Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55669)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei saakeli tota Helenan ränttiä taas. Ihmiset kannustaa Mikkoa Tepsin lippujen takia :).
Ja mitään syytä ei ollut, että heillä on valvotut tapaamiset tapaamiset. Vain Mikon sana. Meistä normaaleista ihmisistä jokainen tietää, että Suomessa ei toimita näin.
Lisäksi kymmenet tuhannet tai jopa sadat tuhannet suomalaiset ovat itse nähneet suoraan Helena Koivun somesta todisteet hänen epävakaasta ja lapsille vahingollisesta käytöksestään ja haluttomuudestan järjestää lapsille vakiintuneet kotiolot äitipäivinä.
Kenenkään ei tarvitse keksiä yhtään mitään. Helenan itse esittämät todisteet ovat olleet lasullekin omin silmin nähtävissä Helenan Instassa ja leh
Eikä sun jallitusta !
Vierailija kirjoitti:
Helena sai hyvissä ajoin tiedon että täytyy lähteä Kakskerrasta 2.3. mutta eipä uskonut. Nähtiin sekin näytelmä suorana.
Miksi uskoakaan, kun Mikolla ei ollut esittää käräjäoikeuden virallista häätöpäätöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Hellu mitään päätösta julkaissut, vaan vain valikoimiaam pätkiä siitä.
Sen kyllä julkaisi kokonaisuudessaan videon kera miten jätti lapset palauttamatta.
Ihan julkaisi päätöksen. Ja tämän palauttamatta jättämisen keksit itse siitä kun kuvittelit, että lapset on Helenalla aina vain ma-ke.
Viikolla lapset olivat Helenalla/Mikolla 2 päivää ja se pisin 5 päivää sijoittui aina viikonlopun ympärille. Ihan aina. Tuon turvakotiviikon maanantaina lapset lähtivät hellun mukana Helsinkiin Mikon 5 päivän jälkeen ja helenalla siis 2 päivä
Lasun kehotuksesta.
Siinä vaiheessa Hellu oli ollut sekoilrmassa sairaalssa, aggressiivinen, asunnoton.
Eli lasun arvion mukaan Helena ei ollut sellaisessa tilassa että voisi lapset ottaa vastulleen eikä tiedetty missä he olisivat edes olleet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyökkäys on paras puolustus
Narsisti ei ikinä itse ole vastuussa vaikeuksistaan, vaan etsii aina jonkun muun, jota syyttää mieluiten jonkun puolustuskyvyttömän. Jos syntipukkia ei oikeasti ole, narsisti kyllä keksii sellaisen. Hänellä on aina liuta ihmisiä, joita syyttää, jotta hän voi kokeilla, mikä keksityistä väitteistä menee läpi.
Mitä Mikko sanonut:
Mikko ei ole itsekään pyhimys, eikä hän sellaisena halua esiintyä. Vuonna 2018 hänellä oli omien sanojensa mukaan avioliiton ulkopuolinen etäsuhde. Hän kertoo pitäneensä yhteyttä naiseen viestein, soitoin ja videopuheluin.
Minä toimin todella väärin. Tulen aina katumaan sitä, mutta tekoni
Eli et osaa sanoa.
Kukaan ei osaa.
Koska sellaista ei ole tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikon mamma on de facto kirjoitellut täällä aiemmin.
Päivystää Mikon kanssa. Huomattu että jukkakin joskus täällä. On ne outoja. Huuuooohh.
Aikaa on aikaa on.. ei työt vaivaa kuten tavallisia tallustajia. Ehtii palstailla päivät läpeensä. Ei sentään kelan rahalla kuten mikon uskolliset fanit.
kyllä on taas hartaa kun luullaan että Jukka, Mikko, ilmeisesti koko suku paikalla :)))) nyt ne lääkkeet klo on 20.23
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helena sai hyvissä ajoin tiedon että täytyy lähteä Kakskerrasta 2.3. mutta eipä uskonut. Nähtiin sekin näytelmä suorana.
Miksi uskoakaan, kun Mikolla ei ollut esittää käräjäoikeuden virallista häätöpäätöstä.
Mikkoa ottaa koville, kun Helena ei pompikaan enää tyrannin jokaisen oikun mukaan. Ja sen saa sitten tuntea nahoissaan pahemman kerran, narsun kosto on suloinen :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narsisti ei ikinä itse ole vastuussa vaikeuksistaan, vaan etsii aina jonkun muun, jota syyttää mieluiten jonkun puolustuskyvyttömän. Jos syntipukkia ei oikeasti ole, narsisti kyllä keksii sellaisen. Hänellä on aina liuta ihmisiä, joita syyttää, jotta hän voi kokeilla, mikä keksityistä väitteistä menee läpi.
Mitä Mikko sanonut:
Mikko ei ole itsekään pyhimys, eikä hän sellaisena halua esiintyä. Vuonna 2018 hänellä oli omien sanojensa mukaan avioliiton ulkopuolinen etäsuhde. Hän kertoo pitäneensä yhteyttä naiseen viestein, soitoin ja videopuheluin.
Minä toimin todella väärin. Tulen aina katumaan sitä, mutta tekoni
Milloin Helena on myöntänyt toimineensa väärin tai katuvansa jotain?
Vidun pässi. Mistä sen voisi tietää, jos ei ole jutellut Helenan kanssa, lukenut joka ikistä haastattelua, kuunnellut jokaista podcastia, kyylännyt jokaista instastorya ja kuvaa jne. Älä nyt vaan väitä että olisit!! Täytyisi olla kyllä helvetinmoisen sairas pakkomielle ko ihmiseen!
