Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!

Vierailija
02.04.2025 |

Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…

Kommentit (55669)

Vierailija
52741/55669 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt on Helenan mielestä tylyä, kun ex-rouvan elättäminen ei jatku. Mutta sellaista se ero on.

Niinpä. Oikeus ratkaisi asian:

"Minnesotalainen oikeus tyrmäsi Helena Koivun vaatimukset lisäkompensaatiosta, jota tämä oli vaatinut voidakseen jatkaa avioliiton aikaista erittäin ylellistä elämäntyyliä runsaine palveluskuntineen vielä eron jälkeenkin. Helena Koivu esitti kanteessaan, että kyseisen elämäntyylin ylläpitäminen ei ole mahdollista sillä miljoonan euron erokorvauksella, johon hän on avioehdon mukaan oikeutettu, joten Mikko Koivun tulisi määrätä maksamaan hänelle jatkuvaa taloudellista tukea elämäntyylin kustantamiseksi.

Oikeus puolestaan päätti, ettei Helena Koivun taloudellinen tilanne ole miljoonakorvauksen jälkeen epävakaa eikä Mikko Koivulla ole lain mukaankaan velvollisuutta ylläpitää entisen vaimonsa poikkeuksellisen ylellistä elämäntyyliä.

Oikeus huomautti myös, ettei tämä olisi mahdollistakaan, koska Mikko Koivun tulot ovat uran päättymisen jälkeen pudonneet noin kymmenesosaan.  Lisäksi oikeus totesi, ettei Helena Koivu ollut avioliiton aikana millään tavalla omalla toiminnallaan lisännyt perheen varallisuutta vaan pikemminkin kaikki tulot olivat kuluneet  avioliitonaikaisen elämäntyylin ylläpitämiseen."

Vierailija
52742/55669 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen Tuire savosta.... kysyttävää????

Onko teilläpäin jo tiet kuivuneet ja Koivut hiirenkorvalla ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
52743/55669 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkö tää sama palstahullu saa täällä tätä lärviään aukoo? 

Vierailija
52744/55669 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessakin erotaan yli 12 000 syystä tai toisesta. Ei Mikko oo tehnyt sen ihmeellisempää, hän halusi erota. Lapsista ei erota mutta joku harva eroaa myös lapsista.

Ja Helenako muka on? Ihan tavallinen eroriita, joka poiki riitaa Kakskerrasta ja lapsista. Mikä sua siinä kiinnostaa noin paljon, että koet tarpeelliseksi Mikon puolustamisen ja valkopesun? 

Vierailija
52745/55669 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väittääkö Helena nyt, että ne tilanteet, jotka hän itse on instaan laittanut, ovatkin Mikon lavastamia?

Mitä ihmettä taas?

Tämä on mielestäni väärä tulkinta siitä Helenan videosta. Ja sanon näin, vaikka en todellakaan ymmärrä Helenaa ja pidän hänen touhujaan käsittämättöminä. Siinä videolla hän mielestäni kuitenkin luetteli niitä asioita eli --- lavastaminen, insta --- mitä hänen syykseen oli omasta mielestään aiheettomasti laitettu. Eli luulen, että lavastamisella viittasi esimerkiksi siihen veitsijuttuun.

Joo mutta yritä ymmärtää että nämä KAIKKI asiat tulee vain ja ainoastaan sieltä Helenan IG profiilista. Siis aivan kaikki. Joten jos ne asiat on lavastettu niin silloin on myös Helenan IG. On kyllä harhat.

Helena on jo aiemminkin kieltänyt tehneensä jotain, esim  kuvanneensa juhannusvideoita, vaikka todisteet ovat oleet kaikkien nähtävillä Instassa. Joku muu se muka oli.

Helena alkaa myös yhtäkkiä väittää "olen vain hakenut sopua monta vuotta ja tehnyt kaikkeni sen eteen". Sitten alkaa taas ränttääminen ja haukkuminen.

Sykleinä kulkee käyttäytyminen ja jutut kuten ko tyyppilissä persoonilla on tapana. Sama kaava aina.

Vierailija
52746/55669 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väittääkö Helena nyt, että ne tilanteet, jotka hän itse on instaan laittanut, ovatkin Mikon lavastamia?

Mitä ihmettä taas?

Tämä on mielestäni väärä tulkinta siitä Helenan videosta. Ja sanon näin, vaikka en todellakaan ymmärrä Helenaa ja pidän hänen touhujaan käsittämättöminä. Siinä videolla hän mielestäni kuitenkin luetteli niitä asioita eli --- lavastaminen, insta --- mitä hänen syykseen oli omasta mielestään aiheettomasti laitettu. Eli luulen, että lavastamisella viittasi esimerkiksi siihen veitsijuttuun.

Joo mutta yritä ymmärtää että nämä KAIKKI asiat tulee vain ja ainoastaan sieltä Helenan IG profiilista. Siis aivan kaikki. Joten jos ne asiat on lavastettu niin silloin on myös Helenan IG. On kyllä harhat.

Täh? Jos Helena sanoo että Mikko on lavastanut asioita, miten se muka Helenan instaan liittyy? Vai onko Helena kuvannut instaan Mikon lavastukset? 

Vierailija
52747/55669 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylla apua saa elämänhallinta ongelmiin ja tämä yleisesti ottaen.

Niin Mikko.

Tarkoitin kyllä jotain muuta, Mikon elämä on ok

Moi Tuirukka.  Saitko?

oon nainen Hgistä, otahan jo lääkkeet

" nainen Hgistä" olet tällä kertaa 😂

Takahikiältä  peräkammarin  aikamiespoika Pertsa taas vauhdissa 🥴

Vierailija
52748/55669 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkö tää sama palstahullu saa täällä tätä lärviään aukoo? 

