. Se on perusoikeus. Sananvapaus ei mene perustuslain ohi.
Voi voi
Siinä on nyt eräänlainen käymistila meneillään. Asiat loksahtavat lopulta paikoilleen. Silloin me kaikki voimme ajatella asioista hieman eri tavalla kuin nyt. Tunteet ovat päässeet valloilleen puolin ja toisin. Tämä jako jyviin ja akaniin on yleensä kestämätön aikaa vasten. Kun asiat ratkaistaan rauhallisesti ja harkiten, niin kaikki näyttää jo ehkä muutaman kuukauden päästä toisenlaiselta.
Tärkeintä lopputuloksen kannalta on, että he, jotka oikeasti päättävät asioista ottavat huomioon kaikki osapuolet tasaväkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylla apua saa elämänhallinta ongelmiin ja tämä yleisesti ottaen.
Niin Mikko.
Helenalla näyttää ne ongelmat olevan, eikä tarvi perustella edes
Toki mikko on jeesannut niiden syntymisessä toki ..
Toki, toki, oli liian antelias avioliitossa mitä rahaan tulee, n 20 000 kkssa ommoo rahaa Helenalle, luottokortti käytössä, liikaa, liikaa. 5 x taejoukset v 2022 5 milj, 2,5 milj 2023 1 miljoona, 850 000 v 2024/7 1,5 milj, v 2024/5 Majakkarannan kolmio merinäköaloin 123 neliötä kolmella wessalla, terassi 30 neliötä jne. toki ,toki
Helunahan meni omin lupineen Vierastaloon, toki hausi Päätaloon, onhan se ihana ympäristö, kyllä. Lähdöt tuli joku aika sitten. Helenallahan on tietenkin omistusasunto ja siellä tarvittavat, persustan alla uudenkarhea auto. Mikä ettei.
No nyt on Helenan mielestä tylyä, kun ex-rouvan elättäminen ei jatku. Mutta sellaista se ero on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin Mikko.
Tarkoitin kyllä jotain muuta, Mikon elämä on ok
Moi Tuirukka. Saitko?
oon nainen Hgistä, otahan jo lääkkeet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin Mikko.
Toki, toki, oli liian antelias avioliitossa mitä rahaan tulee, n 20 000 kkssa ommoo rahaa Helenalle, luottokortti käytössä, liikaa, liikaa. 5 x taejoukset v 2022 5 milj, 2,5 milj 2023 1 miljoona, 850 000 v 2024/7 1,5 milj, v 2024/5 Majakkarannan kolmio merinäköaloin 123 neliötä kolmella wessalla, terassi 30 neliötä jne. toki ,toki
Helunahan meni omin lupineen Vierastaloon, toki hausi Päätaloon
Toki Helenalla oli oikeus asua siellä kun omistaa puolet paikasta.😘
Vierailija kirjoitti:
Helena ei halua apua, apua on tarjottu monelta suunnalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin Mikko.
Helunahan men
Ei ole koskaan omistanut. Palan tonttia ja ison velan.
Ja siitäkin on aikaa jo.
Vierailija kirjoitti:
No nyt on Helenan mielestä tylyä, kun ex-rouvan elättäminen ei jatku. Mutta sellaista se ero on.
Pitäiskö sut siirtää välillä muualle 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin Mikko.
Moi Tuirukka. Saitko?
" nainen Hgistä" olet tällä kertaa 😂
Vierailija kirjoitti:
Vailla elämää olevat, Helenaa vihaavaat oman elämänsä suurimmat sankarit ovat taas aloittaneet päivän päätyön: vihaamisen.
Ja pitkää päivää tekevätkin. Klo 7-23. Harva ansiotyössä oleva näin pitkää päivää haluaa tehdä, mutta nämä sankarit oikein iloiten tekevät.
Työlkii ellää, sanoo sanonta, mutta näiden kohdalla se on mustaakin mustempi sydän, mikä elättää.
