Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!

Vierailija
02.04.2025 |

Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…

Kommentit (55669)

Vierailija
51381/55669 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä nuo ole palturiksi vielä osoittautuneet, paitsi se että kiinnipitäen pakotettiin allekirjoittamaan ehto, mutta sekin oli aika ymmärrettävä väritetty kertomus. Olisit ehkä itsekin värittänyt tarinaa tossa tilanteessa. 

Heluna tekee mitä tahansa että saisi Mikolta vedätettyä lisää rahaa, valehtelu on yksi keinoista. Ja mukien mukaan ymmärrettävää, joten jopa hyväksyttävää. 

Eduskunnassa sitä kutsutaan muunnelluksi totuudeksi, mukilaiset kutsuu sitä väritetyksi tarinaksi.

Vierailija
51382/55669 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helena oli rikas ja rakas, nyt vain köyhä ja varas.

Mikko otti helenan rahatkin. 

Miten Helenalta voi ottaa rahat? Avioliittoon mennessään hänellä oli vattu ja virkkuukoukku. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51383/55669 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helenahan on myöntänyt, että Mikko ei pettänyt. Mikko ei rikkonut avioliittoa, sen teki ihan Helena itse. Hän myös halusi itse, että avioero käsitellään USA:ssa, kun luuli saavansa enemmän rahaa.

Ei CINDYN kanssa, muiden kanssa kyllä. Mikko myös huhujen mukaan pani jenkeissä aviossa olevaa 50+puumaa jonka mies jäkispiireissä. 

Jos sinä eroaisit miljonääristä ja olet vähävarainen 3:n lapsen vanhempi, haluaisitko saada erossa mahdollisimman paljon vai mahdollisimman vähän rahaa? :) Mietipä tätä itseksesi, ei tarvitse vastata tänne.

Haluaisin sen verran kun olen sopinut asiasta etukäteen omalla nimikirjoituksellani. Ja haluaisin säilyttää mahdollisemman hyvät välit tuohon miljonäärin.

Vierailija
51384/55669 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helenahan on myöntänyt, että Mikko ei pettänyt. Mikko ei rikkonut avioliittoa, sen teki ihan Helena itse. Hän myös halusi itse, että avioero käsitellään USA:ssa, kun luuli saavansa enemmän rahaa.

Ei CINDYN kanssa, muiden kanssa kyllä. Mikko myös huhujen mukaan pani jenkeissä aviossa olevaa 50+puumaa jonka mies jäkispiireissä. 

Jos sinä eroaisit miljonääristä ja olet vähävarainen 3:n lapsen vanhempi, haluaisitko saada erossa mahdollisimman paljon vai mahdollisimman vähän rahaa? :) Mietipä tätä itseksesi, ei tarvitse vastata tänne.

Haluaisin sen verran kun olen sopinut asiasta etukäteen omalla nimikirjoituksellani. Ja haluaisin säilyttää mahdollisemman hyvät välit tuohon miljonäärin.

Ei pershäröön voi säilyttää hyviä väleja vaikka kuinka olisi miljonääri. Turha toivo.

Vierailija
51385/55669 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tämä Helenan maaninen palstavainoaja ei ota mallia koulupuukottajasta..! Niin syvää on pakkomielle ja viha helenaa kohtaan. 

Vierailija
51386/55669 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pershä

Ei auta vaikka olisi kuinka vähävarainen. 

Vierailija
51387/55669 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on varmaan tinttiniinku ja suurennuslasi?

Tiinamummo joka suurennuslasilla etsii mikon penistä? 

Vierailija
51388/55669 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin sen verran kun olen sopinut asiasta etukäteen omalla nimikirjoituksellani. Ja haluaisin säilyttää mahdollisemman hyvät välit tuoho

Ei auta, yhtä hullu olet, olet sitten vähävarainen tai rikastuisit rahapeleillä. 

Vierailija
51389/55669 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten Helenalta voi ottaa rahat? Avioliittoon mennessään hänellä oli vattu ja virkkuukoukku. 

-repesin- nyt on kahvit näppiksellä...

Vierailija
51390/55669 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on varmaan tinttiniinku ja suurennuslasi?

Tiinamummo joka suurennuslasilla etsii mikon penistä? 

Hyvinkin voi olla mummo, tännehän kirjoittelee pirkkoerjavirve- mummot. Ja tarjoilia. Sulaa se sokeri vanhankin suussa.

