Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!

Vierailija
02.04.2025 |

Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…

Kommentit (55669)

Vierailija
5141/55669 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtuutonta mustamaalausta Mikkoa kohtaan. Valitettavaa Helenalle, että liitto aikoinaan päättyi eroon ( en ihmettele tätä kuitenkaan. Aivan järkyttävää on Helenan käytös ) Ero on laillinen. He eivät todellakaan ole ainoa eronnut pariskunta maailmassa. Lapsistaan Mikko huolehtii ja Helena saanut avioehdon määrittelemän korvauksen. 

Se joka tässä on uhri, on Mikko. Kuinka edes voi olla mahdollista, että tämä ex vaimo ja tämä mukijengi saavat omilla some tileillään jatkaa tätä mustamaalausta. 

Oikeustaju koetuksella eikä todellakaan Helenan puolesta vaikka hän jotenkin säälittävä onkin. 

Vierailija
5142/55669 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko miksten eukkokin narsku vai miksi ihmeessä on noin sairaan miehen kanssa? 

Kyllä se sairas on Helena. Sehän ei kelpaa kenellekään, ei Troylle, ei buutsimiehelle, ei nuuskamiehelle.... Ei kenellekään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5143/55669 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mä asun täällä! No ei mulla mitään avaimia oo mun kotiin mut mun koti!"

Lukot oli vaihdettu. 

Missä nii luki

Ei ollut lukkoja vaihdettu vaan ovet oli laitettu lukkoon. Helenalla ei vaan ole ollut avaimia koko tuolla oloaikana ja sillä on ollut ovi auki yötä päivää. 

Miten toi olisi mahdollista. Ei kai kukaan jätä ovia auki lähtiessään johonkin ottaen vielä huomioon tuon hysteerisen naisen, joka näkee mörköjä joka paikassa ja kehittelee hirveitä skenaarioita joka risahduksesta. Onko siis muka ovet ollu auki yölläkin, vai onko ne saatu lukittua sisäpuolelta. Vaikea uskoa. Lisäksi, kun talo on hänen mielestään hänen miksei ole laitattanut lukkoja. Ei mene tajuntaan.

Vierailija
5144/55669 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko ne naamiomiehet siis jotain miksten diilereitä vai mikä homma??

Kunnianloukkaus. Syytät Mikkoa huumeidenkäyttäjäksi. Viestisi lähtee poliisille.

Vierailija
5145/55669 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nuo naamioidun raukkikset ole miehiä edes

No ei eikä heidät paikalle tilannut varsinkaan. 

Mikolla viiraa näemmä pahasti. Tästä exästä on tullut vakava pakkomielle. Ja exälle myös exästään. Tämä on malliesimerkki sellaisista ihmisistä joiden omatunto on mennyt vinoon, joiden moraali on mennyt vinoon ja joiden sydämen paikalla on paljon mustaa. . . 

Itse en Mikon vaimona katselisi tätä pelleilyä yhtään! Elämässä yksi tärkeimmistä arvoista on RAUHA, ihmissuhteissa arjessa perheessä, ja tietenkin maailmassa. Mutta tuohon viimeiseen ei itse voi paljon vaikuttaa, edellisiin kylläkin.

Tarkoitat varmasti, että Helenalla viiraa pahasti ja ex-exästä on tullut vakava pakkomielle. Toki, miksi Helena ei vainoa exä Troyta? Miksi hän vainoaa exäänsä, josta eronnut kuusi vuotta sitten? 

Vierailija
5146/55669 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viinipakkauksia tiskipöydän työtasolla the Äidillä?

Ei riitä yksi vaan pitää olla toinen varalla. Niinhän alkoholistit juuri tekevät, varmistavat ettei viina lopu.

Vierailija
5147/55669 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hellulla kaksi viinitönikkää keittiön pöydällä. Onko kovakin juomaan? Koskaan ei käy vieraita niin yksinkö juo kaikki? Toivottavasti ei sentään lasten läsnäollessa.

Eiköhän ryyppää siellä jatkuvasti. Lapset tekevät iltamyöhään ruoat, kun äiti ei kykene. Sairaat ränttäykset, musiikin huudattaminen ja kykenemättömyys arkeen viittaavat pahaan alkoholiongelmaan.

Vierailija
5148/55669 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko Helena juo? Huolestuttavaa. Jo noista viinipöniköistä voisi tehdä lastensuojeluilmoituksen.

Vierailija
5149/55669 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten minua huvittaa se, että kiinteistötarkastusta suorittava henkilö ottaa kantaa siihen, että kenellä on oikeus olla ko. kiinteistöllä. Kuuluuko se hänen tehtäviinsä? Ja mikäli luin oikein niin poliisit jututtavat häntä pari tuntia kiinteistöllä.

Juu, siinä sivussa vaihdellaan lukkoja ja väännetään kuka saa ajaa portista. Tuo on niin läpinäkyvää paskanjauhantaa, että vihdoin olisi aika oikeuden nähdä mistä on kyse. Kakskerta-asiaa se ei muuta, mutta olisi valkopesijöillä duunia. 

Vierailija
5150/55669 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eniten minua huvittaa se, että kiinteistötarkastusta suorittava henkilö ottaa kantaa siihen, että kenellä on oikeus olla ko. kiinteistöllä. Kuuluuko se hänen tehtäviinsä? Ja mikäli luin oikein niin poliisit jututtavat häntä pari tuntia kiinteistöllä.

Juu, siinä sivussa vaihdellaan lukkoja ja väännetään kuka saa ajaa portista. Tuo on niin läpinäkyvää paskanjauhantaa, että vihdoin olisi aika oikeuden nähdä mistä on kyse. Kakskerta-asiaa se ei muuta, mutta olisi valkopesijöillä duunia. 