*Vailla elämää tai läheisiä oleva kuusenkerkkälehmäsonnihullu on aloittanut jokapäiväisen harhaisen spämmäämisensä. Niuvanniemi olisi piruparalle selvästi oikea paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin Mikko.
Moi Tuirukka. Saitko?
" nainen Hgistä" olet tällä kertaa 😂
Naiselle Helsingistä tiedoksi että ET ole nainen Hgistä! Olet Tuire Koivu, tykkäykset sen todistaa! 😡 Tai ainakin skitsofreenikkojen ja muiden todellisuudesta irtautuneiden mielissä se toimii näin.
Myöhemmin varmaan tätäkin käytetään todisteena että "de facto on Mikon äiti kirjoitellut täällä" 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vailla elämää olevat, Helenaa vihaavaat oman elämänsä suurimmat sankarit ovat taas aloittaneet päivän päätyön: vihaamisen.
Ja pitkää päivää tekevätkin. Klo 7-23. Harva ansiotyössä oleva näin pitkää päivää haluaa tehdä, mutta nämä sankarit oikein iloiten tekevät.
Työlkii ellää, sanoo sanonta, mutta näiden kohdalla se on mustaakin mustempi sydän, mikä elättää.
*Vailla elämää tai läheisiä oleva kuusenkerkkälehmäsonnihullu on aloittanut jokapäiväisen harhaisen spämmäämisensä. Niuvanniemi olisi piruparalle selvästi oikea paikka.
Sinulla kokemusta sieltä🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri. Älä nyt hermoile. Natalien tarkoitushan oli tuoda esille miten monipuolinen kuusenkerrkkä on.Herätti kansalaisissa vilkasta keskustelua.👍👍👍👍
Vierailija kirjoitti:
Väittääkö Helena nyt, että ne tilanteet, jotka hän itse on instaan laittanut, ovatkin Mikon lavastamia?
Mitä ihmettä taas?
Tämä on mielestäni väärä tulkinta siitä Helenan videosta. Ja sanon näin, vaikka en todellakaan ymmärrä Helenaa ja pidän hänen touhujaan käsittämättöminä. Siinä videolla hän mielestäni kuitenkin luetteli niitä asioita eli --- lavastaminen, insta --- mitä hänen syykseen oli omasta mielestään aiheettomasti laitettu. Eli luulen, että lavastamisella viittasi esimerkiksi siihen veitsijuttuun.
Minä olen Tuire savosta.... kysyttävää????
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla on outoa,että kommentti häviää,jos siinä ollaan tukemassa Helenaa ja annetaan kritiikkiä Mikolle?Näin käynyt jo kolme kertaa.Eli manipuloidaan tiettyyn suuntaan...epämiellyttävää
Joo ei kyllä mene näin.
Vierailija kirjoitti:
Itse katson ettei ex-miehelläni ollut mitään velvollisuutta elättää minua edes avioliiton aikana, vaikka hän on huomattavasti varakkaampi. Pois lukien 2 x äityisvapaa, jolloin hän laittoi minulle eläkerahastoon rahaa ja maksoi suurimman osan perheen kuluista. Olin kiitollinen ja arvostin tätä elettä. ihan oman itsekunnioituksen vuoksi olen aina halunnut elättää itseni ja maksaa eron jälkeen lasten kuluista puolet. Eron jälkeen tottakai oma elintasoni putosi, mutta lasten elintaso on edelleen yhtä hyvä kuin ennen eroa. Olen iloinen, että lapset saavat extraa isänsä kanssa ja hän pystyy tarjoamaan esim.matkoja ja heidän yhteisiä harrastuksia kuten kalastusreissuja. Minä maksan -50% sovitusta lasten perusarjesta ja harrastuksista sekä pystyn tarjoamaan toisenlaisia juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen Tuire savosta.... kysyttävää????
Vieläkö sun äijän saparo seisoo vai meneekö tuhkana???