Vielä tuhannetta  kertaa jankkaa samoja erokorvauksia ym.roskiin. Kaikki osaa ulkoa.

Vierailija
52749/55669 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi koivun siitepölyn sade huuhtoo se vaan muuten tunkee joka paikkaan. 

Vierailija
52750/55669 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylla apua saa elämänhallinta ongelmiin ja tämä yleisesti ottaen.

Niin Mikko.

Tarkoitin kyllä jotain muuta, Mikon elämä on ok

Moi Tuirukka.  Saitko?

oon nainen Hgistä, otahan jo lääkkeet

" nainen Hgistä" olet tällä kertaa 😂

Takahikiältä  peräkammarin  aikamiespoika Pertsa taas vauhdissa 🥴

Arvasit väärin. Olen läski Sivonen.

Vierailija
52751/55669 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi koivun siitepölyn sade huuhtoo se vaan muuten tunkee joka paikkaan. 

Kamalaa jos se tunkee mun lörtsyyn niin tulenko mahoksi vai tiineeksi kun en tiedä näitä jttui  ?  🤣🤣🤣

Vierailija
52752/55669 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä taas?

Joo mutta yritä ymmärtää että nämä KAIKKI asiat tulee vain ja ainoastaan sieltä Helenan IG profiilista. Siis aivan kaikki. Joten jos ne asiat on lavastettu n

Kristallipalloko näitä sinulle kertoo?

Vierailija
52753/55669 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko teilläpäin myytävänä Koivupölkkyjä?

Vierailija
52754/55669 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vailla elämää olevat, Helenaa vihaavaat oman elämänsä suurimmat sankarit ovat taas aloittaneet päivän päätyön: vihaamisen. 

Ja pitkää päivää tekevätkin. Klo 7-23. Harva ansiotyössä oleva näin pitkää päivää haluaa tehdä, mutta nämä sankarit oikein iloiten tekevät.

Työlkii ellää, sanoo sanonta, mutta näiden kohdalla se on mustaakin mustempi sydän, mikä elättää.

*Vailla elämää tai läheisiä oleva kuusenkerkkälehmäsonnihullu on aloittanut jokapäiväisen harhaisen spämmäämisensä. Niuvanniemi olisi piruparalle selvästi oikea paikka. 

Eri.  Älä nyt hermoile. Natalien tarkoitushan oli tuoda esille miten monipuolinen  kuusenkerrkkä on.Herätti kansalaisissa vilkasta keskustelua.👍👍👍👍

Siksi kysellään että auttaisiko maholehmän tiinehtymisessä kun on jotain häikkää???

Vierailija
52755/55669 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä taas?

Helena alkaa myös yhtäkkiä väittää "olen vain hakenut sopua monta vuotta ja tehnyt kaikkeni sen eteen". Sitten alkaa taas ränttääminen ja haukkuminen.

Miten tämä eroaa Mikon vastaavasta? Hän sanoo halunneensa vain rauhaa ja sopua, mutta näemme kaikkea muuta. Jos tuomitset Helenan jostakin, tuomitse hyvä ihminen myös Mikko vaikka hän on käyttänyt rahaa touhuissaan. 

Vierailija
52756/55669 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen seuraillut keissiä aktiivisemmin n. puoli vuotta ja olen ollut koko ajan sitä mieltä, että tässä on menty liian pitkään huoltoriidan taakse (lapsen kiireellistä sijoitusta ei voi käyttää huoltoriitojen ratkaisemiseksi), eikä ole ehkä kyetty riittävällä tavalla tunnistamaan jatkuvaa lasten manipulointia ja vieraannuttamista tai pystytty turvaamaan lasten oikeutta yksityisyydensuojaan."

Kyllä. Tietyntyyppiset persoonat on eteviä  selittämään viranomaisille ja hämäämään, miten kyse on muka jostain "riidasta", vielä symmetrisestä sellaisesta.

Lähipiirissä oli tapaus, jossa häiriintynyt naapuri piinasi ja vainosi yksipuolisesti erästä perhettä vuosikausia. Viranomaiset eivät puuttuneet asiaan, koska häirikkö oli etevä puhumaan ja esittämään, että tämä  nyt vaan on pieni ja tavallinen "naapurusriita".

Piinattu palkkasi yksitysietsivän, joka dokumentoi tarkasti ja todistettavasti kaikki piinaajan yksipuoliset tekemiset jatkuvasta huutelusta ja möykkäämisestä, oveen hakkaamisista, vahingonteoista pihapiirissä, valonheittimien suuntaamisesta ikkunoihin, ulosteiden laittamisesta postilaatikkoon ym ym. Vasta tämän jälkeen poliisi tutki asian ja syyte nostettiin ja tuomio tuli. 

Vierailija
52757/55669 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teillä ole omaa elämää?

Vierailija
52758/55669 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purkka pois suusta kun tekee videoita yleisölle. Kamalan näköistä kun jauhaa purkkaa samalla kun puhuu.

Vierailija
52759/55669 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä taas?

Joo mutta yritä ymmärtää että nämä KAIKKI asiat tulee vain ja ainoastaan sieltä Helenan IG profiilista. Siis aivan kaikki. Joten jos ne asiat on lavastettu n

Mikko ei ole haukkunut Helenaa tai Helenan poikaystävää julkisesti ikinä missään, Mikon sovittelusta on nähty todisteet. Oikeuden paperit on kaikkien luettavissa. 

Vierailija
52760/55669 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla on outoa,että kommentti häviää,jos siinä ollaan tukemassa Helenaa ja annetaan kritiikkiä Mikolle?Näin käynyt jo kolme kertaa.Eli manipuloidaan tiettyyn suuntaan...epämiellyttävää

Kiva! Välillä näinpäin!

Ketju on lukittu.