Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55669)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen Tuire savosta.... kysyttävää????
Onko teilläpäin jo tiet kuivuneet ja Koivut hiirenkorvalla ?
Onneksi koivun siitepölyn sade huuhtoo se vaan muuten tunkee joka paikkaan.
Kamalaa jos se tunkee mun lörtsyyn niin tulenko mahoksi vai tiineeksi kun en tiedä näitä jttui ? 🤣🤣🤣
Pertsa kuule , miehet ei voi tulla raskaaksi 🙄🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleenkö tää sama palstahullu saa täällä tätä lärviään aukoo?
Vielä tuhannetta kertaa jankkaa samoja erokorvauksia ym.roskiin. Kaikki osaa ulkoa.
Ei kun tuhannetta kertaa jankkaa lehmistä, sonnista, saarista, siitepölystä jne jne itselleen vastaillen. Sairas tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylla apua saa elämänhallinta ongelmiin ja tämä yleisesti ottaen.
Elämänhallintaongelma yhdyssana ei pidä kommentoida, jos ei osaa kirjoittaa.
Joo ja laita sinä pilkut kuntoon, ennenkuin alat arvostelemaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helenahan on myöntänyt, että Mikko ei pettänyt. Mikko ei rikkonut avioliittoa, sen teki ihan Helena itse. Hän myös halusi itse, että avioero käsitellään USA:ssa, kun luuli saavansa enemmän rahaa.
Mistä sä tiedät mitä Helena halusi tai ei? Mikko ei saanut eroa Suomessa, ei olisi saanut vaikka Helenakin olisi suostunut. Tottakai Helena yritti pitää kiinni kodistaan ja lapsistaan ja elämästään, kaikki olisi. Varsinkin kun Mikko oli häipynyt ja tapaili jo uutta.
Miksei olisi saanut eroa suomessa, tämä väite on jatkuvasti esillä mutta mihin se perustuu, mikä oli se syy ettei ero suomessa onnistu kahdelta suomen kansalaiselta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väittääkö Helena nyt, että ne tilanteet, jotka hän itse on instaan laittanut, ovatkin Mikon lavastamia?
Mitä ihmettä taas?
Tämä on mielestäni väärä tulkinta siitä Helenan videosta. Ja sanon näin, vaikka en todellakaan ymmärrä Helenaa ja pidän hänen touhujaan käsittämättöminä. Siinä videolla hän mielestäni kuitenkin luetteli niitä asioita eli --- lavastaminen, insta --- mitä hänen syykseen oli omasta mielestään aiheettomasti laitettu. Eli luulen, että lavastamisella viittasi esimerkiksi siihen veitsijuttuun.
Joo mutta yritä ymmärtää että nämä KAIKKI asiat tulee vain ja ainoastaan sieltä Helenan IG profiilista. S
Mikko ei ole haukkunut Helenaa tai Helenan poikaystävää julkisesti ikinä missään, Mikon sovittelusta on nähty todisteet. Oikeuden paperit on kaikkien luettavissa.
Ja tämäkö kertoo sen ettei hän ole näin tehnyt? Sovittelupöytäkirjat eivät ole julkisia.
Mukit ette te totuutta saa piiloon vaikka kuinka vänkäätte. Ai että tää on ihanaa !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Purkka pois suusta kun tekee videoita yleisölle. Kamalan näköistä kun jauhaa purkkaa samalla kun puhuu.
Fylli pois housun etumuksesta kun kuva tulee lehtiin , kaikki nauraa ja pilkkaa.😆😆😆😆😆😆😘
Tyhmä ja lapsellinen kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Mukit ette te totuutta saa piiloon vaikka kuinka vänkäätte. Ai että tää on ihanaa !
Sinäkö sen ainoan totuuden tiedät ?
Ja muilla ei saa olla eroavia mielipiteitä asiasta. Et pysty hallitsemaan keskustelupalstoja vaikka kuinka yrittäisit. Onneksi näin!
Helena alkaa myös yhtäkkiä väittää "olen vain hakenut sopua monta vuotta ja tehnyt kaikkeni sen eteen". Sitten alkaa taas ränttääminen ja haukkuminen.
Miten tämä eroaa Mikon vastaavasta? Hän sanoo halunneensa vain rauhaa ja sopua, mutta näemme kaikkea muuta. Jos tuomitset Helenan jostakin, tuomitse hyvä ihminen myös Mikko vaikka hän on käyttänyt rahaa touhuissaan.
No Kerropa ensin mikä on se "kaikkea muuta mitä näemme" mikä Mikolla on?
Tossa viestissä kerrottiin, että helunalla se on ränttääminen ja haukkuminen.
Vierailija kirjoitti:
Miksei olisi saanut eroa suomessa, tämä väite on jatkuvasti esillä mutta mihin se perustuu, mikä oli se syy ettei ero suomessa onnistu kahdelta suomen kansalaiselta?