Tietenkin siellä omistajan tilaamissa työtehtävissä olevilla on oikeus myös puuttua siihen, kun joku tunkeutuu tontille. Hyvä ihme sentään.

Vierailija
5151/55669 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nuo naamioidun raukkikset ole miehiä edes

No ei eikä heidät paikalle tilannut varsinkaan. 

Mikolla viiraa näemmä pahasti. Tästä exästä on tullut vakava pakkomielle. Ja exälle myös exästään. Tämä on malliesimerkki sellaisista ihmisistä joiden omatunto on mennyt vinoon, joiden moraali on mennyt vinoon ja joiden sydämen paikalla on paljon mustaa. . . 

Itse en Mikon vaimona katselisi tätä pelleilyä yhtään! Elämässä yksi tärkeimmistä arvoista on RAUHA, ihmissuhteissa arjessa perheessä, ja tietenkin maailmassa. Mutta tuohon viimeiseen ei itse voi paljon vaikuttaa, edellisiin kylläkin.

Koko kuvio on alunperin kiero. Muijan arvomaailmassa lapset ja perhe etusijalla alusta saakka. Miehellä vähän muutakin....   harmi kun saivat lapset!  Olisi vähän kevyempi tää juttu ilman jälkikasvua. Mutta pettäminen rikkoo perheen ja jättää syvät haavat! Varsinkin kun se tapahtuu vaimon synnyttämisen aikaan!

Vierailija
5152/55669 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helenalla ei ole edes mitään arvomaailmaa. Vain HÄN ITSE ja HÄNEN RAHAT ja HÄNEN OMAISUUS.

Ahneus, riisto, ryöstö ja kusetus.

Vierailija
5153/55669 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta oli tuo kun asianajaja Erno hiljeni kun poliisi sanoi että poliisin yleisjohto on määrännyt että Helena poistuu kakskerrasta. Erno tietää että on toimittu ja tarkoin tarkastettu lakipykälien mukaan ja Helenan pitää poistua. Turha täälläkään on kenenkään vikistä että väärin tehty.

Vierailija
5154/55669 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helena petti Mikkoa avioliiton aikana miehen kanssa, jolla juuri synnyttänyt vaimo ja ihan pieni sairas lapsi. Semmonen kristitty siellä. Helenalla itsellään myös aivan pieni vauva. Ja kaksi muuta pientä lasta.

Vierailija
5155/55669 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mä asun täällä! No ei mulla mitään avaimia oo mun kotiin mut mun koti!"

Lukot oli vaihdettu. 

Missä nii luki

Ei ollut lukkoja vaihdettu vaan ovet oli laitettu lukkoon. Helenalla ei vaan ole ollut avaimia koko tuolla oloaikana ja sillä on ollut ovi auki yötä päivää. 

Miten toi olisi mahdollista. Ei kai kukaan jätä ovia auki lähtiessään johonkin ottaen vielä huomioon tuon hysteerisen naisen, joka näkee mörköjä joka paikassa ja kehittelee hirveitä skenaarioita joka risahduksesta. Onko siis muka ovet ollu auki yölläkin, vai onko ne saatu lukittua sisäpuolelta. Vaikea uskoa. Lisäksi, kun talo on hänen mielestään hänen miksei ole laitattanut lu

Kai sisäpuolelta saanut lukkoon. Ei ilman Mikkoa voi vaihdatuttaa. Nyt Helena on ulos Kakskerrasta.

Vierailija
5156/55669 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viinipakkauksia tiskipöydän työtasolla the Äidillä?

Ei riitä yksi vaan pitää olla toinen varalla. Niinhän alkoholistit juuri tekevät, varmistavat ettei viina lopu.

Ei ihme että silloin aamuyöllä tyttö laitettiin yksin taxiin.

Vierailija
5157/55669 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helena petti Mikkoa avioliiton aikana miehen kanssa, jolla juuri synnyttänyt vaimo ja ihan pieni sairas lapsi. Semmonen kristitty siellä. Helenalla itsellään myös aivan pieni vauva. Ja kaksi muuta pientä lasta.

Tämä ei tapahtunut avioliiton aikana vaan eroprosessin aikana. Kun Mikko oli jo pettänyt(taas kerran!)juuri synnyttättä vaimoaan

Natalie oli kuvioissa mukana jo pitkään ja halusi ukkomiehen.

Vierailija
5158/55669 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko ne naamiomiehet siis jotain miksten diilereitä vai mikä homma??

Kunnianloukkaus. Syytät Mikkoa huumeidenkäyttäjäksi. Viestisi lähtee poliisille.

Kuormitat viranomaisia lasuilla ja ilmoittamalla turhuuksia poliisille? Olisko jo aamulääkkeiden aika?

Vierailija
5159/55669 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viinitonkat bongattu tiskipöydällä.

Ylilaudalla hyvää settiä uusimmassa langassa.

Ai kauhia miten se nyt tällee...eihän pyhä äiti juo.😇

Niihinkin on mennyt aika paljon rahaa, tuollaiselta varattomalta naiselta.

Lapsilta jäänyt pari illallista väliin kun rahat menneet Helenan viineihin.

Vierailija
5160/55669 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helenalla ei ole edes mitään arvomaailmaa. Vain HÄN ITSE ja HÄNEN RAHAT ja HÄNEN OMAISUUS.

Ahneus, riisto, ryöstö ja kusetus.

Ja sulla some ja Helenan solvaaminen. 

Ketju on lukittu.