Vierailija
51391/55669 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poliisit ovat poistaneet Helenan Mikon tontilta, jaa mutta siinähän kävi niin että Helena meni kylppäriin, mitä tapahtui? ja ensiapu tuli ja kuljetti sairaalaan. 

Piikittiköhän Hellu jotain itseensä siellä kylppärissä? Yliannostus?

Jos sinä piikittelet niin ei toisten tartte !

Vierailija
51392/55669 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikko vei Helenalta lapset, rahat , kodin ja tavarat. 

Niinpä voiko mikkoa sanoa edes ihmiseksi.

Ei voi kuin ihmetellä. Sivistyksen puute näkyy Mikon toimissa.

Äitinsä kasvattama sen näkee käytöksestä.

Tuolla mummoäidillä kokemusta mustasukkaisesta vieraannuttamisesta jo vuosikymmenten takaa. Jatkaa edelleen touhujaan ja lapset kärsii. 

Vierailija
51393/55669 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sä tiedät mitä Helena halusi tai ei? Mikko ei saanut eroa Suomessa, ei olisi saanut vaikka Helenakin olisi suostunut. Tottakai Helena yritti pitää kiinni kodistaan ja lapsistaan ja elämästään, kaikki olisi. Varsinkin kun Mikko oli häipynyt ja tapaili jo uutta. 

Helena halusi toisen rahat. Ei niitä lapsia kulaan ollut viemässä ja se talokin oli Mikon. Ei Helenan.

Niin se tuppaa olemaan silloin kun kaikki on vain toisen nimissä. Kummasti v

Toiselle jäi tässä tapauksessa milli ja pikkasen päälle. Itse käytti mihin halusi, kun luuli saavansa vielä lisää.

Vierailija
51394/55669 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mikko varasti helenan tavarat ?

Helenan tavarat on varastossa. Hakee sieltä.

On tiennyt kokoajan missä ne on mut ei saa aikaan hakea niitä. Aika menee uusien juonien keksimiseen .

Mene jo eteenpäin elämässä vai eikö teillä muuta ole kuin helenan jahtaaminen.🙄

Semmoista juttua kuullut että Hellun uusi auto on asunnon omistajan missä majailee. Onko hellu löytänyt sugar daddyn?

Kysy Helenalta.Ei tällä palstalla kukaan tiedä !

Vierailija
51395/55669 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poliisit ovat poistaneet Helenan Mikon tontilta, jaa mutta siinähän kävi niin että Helena meni kylppäriin, mitä tapahtui? ja ensiapu tuli ja kuljetti sairaalaan. 

Piikittiköhän Hellu jotain itseensä siellä kylppärissä? Yliannostus?

Jos sinä piikittelet niin ei toisten tartte !

Palstanarkit kuvittelee muutkin yhtä luusereiksi mitä itse ovat 🥳

Vierailija
51396/55669 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö tämä oksettava ketju on täällä? Vauvapalsta taitaa olla hullujen skitsofreenikoiden vallassa. Kenelläkään muulla ei ole aikaa suoltaa koko ajan tällaista p****aa ihmisistä. 

Sinullahan se näyttää hulluus olevan vallalla !

Vierailija
51397/55669 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaikki huomaa jankkaajaMIES, että sinä täällä lähes yksin tykität taas. Epäilisinpä sinua jopa mahdollisesti pallopää-puheista ja Helenalle kuoleman toivottamisesta (jotka "muovina" raportoin ylläpidolle). Tapajoittes. 

Kyllä kaikki huomaa, että sä ylläpidonPELLE, yksin olet tykittänyt koko päivän esiintyen monena persoonana. Epäilisinpä sinua jopa mahdollisesti pallopää-puheista ja Helenalle kuoleman toivottamisesta (jotka "mukina" raportoin ylläpidolle). Tapajoittes. 

Vierailija
51398/55669 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukit kannustakaa Helenaa jatkamaan taistelua !

Tapajoittes

Vierailija
51399/55669 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-repesin- nyt on kahvit näppiksellä...

meni mehut housuun 

Vierailija
51400/55669 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikko tekee rikosilmoituksen tavaroiden ottamisesta ja itse vie toisen tavarat luvatta.

En ymmärrä tätä äijää. 

Sekopää. Teki ilmoituksen varastetusta lakanasta, kattilasta ja kauittimesta..!

Järkyttävän törkeää oikeuslaitoksen resurssien hyväksikäyttöä. Mutta siitähän narsistit tykkää.

Ketju on lukittu.