Helena on Viron kansalainen. Ja koska asuivat jenkeissä niin Suomen oikeuslaitos katsoi ettei se voi ottaa eroa käsittelyyn. Suurin syy oli tuo Helenan kansalaisuus.
Tuo ex-lasusossu varmaan tajuaa, että heillä ei ole ollut selvästikään tarvetta tehdä mitään, kun kerran eivät ole tehneet. Tuo somen perusteella tehty tulkinta manipulaatiosta yms. on silkkaa herjaa. Ex-sossulta aikamoista paskanjauhantaa ja virka-aseman väärinkäyttöä jauhaa sontaa netissä. Toivottavasti ei ole enää perheiden kanssa tekemisissä vaan vaikkapa erotettuna virastaan.
Joo mut, liian kauan sossut kattelee tommosta meininkiä, ennenkuin toimivat. On karseita esimerkkejä mitä ollu lehdissäkin, kun ei olla toimittu tarpeeksi ajoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helenahan on myöntänyt, että Mikko ei pettänyt. Mikko ei rikkonut avioliittoa, sen teki ihan Helena itse. Hän myös halusi itse, että avioero käsitellään USA:ssa, kun luuli saavansa enemmän rahaa.
Mistä sä tiedät mitä Helena halusi tai ei? Mikko ei saanut eroa Suomessa, ei olisi saanut vaikka Helenakin olisi suostunut. Tottakai Helena yritti pitää kiinni kodistaan ja lapsistaan ja elämästään, kaikki olisi. Varsinkin kun Mikko oli häipynyt ja tapaili jo uutta.
Heluna ei oo suomen kansalainen, on virolainen.
Mikko ei ole haukkunut Helenaa tai Helenan poikaystävää julkisesti ikinä missään, Mikon sovittelusta on nähty todisteet. Oikeuden paperit on kaikkien luettavissa.
Ja tämäkö kertoo sen ettei hän ole näin tehnyt? Sovittelupöytäkirjat eivät ole julkisia.
Niinpä🙄 sinäpä se sanoit.
Vierailija kirjoitti:
Selvästi heillä on vielä eroottista jännitettä riidoista huolimatta.
Varmasti on, kun heillä on ne kolme lastakin muistuttamassa kuumista lemmenöistä. ;)
Vierailija kirjoitti:
Huvittavinta on se että Hellu ja mugit on kaikille vähänkään kriittisesti kommentoineelle jankuttaneet, miten kommentoijat ei tiedä koko kuvaa, eikä siten voi sekaantua.
Nyt Hellu jauhaa, miten ne jollain tavoin lähipiiriläiset ei halua sekaantua vedoten siihen, etteivät tiedä koko kuvaa.
Hellusta tämä on väärin vedottu, koska ei sitä kokokuvaa tarvitse tietääkään.😂😂😂
Kyllä se kokonaiskuva nimenomaan on merkittävin asiassa kuin asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt Helena postaa Nataliesta kuvia joissa tämä harjoittelee ampumista. Ihmettelee miksei niistä huolestuta. Siksi että Natalie ei ole hullu vainoaja.
Ja kuvat on vuodelta 2014. Hyvin kyttää Mikon ja Natalien tekemisiä ja näyttää sen vielä kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Aamusta päivä alkaa.
Juu, aamusta pahansuopaisten juoruakkojen päivä näyttää alkaneen.
Enemmän ja enemmän mietin, että miten ihmeessä Mikko sekaantui Helenaan.
Vierailija kirjoitti:
On tapahtunut, että joskus on menty naimisiin ja isä ollut vaimolleen uskoton on riidelty ja lopulta erottu ja siinähän on sekä avioliiton, että sen jälkeen tapahtunut yhtä sun toista. Sen perusteella mitä esim. täällä kirjoitettu. Aika luonnollista kuitenkin, mutta se ei ole oikein, että huomattavasti rikkaampi osapuoli ja lasten isä kostaa exälleen ja samalla lasten äidille noita raha-asioita vääntämällä ja rahoilla kiristämällä sitä, että toisen ihmisen pitäisi vaieta. Tulee Nyberg mieleen, se joka kiristi Linda Lampeniusta esim. Tuki suusi tai tuhoan sinut. Mitä nyt näitä kaikkia juttuja olen kuunnellut ja lukenut niin se, että saa aikaiseksi riitojen jatkuessa sen, että VAIN hän itse on pätevä huoltaja ja yrittää edelleenkin kiristää suun tukkimisella ja keksii juttuja äidistä, kun on nyt tavallaan niskan päällä, kun lasukin kuvioissa. Mahtaako olla onnekas olo. Isä voi käyttää rahaa asianajajiin, jotka vääntävät asioita niin
Hyvin kirjoitettu kokonaisnäkemys asioista. Olen kanssasi samaa mieltä.
Fylli pois housun etumuksesta kun kuva tulee lehtiin , kaikki nauraa ja pilkkaa.😆😆😆😆😆😆😘