Eli vastauksesi on: Et tiedä yhtäkään kertaa, milloin Helena olisi myöntänyt toimineensa väärin tai katuvansa jotain.
Tere tulemast meidän kaikkien muiden joukkoon!
Sieltahan se taas tuli podcastissa, kyse ei ole mistaan muusta kuin rahasta. Alkoi ahneeksi ja jai pekka kateen. Lokki mika lokki, kaikki on menetetty ja ihan omasta syysta.
Kovasti koitetaan ruinata Mikolta UUDESTAAN avioehto miljoonaa, alkaakohan tulla pelko puseroon jotta pitas menna oikeisiin toihin kohta.
Ihmisraunio, bully, kiusaaja, Aiti joka menettanyt oikeudet nahda lapsiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauppalehdessä rujo kuva ahneista koivuista!!!! Ilkeä luonne näkyy naamasta.
Pirullinen katse periytyy.... Eikä omenat kauas puusta putoa.
Ilkeä luonne todella näkyy kasvoista.
Huomasitko peilistä, vai äidistäsi?
Haha luuletko olevasi välkommen! ÄSNA !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No aivan sama miten on ku tuli se ennakkopäätös
Vierailija kirjoitti:
Tälle mikon naamiojengille on kyllä monesti naurettu 🤣 kunnon meemi. Nevö föget 🤣🤣
Mikko pisti kunnon teatterin pystyyn. Toiveena oli päästä seiskaan. Kaikkea sitä ihmiset epätoivoissaan keksii. Eipä olisi itsellä tullut mieleenkään lähteä häätämään ketään naamiomiesten ja autojen turvin nahkaremmi kainalossa, yhdellä crocsit jalassa. Taisi tulla miehille terdeltä äkkilähtö kun mikko soitti hommiin 😂
🤭😂🤣🤣🤣🤣😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään ollut, koska Helenalla ei ollut laillista oikeutta siirtää kirjojaan Kakskertaan. Se poistettiin ihan tavallisella virheellisen rekisterimerkinnän korjaamisella. Viranomainen voi ihan itse korjata rekisterimerkintävirheen, jos kiinteistön omistaja sellaisen tuo ilmi, että joku on tehnyt virheellisen muuttoilmoituksen ilman asunnon HALLINTAOIKEUTTA.
Sanotaan vaikka että tekisin muuttoilmoituksen osoitteeseen Suoratie 7. Vahingossa tekisin näppäilyvirheen, ja olisin kirjoittanut Suoratie 8. Suoratie 8 omistajan ei tarvitsisi päästää minua asumaan kiinteistölle, koska minulla ei ole kiinteistön HALLINTAOIKEUTTA - omistusta tai vuokrasopimusta. Asia korjattaisiin virheenä, ei häätönä.
Ainoastaan henkilö jolla on HALLINTAOIKEUS voidaan HÄÄTÄÄ asunnosta. Muut vaan poistetaan korjaamalla tapahtunut virhe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai , Jukka vuorostaan päivystää. Moi, vihellä viivaan...🤣🤣🤣
Helena ihan itse tuonkin instassaan paljasti.
Yli kuukausi oli tuo asia hänellä tiedossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä Mikko sanonut:
Minä toimin todella vääri
Joo, en kyttää maanisena Helenan kaikkia ulostuloja, kuten sinä ykkösfani, LOL
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän kyse ollut häädöstä, vaan POISTOSTA.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikon mamma on de facto kirjoitellut täällä aiemmin.
Päivystää Mikon kanssa. Huomattu että jukkakin joskus täällä. On ne outoja. Huuuooohh.
Aikaa on aikaa on.. ei työt vaivaa kuten tavallisia tallustajia. Ehtii palstailla päivät läpeensä. Ei sentään kelan rahalla kuten mikon uskolliset fanit.
kyllä on taas hartaa kun luullaan että Jukka, Mikko, ilmeisesti koko suku paikalla :)))) nyt ne lääkkeet klo on 20.23
Tohtori vai valehoitajako se siinä työttömänä jakelemassa lääkkeitä. Hyvät on harhat !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä parasta, miljoona meni ihan vaan elämiseen ja sähkölaskuihin. Nyt kun se on tuhlattu, niin saatanan pässi vielä luulee, että haukkumalla, mustamaalaamalla, valehtelemalla saa lisää miljoonia. Kun rahaa kerran on! On niin herttanen tämä Hellu, että tottahan miljoonia on vielä tulossa 🤣🤣!!!
Ja sä pässi luulet että näiden hokeminen olisi elämän kohokohtia?!? Tai onhan se sulle tietenkin. Ihanaa jank jank ja pälä pälä.
🤣🤣!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Hellu mitään päätösta julkaissut, vaan vain valikoimiaam pätkiä siitä.
Sen kyllä julkaisi kokonaisuudessaan videon kera miten jätti lapset palauttamatta.
Ihan julkaisi päätöksen. Ja tämän palauttamatta jättämisen keksit itse siitä kun kuvittelit, että lapset on Helenalla aina vain ma-ke.
Viikolla lapset olivat Helenalla/Mikolla 2 päivää ja se pisin 5 päivää sijoittui aina viikonlopun ympärille. Ihan aina. Tuon turvakotiviikon maanantaina lapset lähtivät hellun mukana Helsinkiin Mikon 5 päivän jälkeen ja helenalla siis 2 päivää luonapitoa. Keskiviikkona lapsien piti mennä Mikolle 2 päiväksi. Ja noiden Mikon kahden päi
Toivottavasti eri kuitenkaan mikään ta.ppou.hkaus Helenan taholta! 😩